SALESmanago - functionalitatile unei aplicatii complete de automatizare a actiunilor de marketing

08 May 2016

SALESmanago este o platformă online de automatizare a acțiunilor de marketing, utilizată de peste 5.000 de companii din toată lumea, ceea ce înseamnă peste 200 de milioane de clienți. Utilizând puterea website-urilor în timp real și a analizelor comportamentului aplicațiilor pentru telefoanele mobile, SALESmanago permite clienților să-și personalizeze e-mail-ul, să creeze conținut dinamic pentru website-urile lor, să întreprindă acțiuni de marketing în Socia

SALESmanago - functionalitatile unei aplicatii complete de automatizare a actiunilor de marketing

SALESmanago este o platformă online de automatizare a acțiunilor de marketing, utilizată de peste 5.000 de companii din toată lumea, ceea ce înseamnă peste 200 de milioane de clienți. Utilizând puterea website-urilor în timp real și a analizelor comportamentului aplicațiilor pentru telefoanele mobile, SALESmanago permite clienților să-și personalizeze e-mail-ul, să creeze conținut dinamic pentru website-urile lor, să întreprindă acțiuni de marketing în Social Media și mobil. Venturebeat a plasat compania SALESmanago pe locul întâi în domeniul automatizării acțiunilor de marketing pe segmentul B2C și SMB.

Prezentă pe piață din anul 2011, SALESmanago include o platformă de Marketing Automation și o platformă de Marketing Automation pentru mobil, APPmanago.

Cu ajutorul tehnologiei unice SALESmanago, utilizatorii pot identifica aspecte utile în creionarea avansată a profilului vizitatorilor de pe site, crearea campaniilor de e-mail marketing, integrarea acțiunilor cu un conținut optimizat și dinamic pentru website sau cu strategiile specifice de Social Media. Soluțiile SALESmanago includ funcționalități precum: Sales Intelligence, managementul lead-urilor, posibilitatea de a monitoriza conversii, circuitul/fluxul acțiunilor de marketing ale unui consumator activ, managementul performanței încasărilor, precum și Big Data Marketing.

Care sunt beneficiile automatizării activităților de marketing?

Automatizarea activităților de marketing este un instrument esențial, ce permite companiilor mici și mijlocii, cu resurse limitate, să dezvolte campanii complexe, de succes și să-și administreze timpul în mod corect. Permite de asemenea companiilor de mari dimensiuni să realizeze conexiunea cu fiecare consumator în parte, într-un mod personalizat. Iată câteva dintre beneficiile automatizării acțiunilor de marketing:

  • Reduce timpul. Compania poate porni mai multe campanii și le poate programa printr-un program. De exemplu, cu ajutorul automatizării acțiunilor de marketing, compania poate crea programul de postări pe Facebook pentru o lună întreagă.
  • Automatizarea activităților de marketing permite companiei să interacționeze direct cu fiecare consumator în parte, fără să fie nevoie de segmentarea manuală a acestora.
  • Soluția permite unui singur angajat să execute campanii complexe și să se conecteze cu mai mulți consumatori în același timp, lucru ce nu ar fi fost posibil pe cale manuală.
  • Raportare detaliată. Automatizarea acțiunilor de marketing păstrează informații legate de fiecare campanie, postare sau mesaj, furnizând rapoarte detaliate, grafice, statistici, pe care compania le poate utiliza ulterior pentru optimizarea viitoarelor campanii.
  • Reduce costurile. Reducând numărul angajaților de care compania are nevoie pentru a crea, distribui mesaje și a colecta date, compania totodată reduce costurile.
  • Interfață prietenoasă. Aceste soluții nu necesită cunoștințe avansate în domeniul tehnologiei. Cele mai multe soluții oferă modele, motoare de editare care pot fi manevrate foarte ușor și informații care să ghideze utilizatorul în procesul de creație și distribuție.
  • Ajută compania să construiască profilul detaliat al consumatorului. O astfel de soluție adună informații despre activitatea consumatorului, email, preferințe și le stochează pentru a fi utilizate ulterior în mod eficient.

 

Cui îi sunt dedicate soluțiile de Marketing Automation?

  • Micro-companiilor, ca un intrument simplu și eficient de a administra contactele, de a trimite newsletter.
  • Firmelor de dimensiune mica și mijlocie (IMM), ca un instrument ce asigură CRM, E-mail marketing, suport în vânzări sau managementul vânzărilor.
  • Companiilor mari și corporațiile, ca instrument pentru integrarea cu sistemul intern cum ar fi CRM/ERP pentru a crea un mediu automatizat.
  • Ecommerce-ului și magazinelor online, ca sistem de generare a vânzărilor și de creștere a ratei de conversie prin oferte personalizate.

 

Care sunt modulele oferite de soluțiile SALESmanago?

  1. Convertirea vizualizărilor anonime (adună informații legate de contactele anonime, care vizitează site-ul companiei și le convertește în clienți) prin următoarele metode:
  • E-mail marketing- Retargetarea prin e-mail
  • Social Media- Aplicațiile Facebook
  • Website Marketing- Slidebar: abonarea la newsletter în schimbul unui discount, Pop-up: abondarea la newsletter în schimbul unui discount, Dynamic pop-up: pentru a fi la curent cu noutățile, Price alert: anunță consumatorul atunci când prețul unui produs/ serviciu este redus, Livechat: posibilitatea de a discuta live cu un consultant
  • Ad remarketing- Retargetarea utilizatorilor anonimi
  1. Stabilirea unei relații cu noii consumatori (construirea unui tip de comunicare cu noii utilizatori):
  • eMail marketing- mesaje de bun venit și mesaje destinate să educe utilizatorul
  • Social Media- campanii educaționale pentru noii consumatori
  • Website Marketing- oferte personalizate trimise într-un context dinamic
  • Ad remarketing- campanii de display: informații despre companii și despre ofertele acesteia
  1. Comunicare personalizată (construirea de mesaje care să satisfacă interesele și nevoile utilizatorilor și care să fie în acord cu tipul de comportament al utilizatorului respectiv):
  • eMail marketing- producerea de mailuri dinamice, oferite în funcție de nevoile actuale ale consumatorului, în funcție de istoricul său online și în funcție de interesele actuale.
  • Mobile marketing- informații personalizate despre reduceri și promoții
  • Social Media- includerea audienței Facebook în categorii și distribuirea de mesaje relevante către aceasta
  • Ad remarketing- campanii construite special pentru consumatorii care au achiziționat deja unul din produsele oferite de companie.
  1. Oferte personalizate (personalizarea ofertelor în timp real, pe site-ul companiei):
  • Website marketing- recomandare dinamică de produse
  • Ad remarketing- anunțuri afișate pe baza categoriilor vizualizate anterior.
  1. Sugerarea de produse complementare pentru creșterea veniturilor per consumator:
  • eMail marketing- emailuri dinamice
  • Social Media- segmnetarea audienței Facebook și distribuirea de anunțuri relevante pentru fiecare categorie.
  • Ad remarketing- crearea unor campanii pentru consumatorii care deja au achiziționat produse sau servicii de la compania respectivă.
  1. Creșterea vânzărilor (sugerarea de opțiuni premium pentru clienții loiali):
  • eMail marketing- emailuri dinamice trimise către consumatori după ce aceștia au achiziționat unul din produsele companiei
  • Social Media- segmentarea audienței și trimiterea de anunțuri relevante pentru fiecare categorie
  • Website Marketing- recomandări de produse din aceeași categorie, dar la un preț mai mare, alerte despre vizitele clienților VIP, interesați de produse premium
  1. Creșterea valorii:
  • Mobile marketing: SMS-uri personalizate pe baza istoricului de achiziție
  • Website Marketing: recomandări dinamice cu produse sugerate, Pop-up cu produse asemănătoare
  1. Activarea consumatorilor (atunci când consumatorul nu finalizează tranzacția, i se amintește permanent):
  • eMail marketing: prin email-uri care să-i amintească de produsele rămase în coșul de cumpărături
  • Mobile marketing: SMS-uri care să-i amintească de tranzacția nefinalizată
  • Social Media- campanii personalizate în funcție de audiență, create pentru tranzacțiile nefinalizate
  • Website marketing- Pop-up afișate la următoarea vizită, alerte în legătură cu produsele abandonate
  • Ad remarketing- campanii online care să amintească de tranzacțiile nefinalizate
  1. Construirea loialității:
  • eMail marketing- mesaje aniversare, programe de loialitate prin mesaje constante, mesaje cu informații legate de produs, oferte premium pentru clienții VIP
  • Mobile marketing- mesaje aniversare, mesaje pentru clienții VIP cu oferte exclusive
  • Website Marketing- bannere dinamice cu informații legate de eventualele bonusuri primite, conținut dinamic cu informații despre cum poate beneficia consumatorul de beneficiile oferite de companie
  • Ad remarketing- campanii de display, cu extra beneficiile de care au parte consumatorii VIP
  1. Prevenirea acțiunii de părăsire a site-ului web (prin utilizarea unor oferte personalizate, menite să păstreze utilizatorul pe website-ul companiei):
  • Website Marketing- Pop-up de ieșire, cu oferte personalizate, menite să determine utilizatorul să petreacă mai mult timp pe website-ul companiei.
  1. Recâștigarea consumatorilor inactivi:
  • eMail marketing- emailuri dinamice trimise după un număr de săptămâni de la utlima vizită, cu produse pe care consumatorul le-a vizualizat pe site-ul respectiv
  • Mobile marketing- mesaje ce conțin informații în legătură cu reduceri
  • Social Media- construirea de anunțuri personalizate în funcție de interesele fiecărei categorii de consumatori
  • Website Marketing- după achiziție, utilizatorul primește o reducere pentru următoarea achiziție.

Începând cu anul 2015, Softlead este reseller pentru aplicațiile SALESmanago. Companiile interesate pot solicita un demo sau o prezentare a planurilor de preț sau un demo al aplicației la [email protected] sau completând formularul dedicat de mai jos.

Cel mai bun sistem de marketing automation din regiune, top 6 mondial, peste 4000 de clienti B2B, B2C, si Ecommerce din 40 de tari. 

SALESmanago identifică persoanele şi companiile care vizitează site-ul tău/citesc mailurile tale, ulterior monitorizând şi analizând comportamentul online al acestora.

Pe baza datelor colectate sistemul realizează o segmentare automată şi iniţiază acţiuni automatizate de marketing pe toate canalele:

oE-Mail Marketing & Newsletter (emailuri şi oferte cu conţinut dinamic)
oConţinut dinamic personalizat pe site (banner, text, formulare)
oMobile Channel (SMS, VMS, Mobile Apps)
oRemarketing (Google, Facebook, RTB)
oCall Center & Vânzări directe

SALESmanago este unul dintre cele mai mari sisteme de Marketing Automation din lume, utilizat de peste 2000 de companii, din 30 de țări, pornind de la corporații cu extindere globală și până la IMM-uri.

SALESmanago furnizează un set unic de instrumente pentru departamentele de marketing și vânzări, atât B2B, cât și B2C, în scopul automatizării și personalizării în timp real a proceselor de marketing care înglobează vânzările directe și toate canalele de online marketing.

Prin ce este SALESmanago unic?

  • Automatizarea campaniilor de marketing cu utilizatori anonimi (neidentificați încă), cu

care se poate realiza o comunicare personalizată;

  • Implementarea unei strategii de remarketing complexe, prin generarea unor campanii

personalizate, inițiate la timpul potrivit, și pe toate canalele disponibile (ads, social media, site, SMS, e-mail);

  • Web Beacon – tehnologie unică de analiză a utilizatorilor în interiorul unui anumit

URL. Acesta este un instrument care poate fi folosit în orice loc al site-ului și care arată dacă un utilizator a citit tot articolul postat, cât de mult a avansat în josul paginii site-ului, pe ce tab-uri a dat click sau dacă a văzut un anumit formular, buton sau o anumită imagine.

  • NextGen pentru eCommerce - Modul inovativ care permite construcția profilului

utilizatorului nu numai prin produsele cumpărate sau pe care s-a dat click, ci și prin produsele pe care acesta doar le-a vizionat;

  • Automatizarea acțiunilor de marketing de pe dispozitivele mobile, bazate pe datele

colectate despre client, care să permită furnizarea de notificări Push, formularelor de contact sau bannerelor personalizate;

  • Modul complet de analiză a datelor tranzacționale generate de companie, prin intermediul

căreia se poate realiza o segmentare avansată a clienților sau se pot construi grupe de clienți în concordanță cu tendințele lor de achiziții; tot prin acest modul se pot seta reguli pentru automatizare și e-mail marketing și se pot monitoriza vânzările și valoarea conversiilor în funcție de o anumită regulă de automatizare sau o campanie de e-mail-uri dată.  

SALESmanago permite configurarea proceselor de automatizare care furnizează oferte personalizabile, adaptate clientului, la momentul potrivit. Forma și data de livrare a ofertei se bazează pe analizarea datelor venite din partea fiecărui client și pe evenimente care indică poibile achiziții (Trigger Based Marketing). Configurarea intuitivă a regulilor de automatizare permitee formularea atât a unor reguli simple, cât și, mai ales, a unor procese avansate de marketing multicanal.

Prin sistemul nostru, dăm putere instrumentelor tradiționale folosite în marketing și vânzări:

  • e-mail marketing, prin module care permit:
    • trimiterea e-mail-urilor și newseltter-elor;
    • crearea template-urilor și e-mail-urilor;
    • A/B testing;
    • monitorizarea livrării mesajelor;
    • trimiterea unor e-mail-uri individuale dinamice;
    • trimiterea unui e-mail pentru fiecare utilizator la timpul potrivit.
  • website, prin module care permit:
    • crearea unui conținut dinamic;
    • personalizarea bannerelor, produselor, formularelor de contact și conținutului pe care să îl vadă fiecare tip de utilizator, bazate pe segmentul și profilul comportamentului său.
  • anunțuri publicitare personalizabile pentru canalele RTB și rețelele sociale:
    • anunțurile pot fi adresate în mod personalizat către anumiți utilizatori, prin prisma datelor tranzacționale și despre comportamentul consumatorilor, colectate;
  • mobile:
    • monitorizarea activității clientulul în interiorul aplicațiilor mobile și comunicarea cu acesta prin notificări, formulare, bannere sau alte tipuri de conținut personalizat;
    • comunicare bidirecțională prin SMS-uri sau automatizarea mesajelor vocale.
  • vânzări directe:
    • furnizarea automată a notificărilor pentru departamentul de vânzări în legătură cu statusul achizițiilor sau nevoia de contactare a unui posibil client;
    • transferarea ofertelor personalizate și profilului comportamental către Call Center, departamentele de vânzări și POS.
  • Social Media:
    • datorită integrării cu achiziția automatizată a lead-urilor, din interiorul aplicațiilor, ca serviciu furnizat de către Facebook, sistemul monitorizează aprecierile (like-urile) și comentariile (atât de pe Facebook, precum și de pe site) și permite realizarea unor audiențe personalizate în cadrul rețelei sociale, bazate pe datele colectate.
Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Veeam: Managerii IT se simt din ce în ce mai vulnerabili în fața atacurilor cibernetice și a altor dezastre

Raportul Veeam privind tendințele în protecția datelor în 2023 arată că bugetele pentru backup-ul datelor vor continua să crească pentru a se alinia cu nevoia tot mai mare de coerență și fiabilitate pentru protecția datelor...

Citește articolul
Softlead

Previziuni în securitate cibernetică pentru 2023

Comunitatea de securitate cibernetică lucrează intens la tehnologii și soluții care vor proteja oamenii și companiile în 2023 și în anii următori. În pregătirea funcționalităților capabile să depisteze amenințările...

Citește articolul
Softlead

Softlead lansează un eBook dedicat digitalizării companiilor de construcții din România

Descarcă gratuit cel mai nou material de tip eBook dedicat digitalizării companiilor de construcții din România.

Citește articolul