Tema ediției din acest an este „embedded banking/finance” și reprezintă răspunsul la întrebările de gen: Ce urmează după migrarea în online a activității? Cum rămân în continuare relevant pentru opțiunea consumatorilor?
Ca parte a inovației care face ca Banking 4.0 să fie unic, două studii de piață vor fi prezentate în premieră la eveniment. Primul, susținut de Banca Transilvania, analizează modul în care oamenii văd banca la distanță în contextul migrației în online, aproape complete. Al doilea, powered by Lendrise, evaluează aplicațiile mobile banking din România – pentru băncile care acoperă peste 80% din piață – din perspectiva utilizatorului. Această analiză este realizată prin prisma tinerilor studenți din mediul academic, în economie și informatică.
Mai mult, ediția din acest an va pune mai mult accentul pe workshop-urile aplicate. Organizatorii au pregătit 4 sesiuni, de câte o oră fiecare, ce vor aborda subiecte despre inteligența artificială în domeniul bancar, finanțarea unui startup, digitalizarea muncii și impactul infrastructurii în industria cardurilor. Atelierele vor fi susținute de experți regionali de la Aruba Networks, Ronin, ASSE de Asseco și Transaction Systems.
Persoanele care își doresc să participe la eveniment vor avea parte de numeroase oportunități de networking cu experți prestigioși din industria bancară, beneficii precum o moneda de aur, gravată „The Mark” sau o copie a cărții uneia dintre cele mai respectate voci fintech globale, Paolo. Sironi. Deoarece calitatea vine în cantități mici, organizatorii au anunțat un număr limitat de locuri la eveniment pentru o interacțiune și o experiență de business next level. Ultimele bilete pot fi achiziționate online pe https://banking40.ro/.