Alegerea unei soluții software potrivite unei companii înseamnă atât capacitatea de eficientiza fluxurile de lucru interne, cât și de a crește profitabilitatea business-ului. De aceea, este absolut necesar ca aplicațiile software să fie adaptate specificului industriei, nevoilor și obiectivelor companiei.
De exemplu, pentru brutării, cofetării sau patiserii, sistemele de gestiune a calității produselor comercializate pot crește în mod semnificativ reputația vânzătorului sau producătorului, vânzările, dar și profitabilitatea per produs, prin capacitatea de a monitoriza rețetarul, furnizorii, listele de preț și cantitățile. Accesul în timp real la statistici și date oferă posibilitatea de a lua decizii rapide și corecte de repoziționare la nivelul pieței, de eficientizare a costurilor sau de reorganizare a listei de produse vândute, prin adăugarea celor cu potențial crescut sau prin eliminarea acelora care nu se află în topul preferințelor clienților.
Cum poate alege o companie de panificație sau cofetarie soluția software potrivită?
- Stabiliți obiectivele de digitalizare pe termen mediu și lung (creșterea vânzărilor, gestiunea eficientă a stocurilor, fidelizarea clienților, managementul producției și distribuției etc.)
- Definiți particularitățile companiei și ale domeniului de activitate
- Creați o listă de cerințe de bază, absolut necesare (funcționalități tehnice și servicii complementare, de exemplu: asistență tehnică 24/7)
- Analizați potențialii furnizori software și referințele acestora in industria panificatiei.
- Asigurați-vă de faptul că puteți accesa aplicația de oriunde, în orice moment, pentru a avea acces permanent la date, statistici, trenduri.
- Solicitați un demo al aplicației software, pentru a stabili eficiența acesteia în raport cu obiectivele setate.
Care este aplicația software potrivită pe care o poate alege o brutărie, o cofetarie sau un furnizor de servicii similare?
Vectron este o soluție software gândită special pentru domenii de activitate din industre: brutării, cofetării, patiserii și retail. Spre deosebire de o soluție generala de tip ERP (Enterprise Resource Planning), Vectron este construită pornind de la experiența, fluxurile de lucru și procedurile specifice acestor activități.
Astfel, Vectron oferă acces la rapoarte complete, pentru vizualizarea de ansamblu a afacerii și pentru monitorizarea indicatorilor de performanță, prin funcționalități precum:
- Managementul comenzilor
- Gestionarea eficientă a procedurilor și politicilor de lucru interne, specifice anumitor puncte de lucru
- Sistem de fidelizare a clienților
- Gestiunea prețurilor sau a campaniilor promoționale, în vederea creșterii vânzărilor (happy hour)
- Pontaj
- Sistem de backup automat al datelor
- Managementul clienților
De asemenea, Vectron poate fi integrat cu soluții software complementare și cu sisteme hardware necesare activității din domeniile de panificație sau patiserie: cântar, scanner, imprimanta fiscala, sistem de dozare băuturi, cash management, cititor carduri de proximitate, afișaj client, sisteme de supraveghere video și multe altele
Cunoscută ca fiind o companie-reper în industria software din Germania, Vectron este utilizata de unii dintre cei mai mari producători din domeniu - Panemar, Pralina, Prospero, Codrina, Maria & Constance, etc.
Ai nevoie de o aplicație software potrivită companiei tale? Solicită un demo pe adresa [email protected] sau completează formularul de mai jos.