Despre Q5 ERP
Q5 este un sistem ERP integrat - o soluție performantă și accesibilă 100% românească, dezvoltată cu ajutorul tehnologiei web.
Iată principalele avantaje ale acestei soluții software:
- este accesibilă prin orice browser și prin orice tip de rezoluție (desktop, laptop, tabletă sau telefon);
- adaptabilitate la diversele cerințe de particularizare cerute pe piață;
- dispune de o interfață modernă și ergonomică;
- capacitatea de personalizare în funcție de nevoile clientului prin cele 12 module puse la dispoziție;
- importă nomenclatoarele de furnizori, clienți, articole, stocuri și solduri inițiale, facturi neplătite / neîncasate, mijloace fixe, etc;
- oferă documentații scrise și acces la o bibliotecă cu materiale video ajutătoare, cât și personal pentru a efectua stagiile de pregătire cu utilzatorii sistemului Q5 ERP;
- acces în sistem pe bază de profile setate la nivel de grup de utilizatori;
- sistem de plăți și calcul cu până la cinci monede străine configurabile cu preluarea automată a cursului de schimb;
- export nativ al datelor tabelare în Excel, CSV, PDF, șabloane;
- panou de control general cu diverși indicatori: sold casă și bancă, total achiziții și vânzări, total facturi neîncasate, etc;
Principalele funcționalități pentru ERP - Enterprise resource planning
- Modul financiar contabilitate
- Administrare depozit
- Managementul stocurilor
- Management de proiect
- Managementul achizițiilor
- Managementul depozitelor
- Portal web
Modalitate de accesare
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Instalare pe calculator/server - Linux
- Instalare pe calculator - MacOS
- Cloud, SaaS, Web
Modalitate de licențiere
- SaaS
- On premises
Sistem de operare
- Windows
- Ubuntu
- CentOS
- Redhat
Accesare de pe dispozitive mobile
- Prin browser
Integrare cu alte sisteme
- Da, prin dezvoltare la cerere
Instruire
- Curs
- Webinar
- Prin intermediul documentației
Suport tehnic
- În intervalul orelor lucrătoare
Demo/trial
- Versiune de trial
- Demo individual
- Demo video
- Demo în cadrul unei prezentări
Module disponibile în Q5 ERP
Managementul vânzărilor
- Preluarea automată a datelor clienților de pe site-ul ANAF și verificarea periodică a bonității (calitate plătitor TVA, TVA la încasare, etc.)
- Comenzi de vânzare (Ofertă , Comandă, Comandă retur) cu status variabil
- Consolidare comenzi vânzare
- Preluare automată a prețurilor de vânzare din listele de prețuri atribuite clienților
- Facturare clienți cu descărcarea concomitentă a stocurilor
- Facturare recurentă
- Matrice de discount aplicabilă pe liste de prețuri și intervale de timp
- Livrări din stoc pe baza comenzilor de vânzare
- Evidența livrărilor parțiale pe fiecare comandă
- Evidența încasărilor complete sau parțiale pentru fiecare factură de client
- Note contabile automate pentru facturare, descărcare de gestiune, încasare, stornare, etc
- Previzualizarea notelor contabile înainte de generare cu posibilitatea modificării în situații excepționale
- Expedierea ofertelor, comenzilor și a facturilor prin e-mail, direct din sistem
- Tipărire documente în format fizic sau PDF: comenzi, oferte, facturi, avize de expediție, etc
- Facturarea electronică
- Facturare directă (descărcarea gestiunii se face la momentul facturării sau adăugarea în factură a ieșirilor anterioare)
- Vânzări în moneda locală sau străină, reglare diferență de curs
- Interfață POS (vânzare + încasare + descărcare gestiune + emitere bon fiscal) - integrare cu casa de marcat.
- Limita de creditare pentru clienți
- Suport pentru TVA diferențiat pe clase de produse
- Copiere conținut între comenzi
Managementul achizițiilor
- Seturi de date furnizori cu preluarea automată a datelor de pe site-ul ANAF
- Comenzi de cumpărare - consolidarea comenzilor de cumpărare
- Asocierea reperelor interne cu coduri de furnizor și emiterea comenzilor pe coduri de furnizor
- Recepții pe baza comenzilor de cumpărare
- Evidența receptiilor parțiale pe fiecare comandă
- Posibilitatea generării de etichete cu coduri de bare la recepție
- Înregistrare facturi de la furnizori cu înregistrarea concomitentă a recepțiilor
- Preluarea automată a prețului de cumpărare cu posibilitatea actualizării acestuia în funcție de ultima recepție
- Evidența plăților complete sau parțiale pentru fiecare factură de furnizor
- Previzualizarea notelor contabile înainte de generare cu posibilitatea modificării în cazul excepțiilor
- Verificarea periodică a bonității furnizorului pe site-ul ANAF (calitate plătitor tva, tva la încasare, etc)
- Tipărire documente: comenzi, NIR, etc
- Rapoarte și statistici cumpărări : Top 20 furnizori, Furnizori neplătiți , Evoluție preț cumpărare articole, etc
- Aprovizionare directă (recepția se face concomitent cu înregistrarea facturii de la furnizor)
- Copiere conținut între comenzi
- Raport de modificare a prețurilor de achizitie
Gestiunea stocurilor
- Seturi de date ale articolelor
- Seturi de date ale depozitelor
- Metode de evaluare: FIFO, LIFO, lot selectat
- Grupe de produs
- Nivel de reaprovizionare (stoc minim) pentru fiecare produs
- Posibilitatea de setare a produselor alternative
- Intrări și ieșiri în stoc pe baza comenzilor existente în sistem
- Intrări și ieșiri directe (independente) cu posibilitatea scanării codurilor de bare
- Transferuri stoc cu posibilitatea scanării codurilor de bare
- Propuneri de aprovizionare în funcție de vânzările preconizate, stocuri minime, pe furnizori tradiționali sau alternativi, în funcție de preț sau termene livrare
- Reevaluarea stocurilor
Managementul producției
- Comandă de producție cu introducerea produselor finite, materii prime și consumabile, operațiuni, produse reziduale
- Statusuri comenzi producție : planificată, lansată, finalizată
- Șabloane de producție - rețetare, cu posibilitate multiplicare
- Necesar de producție a produselor finite din comenzile de vânzare sau din stocuri minime cu generare automată a comenzilor de producție
- Verificarea stocurilor de materii prime și consumabile înaintea lansării în producție
- Trasabilitatea produselor finite în comenzile de vânzare
- Planificarea condiționată a unui lanț de producție prin comenzi de producție dependente de altele predecesoare
- Marcare control de calitate și refacere comenzi de producție
- Calcularea costurilor indirecte, fixe (energie, apă, etc) prin distribuirea facturilor pe comenzile de producție
- Decalarea automată a comenzilor dintr-un lanț de producție
- Vizualizarea stării lanțului de producție cu diagrama Gantt
- Avertizări la comanda de producție în cazul lipsei stocului de materii prime
- Generare comenzi de producție din comenzi de vânzare
- Refacerea unei comenzi cu produse refuzate, evidențierea materialelor neconsumate, generarea unei noi comenzi de producție
- Asocierea comenzilor de cumpărare cu comenzile de producție pentru stabilirea datei de lansare în producție
Management service
- Seturi de date ale tehnicienilor, locațiilor clienților, mașinilor și obiectelor de service
- Comenzi de service de diferite tipuri: Service plătit, Garanții, Mentenanțe, Punere în funcțiune, etc.
- Evidența materialelor, activităților de manoperă și a altor costuri în comanda de service
- Descărcarea stocurilor pe baza comenzilor de service
- Facturarea comenzilor de service
- Integrare nativă cu portalul de service Qubiservice
- Centralizatoarea manoperei tehnicienilor
- Normare activitate și evidențiere status
- Raportul marjei ale comenzilor de service
Managementul proiectelor
- Evidențiere în secțiunea calendar a disponibilității fiecărui membru de echipă
- Suport pentru proiecte cu activități multiple având predecesori și succesori
- Echipe de lucru distincte pentru fiecare activitate
- Integrat cu modulele existente (comenzi, stocuri, financiar, contabilitate, salarizare, etc)
- Urmarirea stadiului proiectelor în diagrama Gantt
- Posibilitatea copierii de activități din alt proiect
- Plan de facturare
- Vizualizarea listei de încărcare a participanților în alte proiecte
- Evidențierea zilelor libere, sărbătorilor legale și calcul automat al zilelor lucrătoare pentru fiecare activitate din proiect
- Istoric de lucru pentru fiecare proiect, incluzând fișiere atașate
- Manager de fișiere integrat pentru fiecare proiect
- Mesagerie între participanții la un proiect
- Notificări în zona de alerte (dublate de e-mail-uri) pentru o serie de evenimente
- Evidența costurilor și a veniturilor suplimentare pe subproiecte
- Evidența marjei estimate și realizarea per proiect și subproiect
- Salvarea succesivă a costurilor estimate
- Emiterea ofertelor direct din proiect
Contabilitate
- Plan pentru conturi complet editabil, jurnale multiple
- Dimensiuni contabile (centru de cost , angajat, client, comandă , proiect, etc)
- Autogenerarea elementelor de dimensiuni contabile
- Note contabile automate, predefinite, pentru tranzacții de stoc (intrări, ieșiri, transferuri) și cele financiare (facturi furnizori și clienți, încasări , plăți, amortizări, salarii), cu previzualizare și posibilitate de modificare
- Note contabile manuale cu posibilitatea salvării de șabloane
- Imobilizări: amortizare liniară, degresivă, accelerată. Calcul automat în baza planului de amortizare. Fișa mijlocului fix.
- Deconturi cheltuieli
- Inregistrări DVI
- Balanța de verificare și fișa de cont
- Bugete multiple la nivel de conturi și dimensiuni contabile, preluarea bugetului din anul precedent
- Raport P & L - profit și pierdere
- Raport Cash Flow
Contracte
- Șabloane pentru contracte personalizate cu opțiunea de generare automată a acestora în format Word
- Definirea perioadelor de lucru (zi, noapte, weekend) și a tarifelor aferente în funcție de client, in cazul contractelor de Service
- Acte adiționale la contracte
- Conectarea cu modulele financiare prin preluarea din contracte a condițiilor si eșalonărilor de plată, termene de plată și de livrare , alte informații relevate
Solicită un demo pentru Q5 ERP
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Recenzii
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Q5 ERP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!
Alte aplicații software similare