Dropbox intenționează să achiziționeze DocSend pentru 165 de milioane de dolari

10 martie 2021

Dropbox a anunțat ieri că intenționează să achiziționeze DocSend, o companie ce ajută utilizatorii să urmărească distribuția documentelor prin trimiterea unui link securizat în locul unui attachment.

Dropbox intenționează să achiziționeze DocSend pentru 165 de milioane de dolari

Valoarea achiziției este de 165 de milioane de dolari, iar decizia face parte din strategia Dropbox de a facilita accesul la instrumente sigure și eficiente în activitatea muncii la distanță.

Fondată în 2013, DocSend le permite utilizatorilor să controleze și să monitorizeze documentele descărcate, dar și să dezactiveze posibilitatea de a avea acces la acestea oricând. În prezent, DocSend deține peste 17.000 de utilizatori, iar de-a lungul timpului compania a reușit să atragă finanțări de peste 15 milioane de dolari.

Dropbox este un serviciu de găzduire a fișierelor operat de Dropbox, Inc., având sediul în San Francisco, California. Dropbox este un serviciu de cloud care oferă spațiu de stocare al datelor, servicii de sincronizare a datelor și software de tip client.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward