Piața implementărilor software este una extrem de dinamică și de efervescentă, fapt datorat creșterii accesului la surse de finanțare prin programe și pachete de investiții publice și de reforme, dar și dat de nevoia companiilor de a-și eficientiza procesele interne, de a automatiza activități sau de a scădea costurile. De aceea, Softlead a creat un pachet dedicat companiilor de IT, prin care să poată răspunde unui număr cât mai mare de cereri de oferte software valide.
Ce include pachetul?
- Timp de 12 luni, primești acces la toate lead-urile calificate potrivite, fără să mai plătești pentru fiecare lead deblocat
- Beneficiezi de extra calificare a lead-urilor, printr-un set de 13 criterii aplicate fiecărei cereri de ofertă
- Listezi un număr nelimitat de aplicații software și testezi piața printr-un canal suplimentar
- Poți alege până la 5 industrii pe care să le targetezi.
De ce este esențial să activezi acest pachet?
- Pentru a-ți atinge target-urile de vânzări în 2022 și în 2023.
- Pentru a crește baza de date de prospecți cu lead-uri calificate prin 13 criterii atent alese de echipa noastră internă de vânzări, alături de consultanți externi.
- Pentru că doar în primul trimestru al anului, am avut o rată de implementări de aproximativ 35%, pentru lead-urile generate în platformă.
- Pentru că eficientizezi costurile: nu mai aloci buget pentru fiecare lead deblocat, fără să scazi calitatea clienților.
- Pentru că beneficiezi de acces la un buget dedicat activităților de sales și de marketing cu 40% mai mic.
- Pentru că începem un maraton de campanii dedicate celor mai importante industrii, prin care vizăm expunere lunară masivă, pe care o vom transfera către tine.
Softlead în cifre:
- În fiecare lună, prin campaniile generate doar în Social Media, avem un reach total de minim 150.000.
- În 2022, estimăm o creștere cu peste 70% a numărului de cereri de ofertă generate de platformă comparativ cu anul anterior.
- După lansarea Softlead Digital DNA, ne așteptăm să avem de până la 3 ori mai multe lead-uri valide, complexe prin informațiile oferite de clienți (buget, procese de business nedigitalizate, activități repetitive, grad de digitalizare, grad al deschiderii către transformare digitală etc.).
Află mai multe despre pachetul special Black Friday for Red Leads!