Cel mai bun sistem de marketing automation din regiune, top 6 mondial, peste 4000 de clienti B2B, B2C, si Ecommerce din 40 de tari.
SALESmanago identifică persoanele şi companiile care vizitează site-ul tău/citesc mailurile tale, ulterior monitorizând şi analizând comportamentul online al acestora.
Pe baza datelor colectate sistemul realizează o segmentare automată şi iniţiază acţiuni automatizate de marketing pe toate canalele:
oE-Mail Marketing & Newsletter (emailuri şi oferte cu conţinut dinamic)
oConţinut dinamic personalizat pe site (banner, text, formulare)
oMobile Channel (SMS, VMS, Mobile Apps)
oRemarketing (Google, Facebook, RTB)
oCall Center & Vânzări directe
SALESmanago este unul dintre cele mai mari sisteme de Marketing Automation din lume, utilizat de peste 2000 de companii, din 30 de țări, pornind de la corporații cu extindere globală și până la IMM-uri.
SALESmanago furnizează un set unic de instrumente pentru departamentele de marketing și vânzări, atât B2B, cât și B2C, în scopul automatizării și personalizării în timp real a proceselor de marketing care înglobează vânzările directe și toate canalele de online marketing.
Prin ce este SALESmanago unic?
care se poate realiza o comunicare personalizată;
personalizate, inițiate la timpul potrivit, și pe toate canalele disponibile (ads, social media, site, SMS, e-mail);
URL. Acesta este un instrument care poate fi folosit în orice loc al site-ului și care arată dacă un utilizator a citit tot articolul postat, cât de mult a avansat în josul paginii site-ului, pe ce tab-uri a dat click sau dacă a văzut un anumit formular, buton sau o anumită imagine.
utilizatorului nu numai prin produsele cumpărate sau pe care s-a dat click, ci și prin produsele pe care acesta doar le-a vizionat;
colectate despre client, care să permită furnizarea de notificări Push, formularelor de contact sau bannerelor personalizate;
căreia se poate realiza o segmentare avansată a clienților sau se pot construi grupe de clienți în concordanță cu tendințele lor de achiziții; tot prin acest modul se pot seta reguli pentru automatizare și e-mail marketing și se pot monitoriza vânzările și valoarea conversiilor în funcție de o anumită regulă de automatizare sau o campanie de e-mail-uri dată.
SALESmanago permite configurarea proceselor de automatizare care furnizează oferte personalizabile, adaptate clientului, la momentul potrivit. Forma și data de livrare a ofertei se bazează pe analizarea datelor venite din partea fiecărui client și pe evenimente care indică poibile achiziții (Trigger Based Marketing). Configurarea intuitivă a regulilor de automatizare permitee formularea atât a unor reguli simple, cât și, mai ales, a unor procese avansate de marketing multicanal.
Prin sistemul nostru, dăm putere instrumentelor tradiționale folosite în marketing și vânzări:
SALESmanago, aplicație pentru care Softlead a devenit reseller oficial în 2015, este o soluție în Cloud cu rol în automatizarea acțiunilor de marketing, utilizată de peste 5.000 de companii din toată lumea, cu mai mult de 200...
Cele mai multe dintre activitățile asociate comunicării cu fiecare client pot fi simplificate cu ajutorul aplicației SALESmanago. SALESmanago este o platformă online de automatizare a acțiunilor de marketing, utilizată de peste 5.000 de...
SALESmanago este o platformă online de automatizare a acțiunilor de marketing, utilizată de peste 5.000 de companii din toată lumea, ceea ce înseamnă peste 200 de milioane de clienți. Utilizând puterea website-urilor în timp...
3TS Capital Partners a investit 6 milioane de dolari în SALESmanago, companie ce oferă soluții de Marketing Automation, top 6 mondial, cu peste 4000 de clienți B2B, B2C și Ecommerce din 40 de țări. În România, produsele...
Vineri, 20 noiembrie, Hotel K+K din București a găzduit prima interacțiune dintre reprezentanții companiei SalesManago și specialiștii în digital, prin evenimentul Marketing Automation Day.