Aplicații software ERP - Enterprise resource planning

Aplicațiile ERP (enterprise resource planning) sunt soluții software de management care le permit organizațiilor să folosească un sistem de aplicații integrate cu ajutorul cărora se gestionează structuri de afaceri și care automatizează activități de lucru interne (din departamente administrative, tehnologice, ale resurselor umane, marketing, dezvoltare, vânzări sau producție).
Servicii

ERA ERP este aplicatia special conceputa pentru managementul resurselor companiei

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Caracteristici ERP:

  • Modul financiar contabilitate
  • Managementul relației cu clienții
  • Managementul resurselor umane
  • Managementul stocurilor
  • Management producție
Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Mapează toate procesele din afacere într-un singur loc și îmbunătățește eficiența echipei. Descoperă o soluție simplă și scalabilă care crește odată cu afacerea ta.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Caracteristici ERP:

  • Modul financiar contabilitate
  • Managementul relației cu clienții
  • Managementul resurselor umane
  • Management de proiect
  • Managementul achizițiilor
  • Portal web
  • Management producție

SPHINX IT vă pune la dispoziție soluția SAP Business One, un ERP compact și flexibil, proiectat special pentru a susţine evoluţia organizațiilor de dimensiuni mici și mijlocii (IMM). SAP Business One este o soluție completă pentru... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Caracteristici ERP:

  • Modul financiar contabilitate
  • Administrare depozit
  • Managementul relației cu clienții
  • Managementul stocurilor
  • Management de proiect
  • Managementul forței de vânzări
  • Managementul achizițiilor
  • Managementul depozitelor
  • + încă 3

ERP de ultima generatie, implementat cu succes la companii medii si mari de Support Soft

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 20.000 €

Caracteristici ERP:

  • Modul financiar contabilitate
  • Administrare depozit
  • Managementul relației cu clienții
  • Managementul resurselor umane
  • Managementul stocurilor
  • Management de proiect
  • Managementul forței de vânzări
  • Managementul achizițiilor
  • + încă 5

Suntem un grup de firme specializate in software pentru business, fondat in 1996 in Oradea, centrul nostru operational pentru Europa, cu peste 1500 de utilizatori si solutii complexe dedicate tuturor domeniilor de activitate.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 500 €

Caracteristici ERP:

  • Modul financiar contabilitate
  • Administrare depozit
  • Managementul relației cu clienții
  • Managementul resurselor umane
  • Managementul stocurilor
  • Management de proiect
  • Managementul forței de vânzări
  • Managementul achizițiilor
  • + încă 5

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru ERP - Enterprise resource planning?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Prezentarea soluțiilor Practici de contabilitate și financiare cuprinzătoare.NetSuite ERP vă pune la dispoziție tot ceea ce aveți nevoiepentru implementarea unor procese eficiente și pentru obținerea transparenței în cadrul op

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 500 €

Caracteristici ERP:

  • Modul financiar contabilitate
  • Administrare depozit
  • Managementul relației cu clienții
  • Managementul stocurilor
  • Management de proiect
  • Managementul forței de vânzări
  • Managementul achizițiilor
  • Managementul depozitelor
  • + încă 3

Microsoft Dynamics 365 for Operations (AX sau Axapta) este o solutie ERP completa si complexa, prezenta la nivel global, capabila sa indeplineasca cerintele unor companii medii si mari sau grupuri de firme, nationale sau multinationale, din... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 100.000 €

Caracteristici ERP:

  • Modul financiar contabilitate
  • Administrare depozit
  • Managementul relației cu clienții
  • Managementul resurselor umane
  • Managementul stocurilor
  • Management de proiect
  • Managementul forței de vânzări
  • Managementul achizițiilor
  • + încă 4

Solutie software ERP facuta de oameni din productie pentru productie

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 25.000 €

Automatizare depozit

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Caracteristici ERP:

  • Administrare depozit
  • Managementul stocurilor
  • Managementul achizițiilor
  • Managementul depozitelor
  • Management producție

WinMENTOR este destinat utilizarii de catre firme cu profil de comert en-gros si en-detail, productie industriala si agricola, constructii, audit financiar-contabil, alimentatie publica, servicii, etc.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie

Costuri

Costuri

de la 416 €

Filtre

Căutare

Tipul aplicației

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial