Aplicații software Distribuție

Aplicațiile software de distribuție au rolul de automatiza fluxurile de gestiune și de livrare către toate punctele filiale ale unei companii ce operează activități de vânzări, de management al clienților și furnizorilor, indicatori de performanță, flote auto, depozite. O aplicație software integrată dedicată are rolul de a gestiona eficient toate aceste date, de a genera rapoarte și de a oferi o imagine de ansamblu asupra fluxurilor de business.
Servicii

Optimizeaza-ti activitatea cu XCargo: software de management, aplicatie mobila pentru soferi si un site de prezentare pentru o identitate online puternica. O singura platforma, trei instrumente esențiale, maximizand performanta afacerii tale.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

sub o luna

Costuri

Costuri

de la 15 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Exploreaza beneficiile aplicatiei noastre perfect integrate, destinata clientilor, soferilor si centrelor de dispecerat. Disponibila acum pe Android si iOS, iti aduce flexibilitatea si eficienta dorita. Oferim trei optiuni flexibile de abonament,... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 224 €

Docusign eSignatures

  • Aplicație recomandată

Docusign iți permite să semnezi rapid documente electronice cu semnături digitale în câteva minute. Indiferent dacă ești la birou, acasă, în călătorie sau oriunde pe glob, platforma Docusign rămâne accesibilă, simplificându-ți... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

sub o luna

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

monday.com

  • Aplicație recomandată

monday.com este o platforma flexibila all-in-one pentru gestionarea muncii, care ajuta echipele sa colaboreze, sa automatizeze procese, sa gestioneze proiecte, CRM, operatiuni, IT, resurse umane si multe altele, totul intr-un singur loc.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

3-6 luni

Costuri

Costuri

de la 3.000 €

iBis TMS

  • Aplicație recomandată

iBis TMS (Transportation Management System) este o soluție software modernă și modulară pentru managementul transporturilor, proiectată să optimizeze fluxurile logistice și să îmbunătățească eficiența operațională. Integrând... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mare, Multinațională

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Distribuție?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

CrossBuy

  • Aplicație recomandată

Platformă digitală dedicată optimizării proceselor de achiziții pentru companii

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

TCN Operator

  • Aplicație recomandată

TCN Operator este o platformă unificată de software pentru contact center care integrează toate funcțiile critice într-o singură soluție cloud.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

sub o luna

Costuri

Costuri

de la 100 €

HubSpot CRM

  • Aplicație recomandată

HubSpot CRM – Solutia inteligenta pentru cresterea afacerii tale! Vrei sa ai vizibilitate completa asupra interactiunilor cu clientii si sa iti automatizezi activitatile de marketing, vanzari si suport? HubSpot CRM iti ofera o platforma... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

iBis WMS

  • Aplicație recomandată

iBis WMS este o aplicație avansată de tip Warehouse Management System, dedicată gestionării eficiente a activităților din depozit. Soluția oferă vizibilitate în timp real, trasabilitate completă și automatizarea proceselor logistice,... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Timeqode CRM

  • Aplicație recomandată

Solutia completa de CRM pentru administrarea oportunitatilor de vanzare

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 200 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial