Fiecare business este unic! Indiferent de domeniu, anvergura sau de numărul angajaților, provocările managementului au aceeași amploare. Din perspectiva managementului resurselor umane: planificarea timpului, gestionarea concediilor, managementul excepțiilor, pregătirea pontajului angajaților și extragerea de rapoarte, sistemul dezvoltat de noi joacă un rol vital în strategiile de eficiență și oferă rapiditate în execuție.
În contextul lucrului în producție, logistică, schimburi multiple, cu sau fără ore suplimentare, în zile de weekend sau de sărbători legale, planificarea programului angajaților este uneori dificilă, iar în cazul unor schimbări inopinate și fără planificarea actualizată la timp aceste situații devin imposibil de gestionat.
Aplicația beneficiind de calculul complet automatizat, facilitează generarea automată a tuturor variațiilor posibile de elemente de pontaj: lucrul în schimburi, ore de noapte, ore de weekend, ore de weekend și de noapte, ore de sărbători legale, recuperări de weekend, recuperări de ore suplimentare, recuperări în avans, etc., pe baza datelor de prezență de la un sistem de control acces (card acces).
Având o interfață intuitivă și optimizată, aplicația Work-FACT este o soluție prietenoasă și simplu de gestionat pentru toate părțile implicate în proces. Work-FACT vă pune la dispoziție module de Self-Service atât pentru angajați, cât și pentru manageri de echipe. Totodată, pentru a facilita o comunicare facilă în relația cu departamentul HR sau partenerii acestuia/alte servicii externalizate, angajații pot adresa întrebări sau iniția cereri de suport cu ajutorul modulului Help-Desk.
Prin modulul de Self-Service va punem la dispoziție formulare foarte simplu de completat de către angajați, librărie configurabilă pentru diverse tipuri de cereri de elemente de pontaj (ore suplimentare, ore lucrate în week-end sau recuperările acestora) cu trimitere imediată spre aprobare către managerul direct. Tipurile de cereri pot fi configurate în funcție de profilul utilizatorului (schimb de lucru, locație, departament, etc.).
Fluxurile de aprobări se pot particulariza foarte ușor și nu există limită în nivelele de aprobare ce pot fi configurate. Astfel, pentru fiecare etapă de aprobare, aceasta poate fi efectuată fie de toți utilizatorii asociat unui rol cât și de un singur responsabil. De asemenea trecerea de la o etapă de aprobare la următoarea se poate face în funcție de orice informație relevantă existentă în cadrul aplicației (departamente, centre de cost, schimburi de lucru, elemente de pontaj, număr de ore, etc.).
În ceea ce privește automatizarea aplicației cu un sistem de control-acces, aceasta mai are încorporat un sistem configurabil de rotunjire a timpilor de intrare și ieșire ai unui angajat, făcând astfel mai ușoară calculația automată a orelor pontate. De asemenea, aplicația poate fi ajustată astfel încât să rotunjească un anumit număr de minute lucrate peste normă ca fiind ore suplimentare. Avem experiența integrărilor, în aplicația dezvoltată de noi, a unor soluții terțe de management al prezenței/ control-acces și oferim consultanța necesară pentru a realiza și optimiza acest lucru și pentru sistemul dvs.
Și pentru că resursa timp și eficiența utilizării acestuia sunt resurse valoroase, atât pentru personal cât și pentru business, modulele de raportări complete, integrări/import de date cu alte sisteme HRIS/HRMS, sunt unelte atât optimizate, cât și configurabile cu ajutorul cărora veți putea identifica etapele din proces de îmbunătățit și înțelege ușor costurile reale cu forța de muncă. Rapoarte complete: timpii de prezență versus pontaj (acuratețea respectării orelor de program), raport foaie de pontaj (necesar arhivării), raport pentru calculul salarial, rapoarte cu balanțele orelor de weekend/ suplimentare și recuperările acestora.
Și nu în ultimul rând, întrucât vorbim de date sensibile cu caracter personal, acordăm o atenție deosebită practicilor GDPR, astfel încât am implementat «audit-trail» pentru toate activitățile de procesare a acestor date.
Cu o arie vastă de acoperire a industriilor, Work-FACT se dorește a fi un produs indispensabil fiind instrumentul eficient de colectare a datelor despre productivitate, eficiență și cost. Am implementat cu succes produsul nostru la un grup de companii, din care două unități de producție, pentru un număr de peste 1400 de angajați în prezent. După pilotarea sistemului mai bine de un an de zile vă prezentăm două info-grafice referitoare la categoriile de angajați gestionați în soluția noastră, cât și un exemplu despre eficiența automatizării calcului timpilor de prezență în urma cererilor acestor ore (peste 7500), față de utilizarea unui sistem de cereri clasic, aprobate manual.
SPECIFICATII TEHNICE
- Tip aplicație: Web-based app, On-Premises (.NET Core 5.0, IIS, SQL Server)
- Unic diferențiator: Aplicație complexă, rapid de configurat si adaptat la cerințele clienților, dezvoltata de o echipă cu o experiența de peste 20 de ani in mediul corporate.
- Modalitate de licențiere: În baza numărului de angajați
- Cele mai importante 3 funcționalități:
- Sistem complet automatizat de generare ore lucrate pe baza cardurilor de acces
- Configurare avansata: schimburi de lucru, workflows, integrări alte sisteme
- Self-service pentru angajați si manageri
- Număr minim de utilizatori: 100 de utilizatori
- Suport tehnic: Mentenanță software si baze de date, integrări cu alte sisteme, suport tehnic, alte dezvoltări/adaptări la cerere
- Implementare: in funcție de cerințele de business (configurare soluție, rapoarte) si integrare cu alte sisteme informatice
- Costuri lunare de licențiere: în baza numărului de angajați, cu diferențiere intre tipul acestora: „White/Blue collars” (2 - 5 EUR / lună / angajat)
Vrei să primești mai multe informații sau să planifici un demo? Completează formularul de mai jos sau trimite solicitarea ta pe adresa [email protected].