Soluțiile software de mailing – cât de des sunt utilizate?

18 Aug 2015

Un infografic publicat de statista.com, 34% dintre americani verifică în mod constant mesageria de tip e-mail în decursul unei zile. 

Soluțiile software de mailing – cât de des sunt utilizate?

Un infografic publicat de statista.com, 34% dintre americani verifică în mod constant mesageria de tip e-mail în decursul unei zile. 

Un aspect care încurajează acest obicei este dat și de utilizarea în masă a device-urilor mobile, cum ar fi smartphone-ul sau tableta. În cazul primului dintre acestea, studiile arată că deținătorii verifică notificările și diplay-ul telefonului mobil de cel puțin 150 de ori pe zi, în medie.

Un alt segment, format din 39% dintre consumatori verifică e-mail-ul doar între 1 și 3 ori pe zi.

Conform www.emailmonday.com, cifrele arată în felul următor:

Cum este eficient?

Expertul în creșterea productivității profesionale, Sid Savara, încurajează ideea planificării unui timp optim de verificare a căsuței de e-mail și de răspuns 1-2 ore, în decursul dimineții, fără a reveni constant asupra mesajelor primite și, astfel, generând scurtcircuitări multiple ale activităților. Crearea unui interval de minim 30-40 de minute între momentele deschiderii aplicațiilor de mailing sau chiar mai mult, dacă este posibil, sunt vitale pentru finalizarea acțiunilor profesionale fără a strecura eventuale erori.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul