BMW pregăteşte integrarea Android Auto

11 decembrie 2019

BMW va oferi integrare wireless de la jumătatea anului 2020, pentru început pentru un număr limitat de pieţe.

BMW pregăteşte integrarea Android Auto

BMW Group îşi extinde orizontul de conectivitate perfectă în automobilele sale prin introducerea Android Auto™ cu începere de la jumătatea anului 2020. Android Auto, cel mai nou serviciu digital şi centrat pe utilizator disponibil la BMW, va permite clienţilor să-şi conecteze wireless smartphone-urile Android la automobil şi, prin aceasta, să se bucure de acces la informaţii utile precum destinaţii sugerate şi întâlniri viitoare atunci când este nevoie.

Dispare plug & play, apare wireless
Android Auto este un mod mai simplu şi mai sigur de a utiliza smartphone-ul în automobile BMW, uşurând accesul la muzică, media şi aplicaţii de mesagerie. Prin conexiunea wireless, conectarea unui smartphone Android la un BMW devine extrem de uşor de utilizat cu o interfaţă simplificată. În plus, Android Auto va fi integrat direct în cockpitul complet digital al modelelor BMW, ceea ce înseamnă că în viitor clienţii vor putea vedea informaţii importante nu doar pe displayul central, ci şi în forma adaptată inteligent pe Info Display din panoul de instrumente, precum şi pe Head-Up Display, unde apar în direcţia de condus a celui de la volan.

Google Assistant din Android Auto face simplă orientarea, menţinerea contactului şi a productivităţii. "Mulţi dintre clienţii noştri au menţionat importanţa de a avea Android Auto într-un automobil BMW pentru a utiliza o serie de dotări familiare unui smartphone Android, sigur şi fără a fi distraşi de la drum, pe lângă funcţiile şi serviciile proprii BMW", declară Peter Henrich, vicepreşedinte executiv BMW pentru managementul produsului. "Vom oferi clienţilor acest serviciu cu începere din iulie 2020."

Patrick Brady, vicepreşedinte tehnic Google: "Suntem încântaţi să lucrăm cu BMW pentru ca de anul viitor să aducem Android Auto wireless pentru clienţii lor din lumea întreagă. Conexiunea perfectă a smartphone-urilor Android la modelele BMW permite clienţilor să ruleze rapid şi să aibă acces la aplicaţiile şi serviciile lor favorite într-o experienţă mai sigură."

Android Auto într-un automobil BMW va fi demonstrat live pentru prima dată la Consumer Electronics Show (CES) 2020 şi va fi disponibil clienţilor din 20 de ţări d in iulie 2020 pentru toate maşinile cu sistem de operare BMW 7.0.

Vă rugăm să accesaţi acest link pentru a vedea smartphone-urile care suportă Android Auto cu conexiune wireless.

Google, Android Auto şi Google Maps sunt mărci înregistrate ale Google LLC.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward