Dropbox intenționează să achiziționeze DocSend pentru 165 de milioane de dolari

10 martie 2021

Dropbox a anunțat ieri că intenționează să achiziționeze DocSend, o companie ce ajută utilizatorii să urmărească distribuția documentelor prin trimiterea unui link securizat în locul unui attachment.

Dropbox intenționează să achiziționeze DocSend pentru 165 de milioane de dolari

Valoarea achiziției este de 165 de milioane de dolari, iar decizia face parte din strategia Dropbox de a facilita accesul la instrumente sigure și eficiente în activitatea muncii la distanță.

Fondată în 2013, DocSend le permite utilizatorilor să controleze și să monitorizeze documentele descărcate, dar și să dezactiveze posibilitatea de a avea acces la acestea oricând. În prezent, DocSend deține peste 17.000 de utilizatori, iar de-a lungul timpului compania a reușit să atragă finanțări de peste 15 milioane de dolari.

Dropbox este un serviciu de găzduire a fișierelor operat de Dropbox, Inc., având sediul în San Francisco, California. Dropbox este un serviciu de cloud care oferă spațiu de stocare al datelor, servicii de sincronizare a datelor și software de tip client.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward