Aplicații software Utilități

O aplicație software dedicată managementului utilităților reprezintă o soluție concepută pentru a contribui la gestionarea, analiza, configurarea, optimizarea sau întreținerea unui sistem de resurse. Un astfel de instrument este folosit pentru a sprijini infrastructura, spre deosebire de aplicațiile software clasice, ce vizează împlinirea directă a sarcinilor de care beneficiază utilizatorii.
Servicii

Automatizați-vă procesul de gestionare al potențialilor clienți cu acest Modul CRM personalizabil.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 250 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Program Gestiune Service Auto

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică

Costuri

Costuri

de la 600 €

DMS Sostenia îți oferă o modalitate mai eficientă pentru managementul documentelor și te ajută să reduci și chiar să elimini consumul de hârtie din compania ta.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 15.000 €

Aplicație Transport Management System dezvoltată pentru a gestiona și optimiza fluxurile companiilor de retail cu flotă proprie.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 15.000 €

Solutia pentru managementul depozitelor si gestionarea eficienta a stocurilor.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Utilități?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Atomatik este o companie de automatizare inteligenta care folosește tehnologie RPA (Robotic Process Automation) proprie, unică în România. Atomatik este o subsidiară a RightClick Solutions, un brand cu experiență de peste zece ani în... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Docurra.com este un portal de management documente.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 8.000 €

Asistent virtual extern (clienţi) sau intern (angajaţi) antrenat cu documente şi informaţii specifice

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 2.500 €

Previzionare necesar de comandat (furnizori), opțional plasare comenzi

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 9.000 €

Automatizare modul BI

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 4.500 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial