Software Weekly News – 21 Ianuarie

21 ianuarie 2022

La sfârșitul fiecărei săptămâni, Softlead adună într-un material dedicat cele mai importante noutăți din Industria software/IT, atât de pe plan local, cât și la nivel internațional.  

Software Weekly News – 21 Ianuarie

România

  • Softlead, marketplace-ul care ajută companiile să aleagă soluția software potrivită pe baza ADN-ului digital, anunță cele mai importante cifre ale anului 2021, ce indică apetitul de digitalizare al companiilor românești. Anul trecut, platforma Softlead a înregistrat cu 45% mai multe cerințe de implementări software comparativ cu 2020, valoarea totală a proiectelor însumând cu 26% mai mult decât perioada anterioară.
  • Safetech Innovations, companie listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București, a încheiat o majorare de capital și a atras 2,14 milioane de euro de la investitori, pentru a se extinde în Marea Britanie și SUA.
  • EmailTree, un startup ce automatizează activitatea departamentelor de relații cu clienții cu ajutorul Inteligenței Artificiale (AI), fondat de antreprenorul român Casius Morea la Luxemburg, a obținut o nouă finanțare de 2,5 milioane de euro.
  • Alfa Software, unul dintre furnizorii de sisteme informatice de business cu cea mai dinamică ascensiune pe piața din Transilvania, se alătură demersurilor de digitalizare și simplificare pe care statul român le realizează în relație cu mediul privat.
  • S&T România a câștigat o licitație organizată de Imprimeria Națională pentru modernizarea sistemului de comunicații pentru pașapoarte. Estimat la 9,6 milioane de lei, fără TVA, pentru 9 luni, contractul a fost semnat pentru 8,95 milioane de lei, fără TVA.
  • SmartBill integrează sistemul național de facturare electronică e-Factura. Înrolarea și transmiterea de facturi prin e-Factura sunt momentan opționale, urmând să devină obligatorii pentru mai multe segmente de firme începând cu data de 1 iulie 2022.
  • Banca Transilvania lansează aplicația BTPOS, care transformă dispozitivul cu sistem de operare Android al unui comerciant în POS care acceptă plăți contactless cu cardul, telefonul sau cu alte accesorii de plată.

 

Global

  • Microsoft anunță achiziționarea companiei Activision Blizzard pentru suma de 68 de miliarde de dolari. Anunțul a făcut ca acțiunile companiei de gaming să crească cu aproape 38%, în timp ce ale Microsoft au înregistrat o scădere de 2%.
  • Envoy, startup fondat în Silicon Valley de românul Larry Gâdea, a primit 111 milioane de dolari finanțare Series C de la Brookfield Growth și alte fonduri deja existente. Compania este evaluată la 1,4 miliarde de dolari.
  • În plină controversă privind statutul Web3, Opera lansează un așa-numit crypto browser, cu suport pentru blockchain și optimizat pentru posesorii de criptomonede.
  • Multinaționala indiană de tehnologie Mastek, specializată în servicii de inginerie digitală și transformare cloud, cu Oracle și UiPath printre parteneri, a deschis primul centru din România, în cadrul strategiei de extindere în Europa.
  • Software Mind, furnizor polonez de servicii dezvoltare software, a preluat compania românească Code Factory, pe piață de 15 ani și cu peste 220 de angajați din diverse țări, polonezii intrând astfel pe piața din România.



Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate

Softlead Marketplace este o soluție de tip SaaS, dedicată business-urilor care vor să implementeze rapid un marketplace. Aplicația se poate personaliza, la cerere, în funcție de tipul business-ului, de industria din care provine și de...

Descoperă aplicația arrow_forward

Softlead este singurul marketplace cu rol de generator de lead-uri din România, peste 600 de soluții software fiind listate în cadrul platformei. 

Află mai multe

Articole IT&C similare
Softlead

De ce aplicații software are nevoie o franciză?

Conform datelor publicate de Ziarul Financiar, piaţa românească de francize s-a dez­vol­tat constant în ultimii ani, atât prin concepte create local, cât şi prin branduri internaţionale, ajungând de la 1,6 mld. euro în 2014 la 3,6 mld. euro în 2019, cu un total de 450 de...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Apivita alege Entersoft pentru a unifica activitățile de marketing, vânzări și merchandising

Creșterea și dezvoltarea companiei grecești Apivita a însemnat rezolvarea provocărilor în contextul eficienței gestionării vânzărilor, dar și oferirea unei experiențe prietenoase clienților din mediul online. Iată cum a reușit compania să răspundă noilor nevoi, prin implementarea aplicației software potrivite.- Studiu de caz -...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Potrivit estimărilor ARMO, GPeC și ale principalilor jucători din domeniu, sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,2 miliarde de euro la finalul anului 2021, cu aprox. 10% mai mult decât în 2020 când valoarea comerțului online a fost estimată la 5,6 miliarde de euro. Creșterea a fost ușor sub previziunile inițiale potrivit cărora s-ar fi așteptat o...

Citește articolul arrow_forward