Aplicații software Reparații și întreținere

Aplicațiile software pentru reparații și întreținere oferă funcționalități pentru gestionarea activelor, programarea întreținerii preventive și corective, și urmărirea istoricului reparațiilor. Ele ajută companiile să minimizeze timpii de nefuncționare, să reducă costurile de întreținere și să îmbunătățească longevitatea echipamentelor printr-un management eficient al resurselor și intervențiilor. Aceste instrumente ajută la standardizarea proceselor de lucru, la validarea deciziilor operaționale la distanță și la optimizarea inspecțiilor de siguranță și sănătate în muncă.
Servicii

SmartWe

  • Aplicație recomandată

Organizarea contactelor, comunicării, documentelor, proiectelor și lead-urilor este incredibil de simplă și captivantă. Totul este fair.digital, realizat și găzduit în Germania. Poate fi adaptat și extins (cu cod redus/fără cod) conform... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 500 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

CAS CRM / CAS genesisWorld

  • Aplicație recomandată

CAS genesisWorld este soluția ta XRM / CRM puternică și standard pentru gestionarea de succes a relațiilor de orice tip și pentru un management Customer Centricity al afacerilor tale.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Laserfiche

  • Aplicație recomandată

Laserfiche iti permite configurarea de procese de Business conform BPMN 2.0 si Management-ul Datelor si Documentelor in Repositories. Platforma se pliaza pe orice fel de flux de Business, si orice fel de structura de Documente.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 700 €

Procesarea extraselor de cont

  • Aplicație recomandată

Robot pentru procesarea Extraselor de cont (Plăţi şi încasări), şi introducerea organizată şi sistematică a informaţiilor în sistemele informatice de gestiune (ERP, contabilitate, etc.)

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Jira Service Management (anterior Jira Service Desk) este o soluție software care vă ajută să transformați cererile IT într-un flux de lucru eficient. Echipele pot gestiona solicitările clienților și angajaților, urmărind progresul și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Reparații și întreținere?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Gestionați eficient proiectele software cu Jira Software, o platformă robustă pentru dezvoltare agilă. Planificați sprinturi, urmăriți progresul și livrați software de calitate cu ajutorul instrumentelor Kanban și Scrum.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

WAREHOUSE MANAGEMENT SYSTEM (WMS)

  • Aplicație recomandată

Cu sistemul WMS oferit de Soft Net Consulting gestiunea depozitului și a stocurilor nu a fost nicicând mai facilă. Soluțiile noastre te ajută să utilizezi spațiul din depozit mai inteligent, să automatizezi operațiunile de picking și să... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 20.000 €

Managementul Resurselor Umane - Oferă transparența completă managementului resurselor umane - Gestionează obiectiv performanța angajaților și ajută-i să își atingă potențialul prin evaluarea competențelor, aptitudinilor și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 15.000 €

Aplicație dedicată comerțului electronic (e-commerce) B2B/B2C

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

6-12 luni

Costuri

Costuri

de la 100.000 €

Chatboții sunt roboți care funcționează ca asistenți personali dedicați cliențiilor companiei, salariaților, agenților de vânzări, managerilor de proiect, achizițiilor, angajaților din depozit, dar și top managementului (CFO, CIO sau... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 16.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial