Aplicații software Distribuție

Aplicațiile software de distribuție au rolul de automatiza fluxurile de gestiune și de livrare către toate punctele filiale ale unei companii ce operează activități de vânzări, de management al clienților și furnizorilor, indicatori de performanță, flote auto, depozite. O aplicație software integrată dedicată are rolul de a gestiona eficient toate aceste date, de a genera rapoarte și de a oferi o imagine de ansamblu asupra fluxurilor de business.
Servicii

Solutia SNC – POWER BI a fost conceputa pentru a furniza informatiile necesare factorilor de decizie, permitandu-le sa identifice si sa reactioneze in mod adecvat la conditiile schimbatoare ale pietei. “SNC – POWER BI”... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

WAREHOUSE MANAGEMENT SYSTEM (WMS)

  • Aplicație recomandată

Cu sistemul WMS oferit de Soft Net Consulting gestiunea depozitului și a stocurilor nu a fost nicicând mai facilă. Soluțiile noastre te ajută să utilizezi spațiul din depozit mai inteligent, să automatizezi operațiunile de picking și să... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 20.000 €

Managementul Resurselor Umane - Oferă transparența completă managementului resurselor umane - Gestionează obiectiv performanța angajaților și ajută-i să își atingă potențialul prin evaluarea competențelor, aptitudinilor și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 15.000 €

Chatboții sunt roboți care funcționează ca asistenți personali dedicați cliențiilor companiei, salariaților, agenților de vânzări, managerilor de proiect, achizițiilor, angajaților din depozit, dar și top managementului (CFO, CIO sau... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 16.000 €

Un sistem TMS (Transport Management System) reprezintă un set de instrumente digitale care permit gestionarea completă a activității companiilor de transporturi, a caselor de expediții, dar și a companiilor care dețin o flotă proprie sau un... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 40.000 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Distribuție?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

SAP ERP si SAP EWM (S/4HANA)

  • Aplicație recomandată

SAP S/4HANA reprezintă cel mai complex sistem software de tip enterprise resource planning (ERP) din suita SAP, care integrează în totalitate procesele unei companii.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

ASiS ERP

  • Aplicație recomandată
4/5 (6 recenzii)

ERP este un acronim pentru Enterprise Resource Planning. Pentru a putea furniza o definitie corecta a unui sistem ERP, ganditi-va mai intai la toate procesele care sunt esentiale pentru a conduce o afacere, incluzand contabilitatea, resursele umane,... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 40.000 €

Odoo ERP

  • Aplicație recomandată

Odoo este soluția ERP completă, dedicată digitalizării oricărui business.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10 €

FieldOS

  • Aplicație recomandată

O soluție SaaS care vă permite să distribuiți și să monitorizați sarcinile atribuite angajaților sau contractorilor din teren și să optimizați resursele și procesele implicate. Managerii vor ști ce fac angajații și contractorii lor,... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 2.500 €

ELO eFactura este o solutie aparuta in contextul modificarilor legislative introduse de ANAF, special conceputa pentru a usura procesul de aprobare si verificare a facturilor incarcate in Spatiul Public Virtual al sistemului national RO e-Factura... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial