AROBS Transilvania Software devine investitor majoritar al SoftManager CRM+ Ploiești

11 decembrie 2019

AROBS Transilvania Software a devenit acționar majoritar al firmei SoftManager SRL, preluând platforma de soluții de management SoftManager CRM+ de la Arroganet Solutions SRL.

AROBS Transilvania Software devine investitor majoritar al SoftManager CRM+ Ploiești

Softmanager CRM+ este un produs software de tip enterprise solutions, dezvoltat de o firmă IT din Ploiești, care pune la dispoziția celor peste 300 de clienți din România, un ansamblu de instrumente și proceduri de gestiune a datelor, menite să îmbunătățească relațiile și interacțiunile cu clienții existenți sau potențiali ai unei organizații. Clienții SoftManager CRM+ activează în domenii de activitate diverse, de la vânzari de utilaje, servicii pentru întreprinderi, companii de recrutare și plasare a forței de muncă, la investiții imobiliare sau servicii medicale.

SoftManager CRM+ este o soluție atipică, creată anume pentru piața românească, pentru necesitățile de implementare ale proceselor interne ale companiilor mici sau medii din România. În fapt, produsul oferă, dincolo de un sistem CRM obișnuit, componente dezvoltate pentru activități de Producție, Service, Financiar, Marketing, Project Management, Analiză și oferă o alternativă pentru soluțiile CRM, cunoscute la nivel global, la un cost mult mai accesibil. Costul pentru un cont de user al SoftManager CRM+ este de aproximativ 2 lei pe zi.

Voicu Oprean, Founder & CEO AROBS, declară: "Echipa SoftManager CRM+ este foarte bine pregătită și competentă, iar împreună cu ei vom dezvolta și vom consolida produsul, ducându-l la următorul nivel. Intrarea în acționariatul SoftManager este aliniată cu strategia noastră de soluții enterprise pentru clienții noștri. Soluțiile AROBS sunt folosite de peste 8000 de clienți din România. Noua investiție continuă strategia noastră de creștere prin achiziții în România și în Europa de Est, pentru a ne consolida poziția pe piață și de a oferi servicii și produse targetate clienților AROBS".
Arthur Putineanu, CO-Founder & CEO SoftManager, a declarat: "Soluția Softmanager CRM+ este o platformă care ajută la implementarea strategiei de business si a proceselor complexe la nivel de companie. De regulă, acest tip de procese se implementează într-o companiei prin aplicații ERP, mai costisitoare. Sunt foarte optimist în ceea ce privește viitorul firmei în grupul AROBS și, prin parteneriatul nou format, am convingerea că aplicația SoftManager CRM+ va avea parte de o creștere explozivă pe piața românească și în Europa de Est, de o dezvoltare mult mai rapidă având acum deschiderea către portofoliul de clienți ai AROBS. Totodată vine ca și o extindere a soluției Optimall SFA by AROBS, care se adresează în mod special industriei FMCG."

Din 1998, AROBS s-a specializat în furnizarea de soluții software pentru diverse industrii globale, incluzând Automotive Engineering, Travel Software & Hospitality Solutions, Life Sciences, IoT, Cloud application development - Enterprises. În cei peste 20 de ani de la înființare, AROBS Transilvania Software și-a dezvoltat propria linie de produse pentru piața internă cum ar fi Optimall SFA și TrackGPS, iar, de curând, AROBS a preluat două produse destinate managementului resurselor umane, prin achițizia UCMS. În prezent, peste 900 de angajați și colaboratori lucrează in birourile AROBS din România - Cluj-Napoca, Târgu Mureș, Baia Mare, Arad, Suceava, Iași și București. În plus, compania are filiale internaționale în Germania, Ungaria, Republica Moldova, Indonezia și precum și în Olanda și Belgia.

Mai multe informații puteți găsi la www.arobs.com și www.softmanager.ro

 

Fondata in 1998, compania AROBS Transilvania Software si-a construit drumul catre o prezenta globala prin combinarea produselor si serviciilor cu expertiza de inalta calitate si inovarea continua. Acum 21 de ani, totul a inceput cu doar 10 dezvoltatori de software intr-un mic birou, intr-un apartament in Cluj-Napoca.In ultimii 21 de ani, AROBS Tran...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

Optimall Depozit este un sistem informatic care permite imbunatatirea performantelor companiilor prin automatizarea si eficientizarea activitatii de gestionare a depozitelor proprii. Reprezinta o solutie eficienta de gestionare a depoz...

Citește tot arrow_forward

TrackGPS Business este liderul pietei de monitorizare online flota auto, gestionare parc auto si management flota auto din Romania. Este destinata firmelor mici, mijlocii si mari care doresc sa-si eficientizeze activitatea prin re...

Citește tot arrow_forward

OptimallSFA Android este un sistem informatic ce asigură automatizarea procesului de vânzare şi distribuţie. Se adreseaza companiilor cu reţea proprie de agenţi de vânzări care efectuează rute zilnice la clienţi pentru prel

Citește tot arrow_forward

Angajaţii tăi pleacă dimineaţa pe teren însă nu ai cum să-i verifici? Vrei să vezi ce şi cât au muncit? Chiar dacă e greu să monitorizezi activitatea angajaţilor de pe teren nu e imposibil! Cu ajutorul aplicaţiei de monitoriz...

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Susţineţi performanţa în business cu ajutorul sistemului ERP – Winline

Pe la jumătatea anului trecut, Institutul Naţional de Statistică a făcut publică o analiză foarte relevantă pentru mediul local de afaceri. Companiile romaneşti din Top 1000 au reuşit să genereze venituri medii mai mari cu +8% deşi au înregistrat o scădere cu 14% a numărului de angajaţi.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Gartner: Care sunt cele 4 tehnologii ce vor avea un impact semnificativ asupra e-commerce?

Potrivit Gartner, în următorii doi ani, configurația vizuală, portofelele digitale, managementul identității și accesului clienților la diverse instrumente digitale (Customer Identity and Access Management - CIAM), cât și asistenții virtuali pentru clienți (VCA) vor avea un impact ridicat asupra comerțului digital pe măsură ce adoptarea generală a acestor tehnol...

Citește articolul arrow_forward