Okey.ro lansează soluția RobOKEY

05 iunie 2020

Află mai multe despre robotul smart care eficientizează procesarea facturilor!

Okey.ro lansează soluția RobOKEY

Începând din iunie, companiile din România vor putea folosi pentru procesarea facturilor, RobOKEY – o soluție automatizată dezvoltată de echipa LIFE IS HARD|Work Soft. RobOkey procesează până la 1500 de facturi pe zi, în condițiile în care procesarea manuală a unei singure facturi poate dura până la 5 minute și poate funcționa timp de 24 de ore pe zi, fără eroare.

Dezvoltat în cadrul platformei OKEY.ro – soluție digitală în cloud pentru managementul afacerii – robotul folosește tehnologie RPA, recunoaște și procesează peste 50 de formate de factură, iar dacă întâlnește un format nou, se va „antrena” să îl recunoască.

„RobOKEY automatizează sarcinile repetitive de procesare a facturilor și poate reduce cu 80% costurile operaționale alocate acestui proces într-o companie, totul într-un abonament lunar cu cost fix, accesibil oricărui IMM”, spune Erik Barna, CEO al LIFE IS HARD.

Activarea serviciului RobOKEY se poate face împreună cu oricare dintre abonamentele OKEY.ro, iar configurarea durează doar o zi.

Pe lângă facturare online, OKEY.ro are module dedicate pentru gestiunea stocurilor, gestionarea flotei auto, managementul vânzărilor și al documentelor și poate fi integrat cu orice tip de platformă de e-commerce.

Companiile pot opta și pentru OpenOnline, solutie de dezvoltare a magazinului online integrată cu platforma OKEY.ro, destinată celor care folosesc sau doresc să își dezvolte acest canal de vânzare.

În prezent, peste 1700 companii din România utilizează platforma digitală OKEY.ro dezvoltată de LIFE IS HARD|Work Soft, prin care au fost emise, pana în luna iunie 2020 peste 150.000 de documente, cu o valoare totală a facturilor care depășeste 15 milioane euro.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Susţineţi performanţa în business cu ajutorul sistemului ERP – Winline

Pe la jumătatea anului trecut, Institutul Naţional de Statistică a făcut publică o analiză foarte relevantă pentru mediul local de afaceri. Companiile romaneşti din Top 1000 au reuşit să genereze venituri medii mai mari cu +8% deşi au înregistrat o scădere cu 14% a numărului de angajaţi.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Gartner: Care sunt cele 4 tehnologii ce vor avea un impact semnificativ asupra e-commerce?

Potrivit Gartner, în următorii doi ani, configurația vizuală, portofelele digitale, managementul identității și accesului clienților la diverse instrumente digitale (Customer Identity and Access Management - CIAM), cât și asistenții virtuali pentru clienți (VCA) vor avea un impact ridicat asupra comerțului digital pe măsură ce adoptarea generală a acestor tehnol...

Citește articolul arrow_forward