Microsoft Dynamics 365 Business Central este o soluție completă de gestionare a afacerilor care ajută firmele să își conecteze departamentele financiar, de vânzări, de servicii și de operațiuni. Aceasta eficientizează procesele de business, îmbunătățește interacțiunile cu clienții și ajută la luarea unor decizii mai bune.
Dynamics 365 Business Central pune flexibilitatea în centrul afacerii, permițându-vă să:
Colaborați cu un partener Dynamics 365 pentru a:
Dynamics 365 Business Central oferă un mod modern și eficient de a gestiona afacerile, conectând toate aspectele esențiale într-o singură platformă integrată.
Principalele funcționalități pentru ERP - Enterprise resource planning
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Sistem de operare
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Demo/trial
Modulul de management financiar este punctul central al sistemului informatic. Pentru a se realiza gestionarea financiar-contabila a intreprinderii, orice tranzactie din orice alta sursa din sistem va avea impact si in plan financiar. Modulul contine informatii despre inregistrari contabile, mijloace fixe, conturi bancare, clienti si furnizori.Cateva capabilitati sunt urmatoarele:- Folosirea mai multor monede pentru inregistrarile contabile.- Planul de conturi - pentru fiecare cont exista informatii despre soldul real si bugetat.- Utilizarea de combinatii de grupe de inregistrari pentru determinarea TVA.- Verificarea corectitudinii numarului de inregistrare fiscala in functie de tara pentru clienti si furnizori.- Vizualizarea soldurilor in functie de diverse filtre.- Amortizarea mijloacelor fixe.- Istoric detaliat pentru operatiunile inregistrate.- Stabilirea bugetelor pe centre de cost sau unitate de afacere.- Administrarea conturilor bancare.- Transferul automat de documente vanzare-cumparare, plati sau incasari intre companiile din aceeasi baza de date.
Modulul deposit sustine procesele de miscare a stocurilor si asista utilizatorul in optimizarea plasarilor sau culegerilor, in functie si de caracteristicile fizice ale articolelor, in conformitate cu politicile de stocare stabilite de catre utilizator.Cateva capabilitati sunt enumerate mai jos:- Mentinerea diverselor depozite cu impartire in zone de receptie, livrari si inmagazinari.- Utilizarea rafturilor(compartimentelor) dedicate.- Generarea documentelor caracteristice: lista de culegere (pick-list), lista de inmagazinare, miscari, etc.- Se pot seta reguli de inmagazinare in functie de greutate acceptata, volum etc.
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Microsoft Dynamics 365 Business Central (ERP) completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!