Softmanager CRM+ este un produs software de tip enterprise solutions, dezvoltat de o firmă IT din Ploiești, care pune la dispoziția celor peste 300 de clienți din România, un ansamblu de instrumente și proceduri de gestiune a datelor, menite să îmbunătățească relațiile și interacțiunile cu clienții existenți sau potențiali ai unei organizații. Clienții SoftManager CRM+ activează în domenii de activitate diverse, de la vânzari de utilaje, servicii pentru întreprinderi, companii de recrutare și plasare a forței de muncă, la investiții imobiliare sau servicii medicale.
SoftManager CRM+ este o soluție atipică, creată anume pentru piața românească, pentru necesitățile de implementare ale proceselor interne ale companiilor mici sau medii din România. În fapt, produsul oferă, dincolo de un sistem CRM obișnuit, componente dezvoltate pentru activități de Producție, Service, Financiar, Marketing, Project Management, Analiză și oferă o alternativă pentru soluțiile CRM, cunoscute la nivel global, la un cost mult mai accesibil. Costul pentru un cont de user al SoftManager CRM+ este de aproximativ 2 lei pe zi.
Voicu Oprean, Founder & CEO AROBS, declară: "Echipa SoftManager CRM+ este foarte bine pregătită și competentă, iar împreună cu ei vom dezvolta și vom consolida produsul, ducându-l la următorul nivel. Intrarea în acționariatul SoftManager este aliniată cu strategia noastră de soluții enterprise pentru clienții noștri. Soluțiile AROBS sunt folosite de peste 8000 de clienți din România. Noua investiție continuă strategia noastră de creștere prin achiziții în România și în Europa de Est, pentru a ne consolida poziția pe piață și de a oferi servicii și produse targetate clienților AROBS".
Arthur Putineanu, CO-Founder & CEO SoftManager, a declarat: "Soluția Softmanager CRM+ este o platformă care ajută la implementarea strategiei de business si a proceselor complexe la nivel de companie. De regulă, acest tip de procese se implementează într-o companiei prin aplicații ERP, mai costisitoare. Sunt foarte optimist în ceea ce privește viitorul firmei în grupul AROBS și, prin parteneriatul nou format, am convingerea că aplicația SoftManager CRM+ va avea parte de o creștere explozivă pe piața românească și în Europa de Est, de o dezvoltare mult mai rapidă având acum deschiderea către portofoliul de clienți ai AROBS. Totodată vine ca și o extindere a soluției Optimall SFA by AROBS, care se adresează în mod special industriei FMCG."
Din 1998, AROBS s-a specializat în furnizarea de soluții software pentru diverse industrii globale, incluzând Automotive Engineering, Travel Software & Hospitality Solutions, Life Sciences, IoT, Cloud application development - Enterprises. În cei peste 20 de ani de la înființare, AROBS Transilvania Software și-a dezvoltat propria linie de produse pentru piața internă cum ar fi Optimall SFA și TrackGPS, iar, de curând, AROBS a preluat două produse destinate managementului resurselor umane, prin achițizia UCMS. În prezent, peste 900 de angajați și colaboratori lucrează in birourile AROBS din România - Cluj-Napoca, Târgu Mureș, Baia Mare, Arad, Suceava, Iași și București. În plus, compania are filiale internaționale în Germania, Ungaria, Republica Moldova, Indonezia și precum și în Olanda și Belgia.
Mai multe informații puteți găsi la www.arobs.com și www.softmanager.ro