3TS a investit 6 milioane de dolari în SALESmanago

26 Feb 2016

3TS Capital Partners a investit 6 milioane de dolari în SALESmanago, companie ce oferă soluții de Marketing Automation, top 6 mondial, cu peste 4000 de clienți B2B, B2C și Ecommerce din 40 de țări. În România, produsele SALESmanago pot fi achiziționate prin intermediul Softlead.

3TS a investit 6 milioane de dolari în SALESmanago

3TS Capital Partners a investit 6 milioane de dolari în SALESmanago, companie ce oferă soluții de Marketing Automation, top 6 mondial, cu peste 4000 de clienți B2B, B2C și Ecommerce din 40 de țări. În România, produsele SALESmanago pot fi achiziționate prin intermediul Softlead.

Despre  SALESmanago

Cu sediul central în Cracovia, Polonia, compania SALESmanago a fost fondată în anul 2011 și include o platformă de Marketing Automation și o platformă de Marketing Automation pentru mobil, APPmanago. Cu ajutorul tehnologiei unice SALESmanago, utilizatorii pot identifica aspecte utile în creionarea avansată a profilului vizitatorilor de pe site, crearea campaniilor de e-mail marketing, integrarea acțiunilor cu un conținut optimizat și dinamic pentru website sau cu strategiile specifice de Social Media. Soluțiile SALESmanago includ funcționalități precum: Sales Intelligence, managementul lead-urilor, posibilitatea de a monitoriza conversii, circuitul/fluxul acțiunilor de marketing ale unui consumator activ, managementul performanței încasărilor, precum și Big Data Marketing.

Despre 3TS Capital Partners

Compania care a investit 6 milioane de dolari în SALESmanago este 3TS Capital Partners, lider în tehnologia de capital privat și capital de risc, cu sedii în Budapesta, București, Istanbul, Praga, Viena și Varșovia. 3TS investește în tehnologie, internet, media și comunicare. Investițiile se ridică la 300 milioane de euro și acoperă companii precum: Cisco, EIF, EBRD, OTP, Sitra sau KfW.

Grzegorz Blazewicz, fondator SALESmanago spune despre aceasă investiție că: ,,Suntem încântați că 3TS a devenit investitorul nostru. Le-am dovedit că avem spirit antreprenorial, iar ei ne împărtășesc pasiunea pentru tehnologie. Această investiție ne va sprijini expansiunea internațională și va asigura crearea de noi funcționalități pentru produsele noastre. Marketing Automation în Europa, în special în segmentul B2C se află într-un stadiu incipient de dezvoltare, iar noi vrem să sprijinim creșterea pieței.”

Zbigniew Lapinski, reprezentantul 3TS care a condus investiția, a completat: ,,SALESmanago are toate calitățile pe care le căutăm atunci când vrem să facem o investiție. Abordarea lor unică, ce implică utilizatorul permite companiilor să se adapteze mai bine și să anticipeze comportamentul utilizatorilor online. Suntem impresionați de echipa SALESmanago și de viziunea lor și suntem nerăbdători să ajutăm această companie să-și întărească poziția pe plan internațional.

Din 2015, produsele SALESmanago pot fi achiziționate și în România. Softlead este reseller oficial al produselor software SALESmanago de tip Marketing Automation, instrumente de marketing ce sprijină activitatea specialiștilor din zonele B2B și B2C  în a crea campanii digitale integrate. În acest moment, pe lângă produsele SALESmanago, sunt listate pe Softlead 289 de companii producătoare de aplicații software sau reselleri și peste 580 de soluții din cele mai importante domenii de activitate.

Cel mai bun sistem de marketing automation din regiune, top 6 mondial, peste 4000 de clienti B2B, B2C, si Ecommerce din 40 de tari. 

SALESmanago identifică persoanele şi companiile care vizitează site-ul tău/citesc mailurile tale, ulterior monitorizând şi analizând comportamentul online al acestora.

Pe baza datelor colectate sistemul realizează o segmentare automată şi iniţiază acţiuni automatizate de marketing pe toate canalele:

oE-Mail Marketing & Newsletter (emailuri şi oferte cu conţinut dinamic)
oConţinut dinamic personalizat pe site (banner, text, formulare)
oMobile Channel (SMS, VMS, Mobile Apps)
oRemarketing (Google, Facebook, RTB)
oCall Center & Vânzări directe

SALESmanago este unul dintre cele mai mari sisteme de Marketing Automation din lume, utilizat de peste 2000 de companii, din 30 de țări, pornind de la corporații cu extindere globală și până la IMM-uri.

SALESmanago furnizează un set unic de instrumente pentru departamentele de marketing și vânzări, atât B2B, cât și B2C, în scopul automatizării și personalizării în timp real a proceselor de marketing care înglobează vânzările directe și toate canalele de online marketing.

Prin ce este SALESmanago unic?

  • Automatizarea campaniilor de marketing cu utilizatori anonimi (neidentificați încă), cu

care se poate realiza o comunicare personalizată;

  • Implementarea unei strategii de remarketing complexe, prin generarea unor campanii

personalizate, inițiate la timpul potrivit, și pe toate canalele disponibile (ads, social media, site, SMS, e-mail);

  • Web Beacon – tehnologie unică de analiză a utilizatorilor în interiorul unui anumit

URL. Acesta este un instrument care poate fi folosit în orice loc al site-ului și care arată dacă un utilizator a citit tot articolul postat, cât de mult a avansat în josul paginii site-ului, pe ce tab-uri a dat click sau dacă a văzut un anumit formular, buton sau o anumită imagine.

  • NextGen pentru eCommerce - Modul inovativ care permite construcția profilului

utilizatorului nu numai prin produsele cumpărate sau pe care s-a dat click, ci și prin produsele pe care acesta doar le-a vizionat;

  • Automatizarea acțiunilor de marketing de pe dispozitivele mobile, bazate pe datele

colectate despre client, care să permită furnizarea de notificări Push, formularelor de contact sau bannerelor personalizate;

  • Modul complet de analiză a datelor tranzacționale generate de companie, prin intermediul

căreia se poate realiza o segmentare avansată a clienților sau se pot construi grupe de clienți în concordanță cu tendințele lor de achiziții; tot prin acest modul se pot seta reguli pentru automatizare și e-mail marketing și se pot monitoriza vânzările și valoarea conversiilor în funcție de o anumită regulă de automatizare sau o campanie de e-mail-uri dată.  

SALESmanago permite configurarea proceselor de automatizare care furnizează oferte personalizabile, adaptate clientului, la momentul potrivit. Forma și data de livrare a ofertei se bazează pe analizarea datelor venite din partea fiecărui client și pe evenimente care indică poibile achiziții (Trigger Based Marketing). Configurarea intuitivă a regulilor de automatizare permitee formularea atât a unor reguli simple, cât și, mai ales, a unor procese avansate de marketing multicanal.

Prin sistemul nostru, dăm putere instrumentelor tradiționale folosite în marketing și vânzări:

  • e-mail marketing, prin module care permit:
    • trimiterea e-mail-urilor și newseltter-elor;
    • crearea template-urilor și e-mail-urilor;
    • A/B testing;
    • monitorizarea livrării mesajelor;
    • trimiterea unor e-mail-uri individuale dinamice;
    • trimiterea unui e-mail pentru fiecare utilizator la timpul potrivit.
  • website, prin module care permit:
    • crearea unui conținut dinamic;
    • personalizarea bannerelor, produselor, formularelor de contact și conținutului pe care să îl vadă fiecare tip de utilizator, bazate pe segmentul și profilul comportamentului său.
  • anunțuri publicitare personalizabile pentru canalele RTB și rețelele sociale:
    • anunțurile pot fi adresate în mod personalizat către anumiți utilizatori, prin prisma datelor tranzacționale și despre comportamentul consumatorilor, colectate;
  • mobile:
    • monitorizarea activității clientulul în interiorul aplicațiilor mobile și comunicarea cu acesta prin notificări, formulare, bannere sau alte tipuri de conținut personalizat;
    • comunicare bidirecțională prin SMS-uri sau automatizarea mesajelor vocale.
  • vânzări directe:
    • furnizarea automată a notificărilor pentru departamentul de vânzări în legătură cu statusul achizițiilor sau nevoia de contactare a unui posibil client;
    • transferarea ofertelor personalizate și profilului comportamental către Call Center, departamentele de vânzări și POS.
  • Social Media:
    • datorită integrării cu achiziția automatizată a lead-urilor, din interiorul aplicațiilor, ca serviciu furnizat de către Facebook, sistemul monitorizează aprecierile (like-urile) și comentariile (atât de pe Facebook, precum și de pe site) și permite realizarea unor audiențe personalizate în cadrul rețelei sociale, bazate pe datele colectate.
Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul