Aplicații software Distribuție

Aplicațiile software de distribuție au rolul de automatiza fluxurile de gestiune și de livrare către toate punctele filiale ale unei companii ce operează activități de vânzări, de management al clienților și furnizorilor, indicatori de performanță, flote auto, depozite. O aplicație software integrată dedicată are rolul de a gestiona eficient toate aceste date, de a genera rapoarte și de a oferi o imagine de ansamblu asupra fluxurilor de business.
Servicii

Ai acces direct la clientii tai si le oferi posibilitatea de a comanda de oriunde, in orice moment. Fiind optimizata pentru performanta si viteze de incarcare rapide, aplicatia mobila reprezinta o punte directa catre succesul afacerii tale.... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

sub o luna

Costuri

Costuri

de la 90 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Optimizeaza-ti activitatea cu XCargo: software de management, aplicatie mobila pentru soferi si un site de prezentare pentru o identitate online puternica. O singura platforma, trei instrumente esențiale, maximizand performanta afacerii tale.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

sub o luna

Costuri

Costuri

de la 15 €

Exploreaza beneficiile aplicatiei noastre perfect integrate, destinata clientilor, soferilor si centrelor de dispecerat. Disponibila acum pe Android si iOS, iti aduce flexibilitatea si eficienta dorita. Oferim trei optiuni flexibile de abonament,... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 224 €

Docusign eSignatures

  • Aplicație recomandată

Docusign iți permite să semnezi rapid documente electronice cu semnături digitale în câteva minute. Indiferent dacă ești la birou, acasă, în călătorie sau oriunde pe glob, platforma Docusign rămâne accesibilă, simplificându-ți... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

sub o luna

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

DocuWare

  • Aplicație recomandată

Managementul documentelor și automatizarea proceselor de lucru

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 6.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Distribuție?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

monday.com

  • Aplicație recomandată

monday.com este o platforma flexibila all-in-one pentru gestionarea muncii, care ajuta echipele sa colaboreze, sa automatizeze procese, sa gestioneze proiecte, CRM, operatiuni, IT, resurse umane si multe altele, totul intr-un singur loc.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

3-6 luni

Costuri

Costuri

de la 3.000 €

Ecommerce B2B

  • Aplicație recomandată

Dezvoltare platforma magazin online B2B multi-currency, multi-language, multi-site pentru vanzare catre persoane juridice

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

3-6 luni

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

SaaS-ESG Copilot Platform-CSRD

  • Aplicație recomandată

Platforma simplifică gestionarea sustenabilității și reduce complexitatea proceselor de colectare a datelor, raportare și auditare, sprijinind companiile și consultanții să se alinieze cu principalele cadre și reglementări internaționale... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 1.000 €

iBis TMS

  • Aplicație recomandată

iBis TMS (Transportation Management System) este o soluție software modernă și modulară pentru managementul transporturilor, proiectată să optimizeze fluxurile logistice și să îmbunătățească eficiența operațională. Integrând... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mare, Multinațională

CrossBuy

  • Aplicație recomandată

Platformă digitală dedicată optimizării proceselor de achiziții pentru companii

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial