Analizând mediul de afaceri dar și cel administrativ al afacerilor de tipul centrelor sociale. Am vâzut și identificat în același timp, problemele și carențele din procesul administrativ, așa ca am hotârât să realizăm o aplicație software care să gestioneze eficient fiecare etapă din faza administrativă.
Main Software Solution a realizat un sistem informatic numit Main Social Center, care reușește să evidețieze transparent orice tip de afacere. Acest sistem se bazează pe principiile standard în administrarea unui centru, mai jos aveți câteva din funcționalitățile de bază ale aplicației:
Vă prezentăm una dintre procedurile sistemului MainSocialCenter:
Dacă unui beneficiar i se administrează un medicament, sistemul împarte automat această acțiune în trei proceduri:
Această idee i-a aparținut în totalitate colegului nostru Iustin Ionuț Buruiană, care a gândit fiecare componentă software din cadrul aplicației și mai jos vă spune exact cum s-a născut aplicația:
“Toată viața mi-a plăcut să aduc un plus de valoare în ceea ce simt eu, am fost atras de problemele copiilor, tinerilor, adulților, iar atunci când fâceam mici donații avem ocazia să interacționez cu mediul respectiv, așa am hotârât că este nevoie de ceva inovativ care să aducă multe beneficii centrelor. Având prieteni în acest mediu și discutând nenumărate probleme și necesități în centrele administrate de ei, am hotărât că este momentul să fac ceva care să le ușureze muncă, și așa a luat naștere Main Social Center” – CEO MainSS
În acest moment aplicația este instalată în multe centre din România, dar o regăsim și în variantă demo în care clientul se acomodează cu mediul de administrare, cu funcționalitățile aplicației. Pe viitor dorim să externalizăm serviciile dar și aplicația, având cerere și din alte țări ale Europei.
Main Software Solution are o prezență masivă în mediul online și ne puteți găsi acolo atât pe Facebook, Linkedin, Twiter, Youtube, Google+ dar și pe site-ul nostru www.mainss.ro
Este un sistem informatic care oferă o perspectivă clară, dar și o imagine generală a afacerii dvs., prin vizualizarea tuturor informațiilor necesare în timp real și extragerea rapoartelor relevante pentru conducerea organizației, astfel încât managerii pot acționa în timp util asupra companiei și asupra unor procese care arată un deficit.
Soluția pe care o propunem este compusă din 4 module, după cum urmează:
ADĂUGAREA INFORMAȚIILOR DESPRE BENEFICIAR
La înscrierea în centru o personă este desemnată să „culeagă” date despre beneficiar, aceste date sunt împărțite în mai multe categorii:
I. Generalități:
Putem integra orice modul și putem realiza noi funcționalități în aplicație. Pentru noi contează mulțumirea clientului față de produs.
CEO | MAINSS
II. Diagnostic
Crearea unei fișe individuale a beneficiarului unde se specifică diagnosticul, descrierea acestuia și planul de tratament.
III. Plan Individualizat
Crearea unei fișe speciale pentru fiecare beneficiar.
IV. Plan calificative
Crearea unei fișe pe baza de calificative în așa fel încât să putem urmări evoluția sau involuția activității beneficiarului.
V. Plan activități
Crearea unei fișe ce cuprinde activitățile pe care beneficiarii le au în centru, la comun sau singuri.
VI. Monitorizarea beneficiarului
Pe baza fișielor create se pornește un proces de monitorizare, acesta putând fi zilnic, lunar sau pe o perioada nedeterminată de timp.
VII. Activități ale centrului privind beneficiarul
Inserarea informațiilor de zi cu zi pe care centrul le înregistrează despre beneficiari, informații cum ar fi: telefoanele primite, vizitele, ieșirile și intrările beneficiarului în centru, abuz, incidente deosebite, Informarea beneficiarului, etc.
I. Adăugarea informațiilor despre personal
La introducearea personalului în sistem acesta beneficiază de o caracterizare amănunțită împărțită în trei categorii:
De aceea am creat în sistem dosarul personalului, de unde reies activitățile și implicațiile acestora într-o perioadă de timp alături de beneficiar.
CEO | MAINSS
II. Evaluare
Evaluarea constă în urmărirea activității personalului și testarea acestora pentru un raport al productivității cât mai mare.
III. Activități
Introducerea de informații automat în dosarul personalului la fiecare acțiune a acestuia în centru.
IV. Planificare
Realizarea unei fișe de planificare pentru o durată de timp în ceea ce privește timpul de lucru.
MODULUL III – ADMINISTRAREA PRODUSELOR
Pentru gestionarea optimă a fluxurilor din centru, avem nevoie să vizualizăm toate datele ce caracterizează un produs, astfel diminuăm timpii ce sunt alocați pentru aceste procese urmărind totodată eficentizarea oraganizării.
Procesele unui produs:
I. Recepție
II. Depozitare
III. Mutarea
IV. Inventar
Astfel vom avea un management cât mai optim pentru depozitul nostru.
Raportare și fluxuri de date
Aici găsim totalitatea informațiilor pe care le-am introdus cu ajutorul moduleleor 1,2 si 3.
Se pot vizualiza toate informațiile pe care le-am introdus, monitorizat și modificat față de beneficiar, personal și produse, ele se regasesc în acest modul sub numele de:
Prin corelarea celor trei module putem vizualiza fiecarea proces pe care unul din personalul centrului îl face în raport cu celelalte două, ca și exemplu:
Dacă unui beneficiar i se administrează un medicament, sistemul împarte automat această acțiune în trei rapoarte:
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Accesare de pe dispozitive mobile
Sistem de operare
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Main Social Center completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!