Soluțiile software de mailing – cât de des sunt utilizate?

18 august 2015

Un infografic publicat de statista.com, 34% dintre americani verifică în mod constant mesageria de tip e-mail în decursul unei zile. 

Soluțiile software de mailing – cât de des sunt utilizate?

Un infografic publicat de statista.com, 34% dintre americani verifică în mod constant mesageria de tip e-mail în decursul unei zile. 

Un aspect care încurajează acest obicei este dat și de utilizarea în masă a device-urilor mobile, cum ar fi smartphone-ul sau tableta. În cazul primului dintre acestea, studiile arată că deținătorii verifică notificările și diplay-ul telefonului mobil de cel puțin 150 de ori pe zi, în medie.

Un alt segment, format din 39% dintre consumatori verifică e-mail-ul doar între 1 și 3 ori pe zi.

Conform www.emailmonday.com, cifrele arată în felul următor:

  • 45% dintre deschiderile e-mail-ului sunt de pe mobil, 36% de pe desktop și 19% din clientul de webmail
  • 33% dintre e-mail-uri se deschid într-o aplicație de mobile, 17% în clientul de e-mail ți 48% pe desktop
  • E-mail-urile de tip B2C au un impact al deschiderii cu 57% mai mare decât cele de tip B2B

Cum este eficient?

Expertul în creșterea productivității profesionale, Sid Savara, încurajează ideea planificării unui timp optim de verificare a căsuței de e-mail și de răspuns 1-2 ore, în decursul dimineții, fără a reveni constant asupra mesajelor primite și, astfel, generând scurtcircuitări multiple ale activităților. Crearea unui interval de minim 30-40 de minute între momentele deschiderii aplicațiilor de mailing sau chiar mai mult, dacă este posibil, sunt vitale pentru finalizarea acțiunilor profesionale fără a strecura eventuale erori.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Kaspersky prezintă o soluție cloud creată pentru a contracara trișatul în domeniul eSports

Kaspersky a făcut primul pas în protejarea fair play-ului în domeniul eSports: compania a introdus o versiune beta a noii sale soluții Kaspersky Anti-Cheat pentru a ajuta organizatorii să combată trișorii. Cu această nouă ofertă cloud, Kaspersky detectează în timp real tentativele de a trișa și furnizează rapoarte automate clientului, care poate apoi să ia o decizie ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

SAP Business One HANA, tranzacţional şi analitic într-o singură platformă

Dacă aveţi în plan implementarea SAP Business One, trebuie să decideţi ce versiune a sistemului ERP alegeţi. În funcţie de tipul bazei de date, aveţi două opţiuni: SAP Business One pentru Microsoft SQL (baza de date relaţională standard) sau SAP Business One pentru SAP HANA (baza de date pe tehnologie in-memory computing). 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

De ce e nevoie de normarea industriei de robotică?

Era digitală înseamnă, printre multe altele, şi automatizarea extinsă a proceselor robotice (RPA). Tehnologia scuteşte oamenii de efectuarea unor ore nenumărate de sarcini repetitive şi secvenţiale, fără o mare valoare adăugată. Însă aceşti “boţi” care definesc automatizarea nu înseamnă şi scutirea de existenţa unor ameninţări de natură informatic...

Citește articolul arrow_forward