Compania Germana Medialine implementeaza in Romania ultima versiune a solutiei CRM CAS genesis World. Ultimul release al companiei dezvolatoare din Germania pune la dispozitie utilizatorilor sai functionalitati noi, ce le permit sa efectueze operatiuni pe care pana acum le puteau realiza doar in varianta de desktop, nu si in browser.
Noua versiune incanta orice utilizator datorita confortului pe care il genereaza operarea in sistem. FlatDesign-ul asigura un design si o experienta de utilizare consistente, pentru toate interfetele ce au la baza tehnologia CAS SmartDesign®. Design-ul “responsive” este disponibil pentru CAS genesisWorld Web si pentru aplicatiile de mobile CAS genesisWorld. Noul tip de meniu, “radial context sensitive” functioneaza intuitiv, asta si datorita accesului rapid la functionalitati cheie. Daca spre exemplu, se deschide o fereastra de contact, meniul radial afiseaza operatiunile relevante precum “creaza o intalnire”sau “afiseaza dosarul clientului”.
Smartsearch-ul 2.0 este o alta functionalitate prin care solutia CRM se evidentiaza. Cautarea inteligenta este formidabila pentru orice utlizator datorita simplitatii sale, capacitatii de cautare avansate si timpului de afisare al rezultatelor foarte redus.
Duplicate Finder Pro este un alt modul nou al versiunei x7 pentru clientii de web. Acesta permite utlizatorilor sa identifice si sa elimine duplicatele din sistem imediat, fapt ce usureaza munca utilziatorilor si creste eficienta angajatilor.
“Cu ajutorul noii versiuni X7 a solutiei CRM CAS genesisWorld, puteti lucra mult mai usor in browser, procesele de lucru fiind simplificate mai mult ca oricand. Wizzard-ul de adrese va ajuta sa inregistrati datele de contact: acum puteti copia informatiile de contact dintr-un site si le puteti insera direct intr-o fereastra de adresa. Datorita editorului HTML, puteti lua acum notite mult mai usor, mai ales atunci cand are loc un apel telefonic sau cand organizati intalniri. Pe langa formatarea individuala, puteti adauga imagini iar diferite forme de comunicare precum apelurile telefonice si template-urile de e-mail sunt suportate intr-o maniera cuprinzatoare. Spre exemplu, puteti crea o oferta ce cuprinde toate categoriile de produse direct din oportunitate si o puteti transmite apoi catre client. Pe langa aceste functionalitati noi, versiunea X7 ofera mai multe functionalitati in ceea ce priveste domeniul de Service si Suport, fapt ce permite atat editarea contractelor de service, cat si planificarea produselor si resurselor.
Versiunea noua aduce functionalitati noi si pentru aplicatiile de mobile destinate device-urilor ce utilizeaza sistemelor Microsoft Windows, iOS, Blackberry si Android. Spre exemplu, functionalitatea de geomarketing pe ipad iti permite sa vizualizezi informatii legate de adresa direct din harta digitala. Aditional, cautarile in proximitate si punctele de maxim interes sunt de asemenea disponibile si in varianta de mobile. Puteti accesa acum accesa inregistrari de date si offline, de pe dispozitivele Android, functionalitate ce poate fi foarte utila in timpul intalnirilor la clienti cand aveti nevoie de acces la informative relevanta.
Din punct de vedere al functionalitatilor, performantelor si specificatiilor tehnice, CAS genesisWorld X7 CRM este mai mult decat un CRM, este un xRM-any relationship management. Acopera toate tendintele actuale in ceea ce priveste softul destinat afacerilor, mai mult este disponibil pe orice platforma mobila, laptop, tableta si mobil, indiferent de sistemul de operare al clientului. Mai mult, integrarea cu smartwatch-ul si cu typo3 sunt specificatii unice, ce deosebesc CAS genesisWorld de alte solutii CRM. Din dorinta de a inova si de a le oferi clientilor nostri cele mai bune solutii, am ales sa implementam aceasta solutie CRM in Romania, intrucat complexitatea sa si in acelasi timp usurinta cu care se lucreaza in sistem ne ajuta sa oferim in permanenta solutii la spetele si la necesitatile pe care o companie le are vis-a-vis de implementarea unei astfel de solutii. Untilizatorii opereaza usor si rapid in sistem si reusesc datorita acestor considerente sa fie mai aproape de clientii lor si sa raspunda solicitarilor si nevoilor acestora in timp util.” Arthur Iridon, CTO Medialine Romania
“Focusul pe client reprezinta obiectivul principal al versiunii X7 a CRM-ului CAS genesisWorld. Aceasta asigura un management sustenabil al relatiei cu clientii, pastrand clientul in centrul tuturor actiunilor esentiale, serviciilor si dezvoltarii de produse. Functionalitatile noi cresc relevant performantele angajatilor ce utilizeaza solutia CAS genesisWorld CRM. Indiferent de departamentul in care acestia activeaza, fie ca vorbim de marketing, vanzari, service, suport sau project management, X7 aduce oricarei afaceri flexibilitate prin posibilitatea de a realiza actiuni complexe de oriunde, indiferent de platforma folosita – desktop, web sau mobile, fara sa depinda de o conexiune la internet.” Ana-Maria Assfoura, Sales&Marketing Manager, Medialine-Romania