Cum a reușit Schneider Electric să îmbunătățească performanțele companiei cu o aplicație software de management OKR?

28 Sep 2021

Conform unor date recente publicate de compania de consultanță McKinsey, productivitatea a scăzut semnificativ în ultimii 60 de ani, ajungând la un minim istoric astăzi. Acesta este și motivul pentru care tot mai multe companii aleg diferite metodologii de îmbunătățire a obiectivelor, respectiv rezultatelor, pentru a rămâne competitive în industria în care activează.

Cum a reușit Schneider Electric să îmbunătățească performanțele companiei cu o aplicație software de management OKR?

                                                                                                                                                                                                                                                                           Sursa foto: LinkedIN Schneider Electric

Mai mult decât atât, conform studiilor publicate de Bain.com, doar 12% dintre activitățile de transformare organizațională reușesc îndeplinirea obiectivelor.

Prezentă pe piață energiei de mai bine de 180 de ani, compania franceză Schneider Electric a ales în urmă cu doar câțiva ani că este timpul să privească mai mult către performanța internă a angajaților, construind strategii care să îi determine pe aceștia să fie mai agili și mai deschiși transformărilor organizaționale. Acesta a fost momentul în care Schneider a implementat o aplicație software de management al performanțelor interne.

Ce a însemnat implementarea aplicației de management al performanțelor?

Aproape 800 de angajați din departamentele de IT ale companiei Schneider Electric au început în 2015 să definească și să monitorizeze obiective prin intermediul unei aplicații software dedicate, arătând susținere reciprocă în cadrul echipei pe măsură ce erau înregistrate progrese semnificative. Analiza obiectivelor și a rezultatelor obținute (cunoscută ca tehnica Objectives and Key Results - OKRs) este un concept lansat de Intel și preluat mai târziu de Google, ce propune o modalitate prietenoasă și atractivă de a crește performanțele, interacțiunea și dinamica cifrelor unei companii, atât din perspectivă individuală, cât și de echipă (în interiorul departamentelor).

Astfel, angajații Schneider Electric au ales să folosească un instrument software de gestionare a performanțelor pornind cu alinierea obiectivelor, îmbunătățind abilitățile personale și de echipă, oferind mai multă atenție relației cu fiecare tip de client. Echipele și-au stabilit între 3-5 obiective, fiecare dintre acestea având asociat un set de rezultate. Din acest punct, motivația angajaților crește considerabil, iar ritmul dezvoltării companiei este unul exponențial.

Cum sunt vizualizate rezultatele?

Pornind de la un panou de bord complet, o aplicație software dedicată managementului OKRs oferă vizibilitate către obiectivele stabilite, capacitatea atingerii lor, crescând, în același timp gradul de transparență în rândul angajaților, fiecare dintre aceștia având posibilitatea de a vizualiza în timp real activitățile sau proiectele la care lucrează colegii săi.

La nivel global, companii precum Yahoo, Oracle, LinkedIN, Google, Netflix, Samsung, Intel sau Amazon folosesc framework-ul OKR pentru a crește performanța angajaților și pentru a motiva permanent echipele interne.

De ce este recomandat framework-ul OKRs?

Cele mai importante provocări ale unei companii pot fi gestionate și rezolvate cu ajutorul unei aplicații software de tip OKR:

Cât costă o aplicație dedicată OKR?

Mirro, aplicația software care pune accent atât pe performanța fiecărui individ în partem cât și pe interacțiunea dintre colegi, oferă o perspectivă generală asupra evoluției fiecărui membru al echipei încă din momentul în care se alătură organizației. 

Aplicația dedicată măsurării performanțelor Mirro.io nu implică niciun cost de instalare, ci doar un cost de acces, per utilizator, de 5 Euro/lună. În funcție de modulele necesare organizației, există un plan superior de tarife, de 7 Euro/lună, precum și posibilitatea de a solicita o variantă personalizată, în cazul în care compania are obiective specifice. Mirro este o soluție Software as a Service (SaaS) bazată pe tehnologia cloud-computing Microsoft Azure, ce asigură un nivel superior de securitate al datelor. Platforma poate fi integrată cu ușurință cu soluții de tip Applicant Tracking System sau soluții Payroll.

Mirro se adresează atât managerilor și specialiștilor în resurse umane, cât și tuturor celorlalți membri ai echipei prin numeroasele facilități oferite și nevoi îndeplinite: de la socializare, pentru toată echipa, la feedback și organizare, pentru manageri, dar și administrare, pentru specialiștii în resurse umane. Toate acestea, cu scopul de a crește performanța echipelor și a îmbunătăți comunicarea între membrii acestora.

Ai nevoie de o aplicație de management a resurselor umane? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected]

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Revoluționarea comunicării, relației cu clienții și eficienței operaționale

GoIT este o companie internațională de educație tech pentru începători, lider de piață pe acest segment în CEE. În prezent, organizația numără aproximativ 300 de angajați, activează în țări precum România,...

Citește articolul