NETOPIA Payments anunță un parteneriat cu StockBinder, startup-ul românesc care facilitează integrarea rapidă între magazine online, furnizori şi producători

20 ianuarie 2022

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, anunță un parteneriat cu StockBinder, startup-ul românesc care a dezvoltat o platformă ce facilitează integrarea rapidă între magazine online, furnizori şi producători. Astfel, NETOPIA Payments va pune la dispoziția magazinelor online cu care lucrează integrarea rapidă și gratuită a serviciilor StockBinder timp de trei luni.

NETOPIA Payments anunță un parteneriat cu StockBinder, startup-ul românesc care facilitează integrarea rapidă între magazine online, furnizori şi producători

StockBinder este o companie care facilitează integrarea rapidă între magazine online, furnizori şi producători, asigurând un ecosistem în care aceștia pot să interacționeze, să stabilească noi relații contractuale și să transmită informații despre cataloage, prețuri și stocuri în timp real.

StockBinder transferă informaţii, date între magazine online şi furnizorii lor. Practic, platforma acţionează ca un mijlocitor între magazine şi furnizori şi ajută la transferul de informaţii despre produse, stoc, preţuri dintr-o parte în cealaltă. Ideea se bazează pe o nevoie reală din piaţă, în contextul în care, companiile din zona de e-commerce au această problemă de a corela stocurile proprii cu stocurile furnizorilor sau de a transfera date unitare de la mai mulţi furnizori în platforma lor de eCommerce.

În urma parteneriatului strategic cu StockBinder, NETOPIA Payments își propune să faciliteze astfel magazinelor online care folosesc serviciile sale accesul rapid la ecosistemul StockBinder prin care pot integra rapid furnizori din România și din Europa.

Startup-ul Stockbinder a fost lansat de Ionuţ Farcaş, care are o experienţă în industria eCommerce de peste 11 ani. Anterior, el a fost Country Manager la VTEX România.

„Acest parteneriat strategic cu NETOPIA Payments ne va permite accelerarea dezvoltării la nivel naţional, astfel încât să le putem oferi permanent partenerilor noştri posibilitatea reală de diminuare a costurilor şi de creştere a vânzărilor,” a declarat Ionuț Farcaș, fondatorul și CEO-ul StockBinder.
“Dorim ca în timp să dezvoltăm colaborarea pe care o avem în prezent cu NETOPIA Payments, reprezentând pentru noi un parteneriat strategic important care ne va ajuta să creăm un ecosistem în care să aducem în platforma StockBinder magazine și furnizori, din afara României, din Europa,” a adăugat Ionuț Farcaș.
„Prin parteneriatul cu startup-ul românesc StockBinder, continuăm să oferim comercianților noștri parteneri noi soluții inovatoare care să le eficientizeze activitatea și totodată interacțiunile cu furnizorii sau producătorii de care au nevoie, atât din România, cât și din Europa. De asemenea, timp de trei luni vom pune la dispoziția magazinelor online partenere integrarea gratuită a serviciilor StockBinder”, a declarat Horia Grozea, Director Vânzări și Marketing, NETOPIA Payments.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!


Articole IT&C similare
Softlead

De ce aplicații software are nevoie o franciză?

Conform datelor publicate de Ziarul Financiar, piaţa românească de francize s-a dez­vol­tat constant în ultimii ani, atât prin concepte create local, cât şi prin branduri internaţionale, ajungând de la 1,6 mld. euro în 2014 la 3,6 mld. euro în 2019, cu un total de 450 de...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Apivita alege Entersoft pentru a unifica activitățile de marketing, vânzări și merchandising

Creșterea și dezvoltarea companiei grecești Apivita a însemnat rezolvarea provocărilor în contextul eficienței gestionării vânzărilor, dar și oferirea unei experiențe prietenoase clienților din mediul online. Iată cum a reușit compania să răspundă noilor nevoi, prin implementarea aplicației software potrivite.- Studiu de caz -...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Potrivit estimărilor ARMO, GPeC și ale principalilor jucători din domeniu, sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,2 miliarde de euro la finalul anului 2021, cu aprox. 10% mai mult decât în 2020 când valoarea comerțului online a fost estimată la 5,6 miliarde de euro. Creșterea a fost ușor sub previziunile inițiale potrivit cărora s-ar fi așteptat o...

Citește articolul arrow_forward