Reprezentanții SalesManago și-au dat întâlnire cu specialiștii în online marketing din România

22 noiembrie 2015

Vineri, 20 noiembrie, Hotel K+K din București a găzduit prima interacțiune dintre reprezentanții companiei SalesManago și specialiștii în digital, prin evenimentul Marketing Automation Day.

Reprezentanții SalesManago și-au dat întâlnire cu specialiștii în online marketing din România

Vineri, 20 noiembrie, Hotel K+K din București a găzduit prima interacțiune dintre reprezentanții companiei SalesManago și specialiștii în digital, prin evenimentul Marketing Automation Day.

Așadar, Bartosz Kotulski, Team Leader, SALESmanago și Marek Broda, Senior Product Manager, SALESmanago le-au explicat participanților la eveniment intrumentele prin care pot automatiza fluxul activităților specifice de online marketing, beneficiind de o integrare extrem de utilă cu acțiunile departamentelor de vânzări, prin generarea de lead-uri și prin creșterea volumelor de vânzări.

De asemenea, participanții au avut acces la o serie de studii de caz reprezentative pentru tot ceea ce înseamnă accesarea instrumentelor facilitate de SalesManago:

  • Identificarea corectă a vizitatorilor din cadrul website-ului și capacitatea de a creiona profile și comportamente specifice, pe baza cărora pot fi create acțiuni de marketing sau campanii integrate
  • E-mail marketing, conținut dedicat pentru website-uri dinamice, Social Media
  • Crearea campaniilor integrate și personalizate, de tip multi-channel, în timp real
  • Managementul contactelor și al proceselor de generare a lead-urilor
  • Posibilitatea de integrare cu aplicații complexe, de tip ERP, CRM sau cu cele dedicate acțiunilor de call-center
  • Permite monitorizarea conversiilor și include un instrument de analiză a ROI

Soluțiile SALESmanago includ funcționalități precum: Sales Intelligence, managementul lead-urilor, posibilitatea de a monitoriza conversii, circuitul/fluxul acțiunilor de marketing ale unui consumator activ, managementul performanței încasărilor, precum și Big Data Marketing.

Despre SalesManago

Compania se bucură de o distribuție largă la nivel internațional, fiind poziționată în top 6 platforme de Marketing Automation și având un portofoliu de peste 3500 de clienți în 40 de țări. De acum, SALESmanago își comercializează produsele și prin platforma Softlead. Companiile interesate pot solicita un demo sau o prezentare a planurilor de preț sau un demo al aplicației la [email protected].

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate

Sistem avansat de trimitere emailuri si newslettere catre baza de date. Numar nelimitat de trimiteri. 

Descoperă aplicația arrow_forward

SALESmanago identifică persoanele şi companiile care vizitează site-ul tău/citesc mailurile tale, ulterior monitorizând şi analizând comportamentul online al acestora.   

Descoperă aplicația arrow_forward

Sistem CRM pentru managementul contactelor, note, taskuri, remindere, sales funnels. Gratuit la 1000 de contacte.

Descoperă aplicația arrow_forward

Cel mai bun sistem de marketing automation din regiune, top 6 mondial, peste 4000 de clienti B2B, B2C, si Ecommerce din 40 de tari.  SALESmanago identifică persoanele şi companiile care vizitează site-ul tău/citesc mailurile tale, ulterior monitorizând şi analizând comportamentul online al acestora. Pe baza datelor...

Află mai multe

Articole IT&C similare
Softlead

Cum să îmbunătățești calitatea și siguranța în manufactură/producție folosind Computer Vision?

Soluția  Knosis Hub AI permite antrenarea de ansamble de inteligență artificială și computer vision în scopul identificării, clasificării, descrierii sau căutării produselor și obiectelor vizibile în imagini și fluxuri video. Recunoașterea produselor se realizează concomitent după criterii vizuale (formă, culoare), lexicografice (text lizibil) și barcode/QR....

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Care sunt aplicațiile software recomandate unei agenții de turism?

Contextul pandemic generat în ultimii doi ani a adus scăderi semnificative în vânzările pachetelor turistice, operatorii fiind puternic afectați financiar, dar și din perspectiva organizării eficiente a costurilor, a relațiilor cu partenerii și a capacității de redresare. Cum pot ajuta aplicațiile software activitatea agențiilor de turism? 

Citește articolul arrow_forward