Un infografic publicat de statista.com, 34% dintre americani verifică în mod constant mesageria de tip e-mail în decursul unei zile.
Un aspect care încurajează acest obicei este dat și de utilizarea în masă a device-urilor mobile, cum ar fi smartphone-ul sau tableta. În cazul primului dintre acestea, studiile arată că deținătorii verifică notificările și diplay-ul telefonului mobil de cel puțin 150 de ori pe zi, în medie.
Un alt segment, format din 39% dintre consumatori verifică e-mail-ul doar între 1 și 3 ori pe zi.
Conform www.emailmonday.com, cifrele arată în felul următor:
- 45% dintre deschiderile e-mail-ului sunt de pe mobil, 36% de pe desktop și 19% din clientul de webmail
- 33% dintre e-mail-uri se deschid într-o aplicație de mobile, 17% în clientul de e-mail ți 48% pe desktop
- E-mail-urile de tip B2C au un impact al deschiderii cu 57% mai mare decât cele de tip B2B
Cum este eficient?
Expertul în creșterea productivității profesionale, Sid Savara, încurajează ideea planificării unui timp optim de verificare a căsuței de e-mail și de răspuns 1-2 ore, în decursul dimineții, fără a reveni constant asupra mesajelor primite și, astfel, generând scurtcircuitări multiple ale activităților. Crearea unui interval de minim 30-40 de minute între momentele deschiderii aplicațiilor de mailing sau chiar mai mult, dacă este posibil, sunt vitale pentru finalizarea acțiunilor profesionale fără a strecura eventuale erori.