Main Social Center

Despre Main Social Center

Analizând mediul de afaceri dar și cel administrativ al afacerilor de tipul centrelor sociale. Am vâzut și identificat în același timp, problemele și carențele din procesul administrativ, așa ca am hotârât să realizăm o aplicație software care să gestioneze eficient fiecare etapă din faza administrativă.

Main Software Solution a realizat un sistem informatic numit Main Social Center, care reușește să evidețieze transparent orice tip de afacere. Acest sistem se bazează pe principiile standard în administrarea unui centru, mai jos aveți câteva din funcționalitățile de bază ale aplicației:

  • Datele despre beneficiar adăugate cu ușurință și vizulizate în timp real;
  • Procesul de monitorizare (diagnostic, activități, plan individualizat) eficient și lizibil;
  • Monitorizare vizite,telefoane, intrări și ieșiri ale beneficiarului, incidente deosebite, abuzuri;
  • Eficentizarea modului de lucru cu beneficiarul;
  • Vizualizarea datelor despre perfomantele personalului și planificarea acestuia;
  • Rapoarte de activitate din partea personalului;
  • Informații legate de generalități,concedii, pontaj și perfecționări ale personalului;
  • Stocul produselor, medicamnetelor și trasabiliatea acestora;
  • Locația exactă a produselor și medicamentelor;
  • Rețetare pentru bucatarie;
  • Recepție, mutare, depozitare, inventarierea;
  • Proceduri de optimizare pentru a scurta timpii de lucru
  • Identificarea erorilor din procesul de lucru
  • Rapoarte ce definesc totalitatea informațiilor din centru

Vă prezentăm una dintre procedurile sistemului MainSocialCenter:

Dacă unui beneficiar i se administrează un medicament, sistemul împarte automat această acțiune în trei proceduri:

  • Un raport sub formă de bon de consum în care se spceifică cine a luat medicamentul, cui i s-a administrat și scăderea automată a acestuia din stoc.
  • Un raport în dosarul beneficiarului în care se specific cine i-a administrat medicamentul și trasabilitatea acestuia;
  • Un bon de consum în care se specifică cine a luat medicamentul, cui i s-a administrat și scăderea automată a acestuia din stoc.

Această idee i-a aparținut în totalitate colegului nostru Iustin Ionuț Buruiană, care a gândit fiecare componentă software din cadrul aplicației și mai jos vă spune exact cum s-a născut aplicația:

“Toată viața mi-a plăcut să aduc un plus de valoare în ceea ce simt eu, am fost atras de problemele copiilor, tinerilor, adulților, iar atunci când fâceam mici donații avem ocazia să interacționez cu mediul respectiv, așa am hotârât că este nevoie de ceva inovativ care să aducă multe beneficii centrelor. Având prieteni în acest mediu și discutând nenumărate probleme și necesități în centrele administrate de ei, am hotărât că este momentul să fac ceva care să le ușureze muncă, și așa a luat naștere Main Social Center” – CEO MainSS

În acest moment aplicația este instalată în multe centre din România, dar o regăsim și în variantă demo în care clientul se acomodează cu mediul de administrare, cu funcționalitățile aplicației. Pe viitor dorim să externalizăm serviciile dar și aplicația, având cerere și din alte țări ale Europei.

Main Software Solution are o prezență masivă în mediul online și ne puteți găsi acolo atât pe Facebook, Linkedin, Twiter, Youtube, Google+ dar și pe site-ul nostru www.mainss.ro

Este un sistem informatic care oferă o perspectivă clară, dar și o imagine generală a afacerii dvs., prin vizualizarea tuturor informațiilor necesare în timp real și extragerea rapoartelor relevante pentru conducerea organizației, astfel încât managerii pot acționa în timp util asupra companiei și asupra unor procese care arată un deficit.

Soluția pe care o propunem este compusă din 4 module, după cum urmează:

MAIN SOCIAL CENTER MODUL I

ADĂUGAREA INFORMAȚIILOR DESPRE BENEFICIAR

La înscrierea în centru o personă este desemnată să „culeagă” date despre beneficiar, aceste date sunt împărțite în mai multe categorii:

I. Generalități:

  • Date despre beneficiar
  • Informații particulare
  • Persoane de contact
  • Evaluare compentențe
  • Activități și hobbyuri
  • Evaluare generală
  1. Anamneza medicală. Cumulul de date în care se evidențiază istoricul medical al beneficiarului.
  2. Anamneza ingrijire. Cumulul de date în care se evidențiază cum s-a facut ingrijirea beneficiarului și ce schimbări se pot aduce pentru imbunătățirea acesteia.
  3. Anamneza psihologică. Informațiile de unde ne dăm seama la ce nivel psihologic este beneficiarul
  4. Anamneza pre/post natală. Informații preluate de la aparținător înaintea și după nașterea beneficiarului.
  5. Dezvoltare cognitivă. Parcursul beneficiarului în raport cu activitațile de zi cu zi și abilitățile acestuia
  6. Plan senzorial și motor.
  7. Relații. Informațiile despre familie, prietenei, colegi și descrierea amănunțită a relațiilor cu aceștia

Putem integra orice modul și putem realiza noi funcționalități în aplicație. Pentru noi contează mulțumirea clientului față de produs.

CEO | MAINSS

II. Diagnostic

Crearea unei fișe individuale a beneficiarului unde se specifică diagnosticul, descrierea acestuia și planul de tratament.

III. Plan Individualizat

Crearea unei fișe speciale pentru fiecare beneficiar.

IV. Plan calificative

Crearea unei fișe pe baza de calificative în așa fel încât să putem urmări evoluția sau involuția activității beneficiarului.

V. Plan activități

Crearea unei fișe ce cuprinde activitățile pe care beneficiarii le au în centru, la comun sau singuri.

VI. Monitorizarea beneficiarului

Pe baza fișielor create se pornește un proces de monitorizare, acesta putând fi zilnic, lunar sau pe o perioada nedeterminată de timp.

VII. Activități ale centrului privind beneficiarul

Inserarea informațiilor de zi cu zi pe care centrul le înregistrează despre beneficiari, informații cum ar fi: telefoanele primite, vizitele, ieșirile și intrările beneficiarului în centru, abuz, incidente deosebite, Informarea beneficiarului, etc.

MAIN SOCIAL CENTER MODUL II

I. Adăugarea informațiilor despre personal

La introducearea personalului în sistem acesta beneficiază de o caracterizare amănunțită împărțită în trei categorii:

  1. Infromații generale
  2. Informații particulare
  3. Infromații suplimentare

De aceea am creat în sistem dosarul personalului, de unde reies activitățile și implicațiile acestora într-o perioadă de timp alături de beneficiar.

CEO | MAINSS

 II. Evaluare

Evaluarea constă în urmărirea activității personalului și testarea acestora pentru un raport al productivității cât mai mare.

III. Activități

Introducerea de informații automat în dosarul personalului la fiecare acțiune a acestuia în centru.

IV. Planificare

Realizarea unei fișe de planificare pentru o durată de timp în ceea ce privește timpul de lucru.

MAIN SOCIAL CENTER MODUL III

MODULUL III – ADMINISTRAREA PRODUSELOR

Pentru gestionarea optimă a fluxurilor din centru, avem nevoie să vizualizăm toate datele ce caracterizează un produs, astfel diminuăm timpii ce sunt alocați pentru aceste procese urmărind totodată eficentizarea oraganizării.

Procesele unui produs:

I. Recepție

  • Procesul prin care articolele se înregistrează în stoc, datorită informațiilor despre produse procesul se va derula rapid și usor

II. Depozitare

  • Așezarea articolelor în depozit sau pe rafturi, datorită istoricului despre produse aplicația recomandă locațiile unde poate fi așezată marfa.

III. Mutarea

  • Transferul de mărfuri dintr-o locație în alta, pentru scurtarea duratei de timp a unui traseu sistemul recomandă mutarea optimă a acestora.

IV. Inventar

  • Procesul reprezentat de totalitatea bunurilor descrise cantitaiv și faptic din stoc comarativ cu cele din sistem.

Astfel vom avea un management cât mai optim pentru depozitul nostru.

MAIN SOCIAL CENTER MODUL IV

Raportare și fluxuri de date

Aici găsim totalitatea informațiilor pe care le-am introdus cu ajutorul moduleleor 1,2 si 3.

Se pot vizualiza toate informațiile pe care le-am introdus, monitorizat și modificat față de beneficiar, personal și produse, ele se regasesc în acest modul sub numele de:

  • Dosarul Beneficiarului
  • Dosarul Personalului
  • Dosarul Produselor

Prin corelarea celor trei module putem vizualiza fiecarea proces pe care unul din personalul centrului îl face în raport cu celelalte două, ca și exemplu:

Dacă unui beneficiar i se administrează un medicament, sistemul împarte automat această acțiune în trei rapoarte:

  1. Un raport în dosarul beneficiarului în care se specifică cine i-a administrat medicamentul și trasabilitatea acestuia
  2. Un raport în dosarul personalului în care se specifică cui i-a administrat medicamentul și trasabilitatea acestuia
  3. Un raport sub forma de bon de consum în care se spceifică cine a luat medicamentul, cui i s-a administrat și scăderea automată a acestuia din stoc.