Reprezentanții SalesManago și-au dat întâlnire cu specialiștii în online marketing din România

22 Nov 2015

Vineri, 20 noiembrie, Hotel K+K din București a găzduit prima interacțiune dintre reprezentanții companiei SalesManago și specialiștii în digital, prin evenimentul Marketing Automation Day.

Reprezentanții SalesManago și-au dat întâlnire cu specialiștii în online marketing din România

Vineri, 20 noiembrie, Hotel K+K din București a găzduit prima interacțiune dintre reprezentanții companiei SalesManago și specialiștii în digital, prin evenimentul Marketing Automation Day.

Așadar, Bartosz Kotulski, Team Leader, SALESmanago și Marek Broda, Senior Product Manager, SALESmanago le-au explicat participanților la eveniment intrumentele prin care pot automatiza fluxul activităților specifice de online marketing, beneficiind de o integrare extrem de utilă cu acțiunile departamentelor de vânzări, prin generarea de lead-uri și prin creșterea volumelor de vânzări.

De asemenea, participanții au avut acces la o serie de studii de caz reprezentative pentru tot ceea ce înseamnă accesarea instrumentelor facilitate de SalesManago:

Soluțiile SALESmanago includ funcționalități precum: Sales Intelligence, managementul lead-urilor, posibilitatea de a monitoriza conversii, circuitul/fluxul acțiunilor de marketing ale unui consumator activ, managementul performanței încasărilor, precum și Big Data Marketing.

Despre SalesManago

Compania se bucură de o distribuție largă la nivel internațional, fiind poziționată în top 6 platforme de Marketing Automation și având un portofoliu de peste 3500 de clienți în 40 de țări. De acum, SALESmanago își comercializează produsele și prin platforma Softlead. Companiile interesate pot solicita un demo sau o prezentare a planurilor de preț sau un demo al aplicației la [email protected].

Cel mai bun sistem de marketing automation din regiune, top 6 mondial, peste 4000 de clienti B2B, B2C, si Ecommerce din 40 de tari. 

SALESmanago identifică persoanele şi companiile care vizitează site-ul tău/citesc mailurile tale, ulterior monitorizând şi analizând comportamentul online al acestora.

Pe baza datelor colectate sistemul realizează o segmentare automată şi iniţiază acţiuni automatizate de marketing pe toate canalele:

oE-Mail Marketing & Newsletter (emailuri şi oferte cu conţinut dinamic)
oConţinut dinamic personalizat pe site (banner, text, formulare)
oMobile Channel (SMS, VMS, Mobile Apps)
oRemarketing (Google, Facebook, RTB)
oCall Center & Vânzări directe

SALESmanago este unul dintre cele mai mari sisteme de Marketing Automation din lume, utilizat de peste 2000 de companii, din 30 de țări, pornind de la corporații cu extindere globală și până la IMM-uri.

SALESmanago furnizează un set unic de instrumente pentru departamentele de marketing și vânzări, atât B2B, cât și B2C, în scopul automatizării și personalizării în timp real a proceselor de marketing care înglobează vânzările directe și toate canalele de online marketing.

Prin ce este SALESmanago unic?

  • Automatizarea campaniilor de marketing cu utilizatori anonimi (neidentificați încă), cu

care se poate realiza o comunicare personalizată;

  • Implementarea unei strategii de remarketing complexe, prin generarea unor campanii

personalizate, inițiate la timpul potrivit, și pe toate canalele disponibile (ads, social media, site, SMS, e-mail);

  • Web Beacon – tehnologie unică de analiză a utilizatorilor în interiorul unui anumit

URL. Acesta este un instrument care poate fi folosit în orice loc al site-ului și care arată dacă un utilizator a citit tot articolul postat, cât de mult a avansat în josul paginii site-ului, pe ce tab-uri a dat click sau dacă a văzut un anumit formular, buton sau o anumită imagine.

  • NextGen pentru eCommerce - Modul inovativ care permite construcția profilului

utilizatorului nu numai prin produsele cumpărate sau pe care s-a dat click, ci și prin produsele pe care acesta doar le-a vizionat;

  • Automatizarea acțiunilor de marketing de pe dispozitivele mobile, bazate pe datele

colectate despre client, care să permită furnizarea de notificări Push, formularelor de contact sau bannerelor personalizate;

  • Modul complet de analiză a datelor tranzacționale generate de companie, prin intermediul

căreia se poate realiza o segmentare avansată a clienților sau se pot construi grupe de clienți în concordanță cu tendințele lor de achiziții; tot prin acest modul se pot seta reguli pentru automatizare și e-mail marketing și se pot monitoriza vânzările și valoarea conversiilor în funcție de o anumită regulă de automatizare sau o campanie de e-mail-uri dată.  

SALESmanago permite configurarea proceselor de automatizare care furnizează oferte personalizabile, adaptate clientului, la momentul potrivit. Forma și data de livrare a ofertei se bazează pe analizarea datelor venite din partea fiecărui client și pe evenimente care indică poibile achiziții (Trigger Based Marketing). Configurarea intuitivă a regulilor de automatizare permitee formularea atât a unor reguli simple, cât și, mai ales, a unor procese avansate de marketing multicanal.

Prin sistemul nostru, dăm putere instrumentelor tradiționale folosite în marketing și vânzări:

  • e-mail marketing, prin module care permit:
    • trimiterea e-mail-urilor și newseltter-elor;
    • crearea template-urilor și e-mail-urilor;
    • A/B testing;
    • monitorizarea livrării mesajelor;
    • trimiterea unor e-mail-uri individuale dinamice;
    • trimiterea unui e-mail pentru fiecare utilizator la timpul potrivit.
  • website, prin module care permit:
    • crearea unui conținut dinamic;
    • personalizarea bannerelor, produselor, formularelor de contact și conținutului pe care să îl vadă fiecare tip de utilizator, bazate pe segmentul și profilul comportamentului său.
  • anunțuri publicitare personalizabile pentru canalele RTB și rețelele sociale:
    • anunțurile pot fi adresate în mod personalizat către anumiți utilizatori, prin prisma datelor tranzacționale și despre comportamentul consumatorilor, colectate;
  • mobile:
    • monitorizarea activității clientulul în interiorul aplicațiilor mobile și comunicarea cu acesta prin notificări, formulare, bannere sau alte tipuri de conținut personalizat;
    • comunicare bidirecțională prin SMS-uri sau automatizarea mesajelor vocale.
  • vânzări directe:
    • furnizarea automată a notificărilor pentru departamentul de vânzări în legătură cu statusul achizițiilor sau nevoia de contactare a unui posibil client;
    • transferarea ofertelor personalizate și profilului comportamental către Call Center, departamentele de vânzări și POS.
  • Social Media:
    • datorită integrării cu achiziția automatizată a lead-urilor, din interiorul aplicațiilor, ca serviciu furnizat de către Facebook, sistemul monitorizează aprecierile (like-urile) și comentariile (atât de pe Facebook, precum și de pe site) și permite realizarea unor audiențe personalizate în cadrul rețelei sociale, bazate pe datele colectate.
Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare