Noile update-uri SALESmanago

04 iunie 2016

Cele mai multe dintre activitățile asociate comunicării cu fiecare client pot fi simplificate cu ajutorul aplicației SALESmanago. SALESmanago este o platformă online de automatizare a acțiunilor de marketing, utilizată de peste 5.000 de companii din toată lumea, ceea ce înseamnă peste 200 de milioane de clienți.

Noile update-uri SALESmanago

Cele mai multe dintre activitățile asociate comunicării cu fiecare client pot fi simplificate cu ajutorul aplicației SALESmanago. SALESmanago este o platformă online de automatizare a acțiunilor de marketing, utilizată de peste 5.000 de companii din toată lumea, ceea ce înseamnă peste 200 de milioane de clienți.

SALESmanago oferă soluții de Marketing Automation (automatizarea acțiunilor de marketing) și include o platformă de Marketing Automation și o platformă de Marketing Automation pentru mobil, APPmanago. Cu ajutorul tehnologiei unice SALESmanago, utilizatorii pot identifica aspecte utile în creionarea avansată a profilului vizitatorilor de pe site, crearea campaniilor de e-mail marketing, integrarea acțiunilor cu un conținut optimizat și dinamic pentru website sau cu strategiile specifice de Social Media. Soluțiile SALESmanago includ funcționalități precum: Sales Intelligence, managementul lead-urilor, posibilitatea de a monitoriza conversii, circuitul/fluxul acțiunilor de marketing ale unui consumator activ, managementul performanței încasărilor, precum și Big Data Marketing.

Iată care sunt cele mai noi update-uri SALESmanago:

  1. Integrarea cu ZohoCRM: această integrare include sincronizarea informațiilor despre contacte: nume, e-mail, telefon, fax, adresă, companie, zi de naștere. Această sincronizare cuprinde:
  • Schimbarea statutului: contactul se regăsește diferit în SALESmanago (ex: Client) față de Zoho CRM (ex: Lead sau Contact).
  • Modificările efectuate într-unul din sisteme, va duce automat la schimbarea și în celălalt sistem.
  • Programarea sincronizării: sincronizarea se va efectua automat la fiecare 6 ore.
  • Prezentarea sincronizării: comunicarea cu ZohoCRM se poate realiza prin API
  • Integrare: Cel mai important element al procesului de integrare cu ZohoCRM este generarea unei chei.

2. Setarea alertelor automate: atunci când utilizatorul vizitează website-ul, deținătorul site-ului primește o alertă. Cum funcționează această opțiune?

  • Dacă deținătorul site-ului are o listă de prețuri, poate selecta o alertă ce urmează să ajungă direct la persoana care se ocupă de vânzări. Atunci când un utilizator vizitează website-ul, echipa de vânzări va fi informată automat.

3. Monitorizarea codului: această opțiune oferă deținătorului site-ului acces la monitorizarea codului. Opțiunea se regăsește în setări, la categoria integrare. Cum funcționează această opțiune?

  • Inserați codul de monitorizare
  • Copiați în clipboard
  • Vezi cum poți adăuga codul în cel mai popular CMS
  • Încearcă integrările deja puse la dispoziție de SALESmanago

  1. Gestionează analytics: este o opțiune care permite companiei să analizeze munca echipelor de vânzări în termenii produselor/ serviciilor pe care le distribuie către contacte particulare. Ce pași trebuie să urmezi?
  • Click add new dashboard și vei fi redirecționat către următoarea pagină

  • Datele de bază:

  • Traiectoria contactelor:

Începând cu anul 2015, produsele SALESmanago pot fi achiziționate în România prin intermediul Softlead, reseller oficial al produselor software SALESmanago. Beneficiile includ instrumente de marketing ce sprijină activitatea specialiștilor din zonele B2B și B2C  în a crea campanii digitale integrate. În acest moment, pe lângă produsele SALESmanago, sunt listate pe Softlead 289 de companii producătoare de aplicații software sau reselleri și peste 580 de soluții din cele mai importante domenii de activitate.

Softlead este prima platformă integrată de tip marketplace din România, care comercializează soluții software, generează lead-uri și promovează o suită de aplicații informatice. Compania stabilește conexiuni valide între furnizori de soluții software și potențialii achizitori, construind punți de legătură bazate pe nevoi reale.

Miza Softlead este data de credibilitate, consolidate prin eficiență și performanță și garantată  de cei peste 280 de parteneri corporate (producători și reselleri de aplicații software).

Cel mai bun sistem de marketing automation din regiune, top 6 mondial, peste 4000 de clienti B2B, B2C, si Ecommerce din 40 de tari.  SALESmanago identifică persoanele şi companiile care vizitează site-ul tău/citesc mailurile tale, ulterior monitorizând şi analizând comportamentul online al acestora. Pe baza datelor colectate...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

Sistem avansat de trimitere emailuri si newslettere catre baza de date. Numar nelimitat de trimiteri. 

Citește tot arrow_forward

SALESmanago identifică persoanele şi companiile care vizitează site-ul tău/citesc mailurile tale, ulterior monitorizând şi analizând comportamentul online al acestora.   

Citește tot arrow_forward

Sistem CRM pentru managementul contactelor, note, taskuri, remindere, sales funnels. Gratuit la 1000 de contacte.

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward