Regista este lider de piață pe segmentul aplicațiilor de registratură și management al documentelor în administrația publică locală, ajutând în prezent la eficientizarea și digitalizarea activității interne din peste 500 de instituții publice și companii din 40 de județe din țară. Până în prezent, aplicația are peste 9.000 de utilizatori și au fost înregistrate peste 7 milioane de documente.
Rolul Regista este să automatizeze activitatea din administrațiile locale, guvernamentale și din companii, facilitând atât o comunicare optimă între departamente, cât și pe cea dintre funcționari și cetățeni, pentru o rezolvare electronică, rapidă și mult mai organizată a solicitărilor primite.
Modulul Managementul documentelor este foarte util pentru instituții în această perioadă, încurajând lucrul de acasă al personalului acestora. Cu ajutorul modulului, funcționarii pot înregistra electronic documentele, pot gestiona fluxul de lucru între departamente, precum și transmiterea lor între acestea. De asemenea, verificarea stadiului de rezolvare a sarcinilor se face într-un mod mult mai rapid și eficient.
Totodată, Regista este prima aplicație care respectă codul administrativ și care facilitează comunicarea online dintre instituțiile publice și cetățeni, prin modulul e-Guvernare. Astfel, cetățenii pot consulta online starea documentelor publice, pot trimite cereri online sau pot depune sesizări electronice pentru diferite nereguli identificate pe raza localității. Toate acestea se pot face prin intermediul portalului asigurat de Regista, ce poate fi accesat de pe website-ul instituției.
Aplicația poate fi accesată de oriunde de către funcționarii publici sau angajații companiilor, fiind disponibilă direct din browser, fără instalare și cu toate informațiile stocate în siguranță în cloud Microsoft Azure.
„În această perioadă în care distanțarea socială este recomandată ca metodă de prevenție, este foarte important să reducem cât mai mult birocrația și aglomerația din instituțiile publice și private, iar comunicarea dintre acestea și cetățeni să se desfășoare electronic. Astfel, fiecare cetățean va putea trimite cereri sau va putea face sesizări către instituția de proximitate direct de acasă, online, fără a se mai deplasa la sediul acesteia. Încurajăm toate instituțiile să apeleze cu încredere la echipa noastră, care le va oferi asistența necesară și soluțiile potrivite pentru a trece cu bine peste această perioadă”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și co-fondator Zitec.