Aplicații software Utilități

O aplicație software dedicată managementului utilităților reprezintă o soluție concepută pentru a contribui la gestionarea, analiza, configurarea, optimizarea sau întreținerea unui sistem de resurse. Un astfel de instrument este folosit pentru a sprijini infrastructura, spre deosebire de aplicațiile software clasice, ce vizează împlinirea directă a sarcinilor de care beneficiază utilizatorii.
Servicii

Beneficiază de o gamă largă de caracteristici impresionante folosind cele mai recente tehnologii VoIP si conversațiile tale de business vor decurge fără probleme.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Project management app

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Solutie software avansata pentru managementul curatatoriilor de haine si covoare. Solutia contine: modul comenzi, modul de magazin/punct colectare, modul de colectare de la domiciliu, modul de productie - controller hardware propriu, marketing,... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică

Costuri

Costuri

de la 30 €

Platforma de extragere date din facturi, cu export in aplicatiile de contabilitate.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 30 €

Papervee este o platformă de HR completă și versatilă, potrivită oricărei companii care dorește să organizeze activitatea de resurse umane într-un mod eficient și transparent.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Utilități?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Gestionați, scalați și partajați cu ușurință datele de imagistică medicală Oferim organizațiilor un modul software simplu (un „nod”) care se conectează la serverele de imagistică (PACS-uri locale). Nodurile indexează aceste... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 500 €

Platforma digitala, integrata nativ (ERP, BPM, DM, BI ...), pentu un management „Holistic & Agile”, utilizata pe orice device, orice browser. No-Code & Zero Downtime mentenanta si remodelare business.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 15.000 €

Asistentul tău auto digital care te ajută să gestionezi și să rezolvi toate nevoile flotei sau ale vehiculelor personale

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 100 €

De ce pierzi timp și bani cu expedierile? 2Ship reprezintă soluția ideală pentru administrarea procesului logistic, automatizare și reducere costuri și timp de lucru. Încearcă gratuit platforma www.2ship.com

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10 €

Dynamics 365 Business Central (anterior cunoscuta sub numele de Microsoft Dynamics NAV sau Navision) este o solutie ERP completa, gazduita in cloud ce ofera functionalitati de financiar, operatiuni, vanzari si service pentru clienti. Se bazeaza pe... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial