În mod concret, platforma utilizează inteligența artificială cu privire la comportamentul uman, cu rol în îmbunătățirea eficienței și a reducerii costurilor în contextul datelor pe care le produc angajații. Totul este generat în timp real, ceea ce ajută în mod esențial companiile să poată avea o viziune de ansamblu asupra fluxurilor de lucru și a modului în care acestea pot influența modul de operare și de implementare a acestora. StatusToday înlătură subiectivitatea de la locul de muncă, în special în contextul unor posibile modificări.
Din punctul de vedere al angajaților, aceștia beneficiază de transparență maximă, inclusiv în ceea ce privește capacitatea de a se compara cu alți colegi de birou/departament, din poziții diferite, conform productivității din ziua respectivă.
Conform lui Brent Hoberman (FirstMinute Capital), potențialul pe care îl are inteligența artificială în contextul utilizării datelor despre angajați nu este exploatat la adevărata sa valoare.
Istoricul StatusToday
Primul demo al platformei a fost lansat la jumătatea anului 2017, iar până în prezent, 200 de companii din 22 de țări s-au listat în cadrul platformei StatusToday, fiind analizate peste 350 de milioane de acțiuni generate de peste 165.000 de angajați în sistem. Practic, prin aceste date, StatusToday are capacitatea de a oferi informații despre comportamentul angajaților, oferind companiilor concluzii relevante despre cum pot fi folosite aceste date pentru creșterea productivității interne.
Sursa foto: StatusToday