Soft Net Consulting a devenit partener Gold datorită vânzărilor în creştere, proiectelor finalizate în obiective, acumulării de cunoştinţe, oamenilor certificaţi etc.
Ce înseamnă însă CAS Gold Partner pentru companiile care lucrează sau vor să lucreze cu Soft Net Consulting?
Oficial reflectă succesul în vânzări (număr de licenţe) şi implementări CAS CRM (proiecte finalizate), dar şi calitatea şi durabilitatea serviciilor de mentenanţă oferite clienţilor. Informal, înseamnă că Soft Net Consulting işi cunoaşte produsele şi face tot efortul ca proiectele să iasă bine, iar clienţii să fie mulţumiţi.
În mod evident, sunt mai mulţi parteneri CAS CRM în România, însă doar Soft Net Consulting este la nivelul Gold (maxim), ceea ce reprezintă o garanţie în derularea unui proiect.
Soft Net Consulting este partener al companiei germane CAS Software din 2016, timp în care au acumulat mult know-how atât pe probleme de business asociate relaţiilor cu clienţii (vânzări, marketing, suport), cât şi la nivel de produs (CAS genesisWorld, SmartWe).
CAS genesisWorld este o soluţie 100% made in Germany, dezvoltată în Karlsruhe (un oraş cu tradiţie în IT), dar utilizată de companii mici şi medii din întreaga Europă. Soluţia a primit numeroase premii pentru design, iar interfaţa mobilă de tip radial este una dintre cele mai apreciate inovaţii. CAS genesisWorld este cel mai ergonomic sistem CRM existent în România şi oferă o experienţă unitară indiferent de dispozitivul utilizat: desktop, tableta, telefon mobil.
CAS genesisWorld este soluţia xRM/CRM standard, pentru un management interconectat al relaţiei cu clienţii:
- Customizare scalabilă şi flexibilă, interfeţe şi module inteligente – pentru o stocare centralizată și integrată a datelor, pentru un business modern şi eficient, fără excedent de hârtie.
- Funcţionalitate xRM/CRM extensivă – pentru managementul şi organizarea cu succes a afacerilor.
- Mobilitate şi posibilitatea de personalizare pe toate dispozitivele utilizatorilor care au încorporat un control intuitiv – pentru acces nelimitat la date şi libertate în Vânzări, Marketing, Service şi Management.
- Noi dimensiuni de relaţionare (xRM) prin integrarea relaţiilor între date – pentru analize detaliate şi un management al relaţiilor de business de orice natură.