15 elemente de analizat când alegi soluția pentru semnarea electronică a documentelor

28 noiembrie 2019

Există numeroase soluții specifice pentru semnarea electronică a documentelor. Adoptarea unei astfel de soluții duce eficientizarea considerabilă a timpului destinat semnării contractelor, anexelor sau altor documente oficiale. Cum ar fi ca semnarea unui contract cu furnizorul să aibă loc în doar câteva minute pentru a-i câștiga încrederea și a nu-și pierde răbdarea din cauza birocrației?

15 elemente de analizat când alegi soluția pentru semnarea electronică a documentelor

În proiectele de digitalizare a companiilor, am realizat o analiză comparativă despre posibilitățile pe care le oferă soluțiile de semnătură electronică.

În urma analizei, au rezultat 15 elemente de analizat înainte de decizia adoptarea unei soluții de semnătură electronică:

1. Numărul maxim al documentelor pe care utilizatorii îl trimit printr-o cerere

2. Numărul maxim al semnatarilor acceptați pe un document

3. Numărul maxim de pagini al unui document

4. Dimensiunea maxim acceptată a unui document

5. Transmiterea pe email a documentelor semnate de alte persoane decât cele implicate în procesul de semnare și cuprinzând toate semnăturile celor implicați în procesul de semnare

6. Definirea de ancore pe șabloane pentru a nota în PDF (de exemplu: numele, titulatura și locul în care să apară semnătura)

7. Integrarea soluției cu alte platforme pe care le folosiți deja în interiorul companiei

8. Personalizarea șabloanelor

9. Customizarea emailurilor specifice notificărilor

10. Autentificarea prin: email, cod SMS, voce, poză sau document ID

11. Modalități de trimitere: secvențial, paralel sau bulk

12. Posibilitatea de a trimite reminder

13. Tipurile de limbaje pentru integrare și SDK (de exemplu: cURL, Ruby, Python, PHP, Node.js, Java, NET)

14. Modalitatea de calcul al prețului

15. Timpul de realizare și integrare a soluției de semnătură electronică.

Modul de lucru 100% digital este posibil în companii din industrii diferite, într-o platformă modernă în cloud, care permite semnarea electronică a documentelor.  Noi, echipa Beck et al. Services România, în cadrul  proiectelor de digitalizare dezvoltate, avem exemple de companii care au adoptat semnătura electronică. 

Beck et al. este alegerea potrivită în obținerea performanței de top în afacerile clienților săi prin oferirea de servicii de consultanță, implementare și suport în accelerarea digitalizării.Prin cunoștințele tehnice și de consultanță IT, digitalizează procesele și documentele clienților prin utilizarea unor platf...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

DocuWare este o soluţie de ultimă generaţie pentru managementul documentelor electronice. Acesta poate procesa automat orice tip de document (documente financiar-contabile, documente administrative, prezentări, contracte) indiferent de sursă, pr...

Citește tot arrow_forward

JobRouter este o platformă care răspunde nevoilor pe care celelalte soluții nu le rezolvă. O platformă de digitizare a proceselor care raspunde la orice cerință a departamentelor interne: IT, financiar, sales, productie, customer

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

S-a lansat noua ediție TeCOMM București! Află noutățile și primii speakeri confirmați

TeCOMM eCommerce Conference&Expo revine la București în 10 aprilie, cu o nouă ediție, într-o nouă locație! Tematica acestei ediții este eCommerce made personal și pune accent pe personalizare: de la găsirea acelor soluții care ajută magazinele online din România să vândă mai mult, până la oferirea de conținut adaptat nevoilor actuale de business....

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum poți implementa gratuit roboți de automatizare?

Pe timp de criză, Automation Pill susține crearea și utilizarea forțelor de muncă virtuale (RPA)

Citește articolul arrow_forward