RFM Marketing Automation – Noul update SALESmanago

16 Oct 2016

SALESmanago, aplicație pentru care Softlead a devenit reseller oficial în 2015, este o soluție în Cloud cu rol în automatizarea acțiunilor de marketing, utilizată de peste 5.000 de companii din toată lumea, cu mai mult de 200 de milioane de clienți. Aplicația se adresează specialiștilor din zonele B2B și B2C, oferindu-le soluții de tip Marketing Automation care să le faciliteze crearea unor campanii digitale integrate eficiente.

RFM Marketing Automation – Noul update SALESmanago

SALESmanago, aplicație pentru care Softlead a devenit reseller oficial în 2015, este o soluție în Cloud cu rol în automatizarea acțiunilor de marketing, utilizată de peste 5.000 de companii din toată lumea, cu mai mult de 200 de milioane de clienți. Aplicația se adresează specialiștilor din zonele B2B și B2C, oferindu-le soluții de tip Marketing Automation care să le faciliteze crearea unor campanii digitale integrate eficiente.

Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot observa mai bine profilul vizitatorilor de pe site și construi, în jurul acestuia, campanii eficiente de e-mail marketing. De asemenea, ei pot să întegreze activitățile pe care le desfășoară cu un conținut optimizat și dinamic sau cu strategiile specifice Social Media.

Update-uri SALESmanago

RFM Marketing Automation este una dintre caracteristicile unice ale platformei SalesManago, creată în special în scopul eficientizării proceselor de automatizare a acțiunilor de marketing în cadrul magazinelor online, platformelor de eCommerce și companiilor de tip B2C.

RFM Marketing automation are la bază analiza RFM (Recency, Frequency, Monetary), ca tehnică de marketing folosită pentru a determina în mod cantitativ care sunt cei mai buni clienți, examinând cât de recent un client a cumpărat (Recency), cât de des (Frequency) și cât a cheltuit pentru achiziție (Monetary). După înstalarea acestei caracteristici în cadrul aplicațiilor de Marketing Automation SALESManago, vor fi generate chart-uri (scheme, grafice) cu informațiile colectate în funcție de parametrii de intrare, specifice fiecărei componente (RFM). Astfel:

  • Utilizatori în funcție de recency/frequency/monetary: numărul de clienți activi, de la ultima achiziție/în funcție de frecvența achizițiilor/în funcție de câți bani au cheltuit pe produsul sau serviciul companiei;
  • Utilizatori pe segmente de timp: activitatea recentă a clienților/frecvența de achiziție a clienților/suma de bani cheltuită, divizate pe pe segmente particulare de timp;
  • Statistici ale segmentelor: informații detaliate despre fiecare tip de activitate recentă/fiecare tip de frecvență/modalitatea gestionării cheltuielilor unui client activ, pentru produsele sau serviciile companiei.

Beneficiile pe care RFM Marketing Automation le aduce reies, de asemenea, și din intepretările pe care le putem face în funcție de fiecare dintre cele 3 componente:

  • În funcție de Recency, printre altele putem să analizăm:
    • Diferența dintre totalul achiziților recente și totalul celor trecute; tendințe de achiziție prezente și trecute;
    • Diferența dintre veniturile totale pe termen scurt și cele pe termen lung;
    • Perioadele în care anumiți clienți achiziționează mult, dar pentru care plătesc puțin sau, invers, achiziționează produse cu un preț mai mare.
  • În funcție de Frequency, printre altele putem să analizăm:
    • Caracterul fiecărui grup de clienți, în funcție de rata de frecvență a achizițiilor;
    • Diferența dintre clientul obișnuit și cel ocazional: de obicei ultimul cheltuie de două ori mai puțin decât primul;
    • Difernța dintre grupuri de clienți: cel comun (regular client) și cel ocazional (casual client), spre exemplu. Clienții obișnuiți nu ar aduce un profit cu mult mai mare decât cel generat de clienții ocazionali.
  • În funcție de Monetary, printre altele putem să analizăm:
    • Modalitatea în care fiecare client obișnuit își cheltuie banii în achiziționarea produselor, pentru a putea să le creăm o ofertă personalizată;
    • Diferența dintre clienții care economisesc și cei care cheltuie venituri medi sau mari; clientul care economisește are obiceiul de a face mai multe tranzacții decât celelalte două categorii.
    • Modalitatea de focusare a strategiilor în concordanță cu nevoile și caracteristicile fiecărui tip de client, în funcție de veniturile pe care le acordă pentru achiziționarea produselor companiei.

Dată fiind analiza detaliată pe care o conturează aceste trăsături, o companie poate să pornească o serie de strategii (trimitere de e-mail-uri, sms-uri, oferte personalizate, păstrarea anumitor clienți etc.), care să contribuie la creșterea profitului și la menținerea unei relații benefice și constante cu consumatorii proprii.

După cum se poate observa, RFM Marketing Automation vine cu îmbunătățiri în cazul instrumentelor specifice automatizării de marketing tradiționale, care este creată în special pentru companiile de tip B2B, pentru a acoperi și gestiona procesele lineare de achiziție prezente în acest domeniu. Diferența o face posibilitatea de adresare de tip B2C – care permite monitorizarea și gestionarea proceselor, de data aceasta nonlineare, ce includ pașii prin care trece un client în interacțiunea cu compania (Customer Journey). Scopul acestui update este de crește valorificarea consumatorului (customer value) și, implicit, de a facilita relația cu el.

---

Aplicația de automatizare a acțiunilor de marketing SALESManago face parte din portofoliul Softlead. Companiile interesate pot solicita un demo sau o prezentare a planurilor de preț prin completarea formularului de mai jos sau printr-un e-mail la adresa [email protected]

Cel mai bun sistem de marketing automation din regiune, top 6 mondial, peste 4000 de clienti B2B, B2C, si Ecommerce din 40 de tari. 

SALESmanago identifică persoanele şi companiile care vizitează site-ul tău/citesc mailurile tale, ulterior monitorizând şi analizând comportamentul online al acestora.

Pe baza datelor colectate sistemul realizează o segmentare automată şi iniţiază acţiuni automatizate de marketing pe toate canalele:

oE-Mail Marketing & Newsletter (emailuri şi oferte cu conţinut dinamic)
oConţinut dinamic personalizat pe site (banner, text, formulare)
oMobile Channel (SMS, VMS, Mobile Apps)
oRemarketing (Google, Facebook, RTB)
oCall Center & Vânzări directe

SALESmanago este unul dintre cele mai mari sisteme de Marketing Automation din lume, utilizat de peste 2000 de companii, din 30 de țări, pornind de la corporații cu extindere globală și până la IMM-uri.

SALESmanago furnizează un set unic de instrumente pentru departamentele de marketing și vânzări, atât B2B, cât și B2C, în scopul automatizării și personalizării în timp real a proceselor de marketing care înglobează vânzările directe și toate canalele de online marketing.

Prin ce este SALESmanago unic?

  • Automatizarea campaniilor de marketing cu utilizatori anonimi (neidentificați încă), cu

care se poate realiza o comunicare personalizată;

  • Implementarea unei strategii de remarketing complexe, prin generarea unor campanii

personalizate, inițiate la timpul potrivit, și pe toate canalele disponibile (ads, social media, site, SMS, e-mail);

  • Web Beacon – tehnologie unică de analiză a utilizatorilor în interiorul unui anumit

URL. Acesta este un instrument care poate fi folosit în orice loc al site-ului și care arată dacă un utilizator a citit tot articolul postat, cât de mult a avansat în josul paginii site-ului, pe ce tab-uri a dat click sau dacă a văzut un anumit formular, buton sau o anumită imagine.

  • NextGen pentru eCommerce - Modul inovativ care permite construcția profilului

utilizatorului nu numai prin produsele cumpărate sau pe care s-a dat click, ci și prin produsele pe care acesta doar le-a vizionat;

  • Automatizarea acțiunilor de marketing de pe dispozitivele mobile, bazate pe datele

colectate despre client, care să permită furnizarea de notificări Push, formularelor de contact sau bannerelor personalizate;

  • Modul complet de analiză a datelor tranzacționale generate de companie, prin intermediul

căreia se poate realiza o segmentare avansată a clienților sau se pot construi grupe de clienți în concordanță cu tendințele lor de achiziții; tot prin acest modul se pot seta reguli pentru automatizare și e-mail marketing și se pot monitoriza vânzările și valoarea conversiilor în funcție de o anumită regulă de automatizare sau o campanie de e-mail-uri dată.  

SALESmanago permite configurarea proceselor de automatizare care furnizează oferte personalizabile, adaptate clientului, la momentul potrivit. Forma și data de livrare a ofertei se bazează pe analizarea datelor venite din partea fiecărui client și pe evenimente care indică poibile achiziții (Trigger Based Marketing). Configurarea intuitivă a regulilor de automatizare permitee formularea atât a unor reguli simple, cât și, mai ales, a unor procese avansate de marketing multicanal.

Prin sistemul nostru, dăm putere instrumentelor tradiționale folosite în marketing și vânzări:

  • e-mail marketing, prin module care permit:
    • trimiterea e-mail-urilor și newseltter-elor;
    • crearea template-urilor și e-mail-urilor;
    • A/B testing;
    • monitorizarea livrării mesajelor;
    • trimiterea unor e-mail-uri individuale dinamice;
    • trimiterea unui e-mail pentru fiecare utilizator la timpul potrivit.
  • website, prin module care permit:
    • crearea unui conținut dinamic;
    • personalizarea bannerelor, produselor, formularelor de contact și conținutului pe care să îl vadă fiecare tip de utilizator, bazate pe segmentul și profilul comportamentului său.
  • anunțuri publicitare personalizabile pentru canalele RTB și rețelele sociale:
    • anunțurile pot fi adresate în mod personalizat către anumiți utilizatori, prin prisma datelor tranzacționale și despre comportamentul consumatorilor, colectate;
  • mobile:
    • monitorizarea activității clientulul în interiorul aplicațiilor mobile și comunicarea cu acesta prin notificări, formulare, bannere sau alte tipuri de conținut personalizat;
    • comunicare bidirecțională prin SMS-uri sau automatizarea mesajelor vocale.
  • vânzări directe:
    • furnizarea automată a notificărilor pentru departamentul de vânzări în legătură cu statusul achizițiilor sau nevoia de contactare a unui posibil client;
    • transferarea ofertelor personalizate și profilului comportamental către Call Center, departamentele de vânzări și POS.
  • Social Media:
    • datorită integrării cu achiziția automatizată a lead-urilor, din interiorul aplicațiilor, ca serviciu furnizat de către Facebook, sistemul monitorizează aprecierile (like-urile) și comentariile (atât de pe Facebook, precum și de pe site) și permite realizarea unor audiențe personalizate în cadrul rețelei sociale, bazate pe datele colectate.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cum pot afla companiile de construcții care este ADN-ul Digital și de ce este important?

Conform publicației Real Estate, investițiile în piața imobiliară au însumat peste 323 milioane de euro în prima jumătate a anului 2022, fiind vorba despre un volum ridicat de proiecte în lucru. De asemenea, valoarea...

Citește articolul
Softlead

Cum reușește Cargus să gestioneze datele și să raporteze eficient?

Cargus extrage valoare din date cu o soluție New Business Dimensions

Citește articolul