Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

29 Sep 2020

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Departamentul de Marketing și Departamentul de Cercetare Dezvoltare au nevoie de gestionarea unui număr mare de informații din partea tuturor departamentelor implicate din companie. Analiza costurilor și estimarea corectă a timpilor necesari, chiar înainte de începerea procesului de producție a unui produs nou sau a schimbării unei etichete sunt esențiale într-un mediu concurențial în creștere.

Soluția pe care o propunem noi este dezvoltarea unui proiect de optimizare a proceselor. Un exemplu de proiect este fluxul de alocarea task-urilor implementat folosind platforma JobRouter.

Obiectivul acestui proiect a fost estimarea facilă a costurilor corecte și transparența privind timpul necesar dezvoltării unui produs nou sau a unei etichete noi.

Am dezvoltat 2 tipuri de fluxuri

Pentru fiecare categorie de produs sau etichetă am dezvoltat șabloane care fac munca  echipei să fie rapidă și transparentă.

  1. Dezvoltarea unui produs nou sau a unui produs private label

Acest flux include administrarea brandurilor implicate și permite selecția brandului sub care se creează noul produs, fiind disponibile numeroase tipologii.

Șablonul disponibil include următoarele informații:

Dintre departamentele implicate amintim: Controlling, Achiziții Ambalaje, Achiziții materii prime.

Acestea au de îndeplinit 30-40 de acțiuni, cum ar fi:

  1. Dezvoltarea unei etichete sau a unui nou tip de ambalaj

În mod obișnuit se creează inițial produsul, apoi eticheta/ambalajul, însă se poate dezvolta numai eticheta/ambalajul, sau modifica o etichetă existent/ambalaj existent.

Pentru crearea etichetelor există, de asemenea, definite în sistem etapele procesului și departamentele implicate pentru aprobare.

Inițiatorul poate să primească notificări la fiecare reacție din sistem a persoanelor desemnate.

Task-urile caracteristice acestui flux sunt:

JobRouter alocă task-urile automat responsabililor și departamentelor implicate.

Procesul de alocare a task-urilor realizat în sistemul de optimizare al proceselor, JobRouter, permite:

Trasabilitatea sarcinilor și eliminarea interacțiunilor directe sau la telefon/email pentru clarificări privind activități repetitive din companie pot fi atinse prin optimizarea proceselor cu JobRouter. Vizitați pagina soluției și înregistrați-vă la un DEMO pentru a afla cum să eficientizați activitățile din compania dumneavoastră.

Aceste informații au fost inițial publicate pe blogul companiei Beck et al. și sunt accesibile aici: http://bit.ly/AlocareaTaskurilorInJobRouter

Beck et al. este alegerea potrivită în obținerea performanței de top în afacerile clienților săi prin oferirea de servicii de consultanță, implementare și suport în accelerarea digitalizării.

Prin cunoștințele tehnice și de consultanță IT, digitalizează procesele și documentele clienților prin utilizarea unor platfome cu mii de utilizatori în momentul de față, la nivel internațional: JobRouter și DocuWare.

Scurt istoric al companiei:

1989 – S-a înființat grupul Beck et al. în Germania

2005 – S-a deschis filiala Beck et al. în Cluj-Napoca, România având ca principal obiectiv acordarea de servicii de suport IT pentru proiectele internaționale

2010 – Serviciile oferite s-au diversificat înspre consultanță de business, implementare proiecte de digitalizare și suport în utilizarea optimă a produselor

2011 – Partener autorizat DocuWare – produs recunoscut de Gartner, Nucleus și alte companii de analiză de piață, ca unul dintre cele mai bune produse de management al documentelor pentru companiile care au ca obiectiv digitalizarea documentelor

2012 – Partener autorizat JobRouter – una dintre cele mai versatile platforme de automatizare a proceselor si data management, potrivită companiilor care au ca obiectiv creșterea eficienței prin digitalizarea proceselor

2020 – Având 40 de angajați și 20 de proiecte implementate ne conturăm rolul de partener de încredere pentru accelerarea digitalizării afacerilor.

 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul