Aplicații Automatizate pentru Gestionarea Emailurilor și Clientilor
- Baze de date clienți: Integrare cu Excel, CRM, ERP client
- Integrare cu Microsoft Excel și Microsoft Outlook
Pași Proces:
-
Descărcare Clienți din ERP, CRM sau Consultare Clienți din Tabel Excel
-
Creare Listă Emailuri de Procesat:
Varianta 1:
- Setare redirecționării tuturor emailurilor din server către adresa de email a robotului (responsabilitatea administratorului serverului de mail al Beneficiarului)
- Robotul identifică și filtrează emailurile IN și OUT pe baza domeniilor @ și adrese de email ale clienților selectați și definiți de Beneficiar
Varianta 2:
- Procesarea emailurilor în care robotul a fost inclus în CC / BCC
-
Salvare Atașamente pe Server / NAS / Local în Foldere Dinamice Predefinite după Variabile:
- Numele clientului
- Data trimiterii
- IN / OUT
-
Încărcare în ERP / CRM a Emailurilor de Procesat, cu Următoarele Informații:
- Subiect construit din variabile (IN / OUT, nume client, data)
- Copierea textului emailului (Body)
- Indicare folder cu atașamente salvate
-
Excepții – Emailuri Neprelucrate:
- Raportare prin email și tabel Excel cu erorile de prelucrare (de exemplu, client neidentificat)
-
Raport Final:
- Numărul de emailuri prelucrate
- Demo individual
- Demo video
- Demo în cadrul unei prezentări
- În intervalul orelor lucrătoare
- Prin intermediul documentației
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Prin browser
- Windows
- SaaS
- Instalare pe calculator/server - Windows
Solicită un demo pentru Încărcare corespondenţă în CRM / ERP
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Încărcare corespondenţă în CRM / ERP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!