Soft Net Consulting devine primul CAS Gold Partner din Romania

09 Mar 2021

Luna februarie a adus o veste bună pentru Soft Net Consulting, devenind primul CAS Gold Partner din România şi singurul din Europa Centrală şi de Est. Mai mult, în 2021 sunt doar 12 parteneri de nivel Gold pe CAS CRM în toată Europa, ceea ce face că distincţia să fie şi mai meritorie.

 

Soft Net Consulting devine primul CAS Gold Partner din Romania

Soft Net Consulting a devenit partener Gold datorită vânzărilor în creştere, proiectelor finalizate în obiective, acumulării de cunoştinţe, oamenilor certificaţi etc.

Ce înseamnă însă CAS Gold Partner pentru companiile care lucrează sau vor să lucreze cu Soft Net Consulting? 

Oficial reflectă succesul în vânzări (număr de licenţe) şi implementări CAS CRM (proiecte finalizate), dar şi calitatea şi durabilitatea serviciilor de mentenanţă oferite clienţilor. Informal, înseamnă că Soft Net Consulting işi cunoaşte produsele şi face tot efortul ca proiectele să iasă bine, iar clienţii să fie mulţumiţi. 

În mod evident, sunt mai mulţi parteneri CAS CRM în România, însă doar Soft Net Consulting este la nivelul Gold (maxim), ceea ce reprezintă o garanţie în derularea unui proiect. 

Soft Net Consulting este partener al companiei germane CAS Software din 2016, timp în care au acumulat mult know-how atât pe probleme de business asociate relaţiilor cu clienţii (vânzări, marketing, suport), cât şi la nivel de produs (CAS genesisWorld, SmartWe). 

CAS genesisWorld este o soluţie 100% made in Germany, dezvoltată în Karlsruhe (un oraş cu tradiţie în IT), dar utilizată de companii mici şi medii din întreaga Europă. Soluţia a primit numeroase premii pentru design, iar interfaţa mobilă de tip radial este una dintre cele mai apreciate inovaţii. CAS genesisWorld este cel mai ergonomic sistem CRM existent în România şi oferă o experienţă unitară indiferent de dispozitivul utilizat: desktop, tableta, telefon mobil.

CAS genesisWorld este soluţia xRM/CRM standard, pentru un management interconectat al relaţiei cu clienţii:

Cine suntem?
Suntem prezenți pe piața de consultanță privind soluțiile informatice de business din anul 1999. Anii de experiență se reflectă în peste 800 de implementări reușite pe diverse industrii, implementări care au generat bune practici în managementul proiectelor software, analiza proceselor și fluxurilor informaționale de afaceri.


Ne recomandă:

  • metodologia proprie de vânzare și implementare orientată spre client
  • echipa profesionistă de consultanți cu o experiență de peste 10 ani în domeniu
  • sistemul performant de suport tehnic
  • portofoliul diversificat de clienți
  • pachetul complet de soluții informatice care acoperă atât nevoile IMM-urilor, cât și așteptările marilor companii

Ce vă oferim?

Înțelegem bine procesele de business, vorbim pe limba contabililor, economiștilor și antreprenorilor și știm să transformăm nevoile clienților în cerințe și funcționalități ale sistemului informatic.

Pe lângă funcţionalităţile standard ale produselor software aflate în portofoliul nostru, programatorii din departamentul nostru de dezvoltare pot personaliza soluţia aleasă la specificul activităţii fiecărui client şi a fiecărei industrii. 
Prin soluţia personalizată şi livrată la cheie asigurăm rezolvarea tuturor cerinţelor clienţilor cuprinse în scopul şi obiectivele proiectului de implementare, cu implicarea utilizatorilor cheie în toate etapele critice, de la colectarea informaţiilor, la analiza proceselor şi fluxurilor şi definirea cerinţelor funcţionale, şi până la testarea funcţionalităţilor dezvoltate şi implementate. 

Ce vă asigurăm? 

Asigurăm sistem de suport post-implementare peste media industriei.
Cu o echipă dedicată de suport, oferim asistenţă tehnică online, prin portal, telefonic şi la fața locului pentru peste 400 de contracte active de service, asigurând update-uri, dezvoltări customizate şi răspunsuri prompte la sesizările şi problemele clienţilor apărute în utilizarea soluţiilor informatice. 
Canalele de acces la service şi suport sunt variate, disponibilitatea la aceste servicii este adaptată programului clientului, iar intervenţiile noastre sunt rapide şi eficiente, fiind rezolvate în funcţie de prioritatea şi urgenţa problemelor ridicate. 
Clienţii apreciază la consultanţii Soft Net Consulting flexibilitatea, adaptabilitatea şi disponibilitatea lor de comunicare, soluţiile clare oferite la problemele lor şi răspunsurile prompte şi precise. 

Ce avantaje vă aducem?

Avantajul competitiv pe care vi-l pot aduce aceste soluții informatice integrate în business-ul vostru constă atât în optimizarea și eficientizarea fluxurilor de lucru și proceselor interne, cât și în desavârșirea relațiilor externe ale companiei cu clienții și partenerii de afaceri.

Mai exact, este vorba despre controlul deplin asupra afacerii, activității și rezultatelor acesteia, urmărirea comenzilor, costurilor și consumurilor, gestionarea eficientă a resurselor, creșterea performanței afacerii sau diminuarea volumului și timpului de muncă necesar pentru elaborarea rapoartelor și analizelor.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul