Aplicații software Utilități

O aplicație software dedicată managementului utilităților reprezintă o soluție concepută pentru a contribui la gestionarea, analiza, configurarea, optimizarea sau întreținerea unui sistem de resurse. Un astfel de instrument este folosit pentru a sprijini infrastructura, spre deosebire de aplicațiile software clasice, ce vizează împlinirea directă a sarcinilor de care beneficiază utilizatorii.
Servicii

Cu Tableau Software îți vei înțelege business-ul mai în profunzime, vei lua decizii mult mai strategice și vei înțelege rapid fluxul de date, cifrele si rezultatele pe care acestea le generează.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 840 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

AtriumApp iti digitalizează cabinetul stomatologic, economisește timp, uită de programările făcute cu pixul și hârtia. Accesibil de oriunde și de pe orice dispozitiv, doar cu ajutorul unor date unice de acces precum userul și parola

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică

Costuri

Costuri

de la 20 €

Eliminati Mail-ul pentru Procesele Interne de Achizitii, Bugetare, Contractare si Facturare si Puneti Toate Datele si Documentele la un Loc

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 50 €

Qdesk este o platforma integrata de solutii adaptative oricarui tip de proces de afaceri

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

Soluția ERP completă pentru întreprinderi

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Utilități?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Charisma WMS (Warehouse Management System) este o soluţie avansată de optimizare a stocurilor din depozite.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 50.000 €

Sales Cloud este o aplicație bazată pe cloud concepută pentru a vă ajuta agenții de vânzări să vândă mai inteligent și mai rapid prin centralizarea informațiilor despre clienți, înregistrarea interacțiunilor acestora cu... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

Charisma Analyzer utilizează tehnologia Tableau Software care, conform studiul ”Magic Quadrant for Business Intelligence and Analytics Platforms Report" publicat de Gartner Inc. în ultimii 9 ani, se află în categoria ”Leaders”.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 4.000 €

True HR este o soluție software pentru administrarea resurselor umane, dezvoltată în 2002. Soluția este actualizată permanent cu noi module, iar în prezent se află în topul soluțiilor de HR pe piață din Romania.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 15.000 €

Lansata sub numele generic SPAD, aplicatia se adreseaza tuturor firmelor ce doresc sa isi ordoneze si sa isi coordoneze activitatea si poate functiona atat individual cat si in relatie cu o aplicatie ERP .

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 500 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial