Gala Regista 2023

23 Jan 2023

Gala Regista este evenimentul național de recunoaștere a progresului digital în instituțiile publice din România care s-au remarcat în procesul de modernizare a activității în anul precedent. Evenimentul este dedicat atât celor care pot contribui direct la accelerarea progresului digital în România, la nivel de instituții dedicate, administrații publice locale, instituții de învățământ, spitale, dar și reprezentanților companiilor private, cât și cetățenilor din comunitățile locale.

Gala Regista 2023
Evenimentul va avea loc joi, 9 februarie, începând cu ora 14:00 și va fi transmis online, LIVE, pe site-ul Regista și Spotmedia și pe pagina de Facebook Regista.
Urmăritorii celei de-a doua ediții a Galei Regista pot intra în tombola pentru unul dintre cele 3 vouchere în valoare totală de 1000 EURO, iar la final se vor bucura de un moment artistic LIVE, alături de Taraful Konstantin.
---
𝗖𝗮𝘁𝗲𝗴𝗼𝗿𝗶𝗶𝗹𝗲 𝗱𝗲 𝗽𝗿𝗲𝗺𝗶𝗲𝗿𝗲:
Instituția cu cea mai bună prezență în social media
Instituția cu cea mai bună interacțiune digitală cu cetățenii
Cea mai digitalizată instituție
Cea mai digitalizată primărie de comună
Cea mai digitalizată primărie de oraș
Cea mai digitalizată instituție de învățământ
Cel mai important progres digital
---
𝗔𝗴𝗲𝗻𝗱𝗮̆ 𝗲𝘃𝗲𝗻𝗶𝗺𝗲𝗻𝘁:
14:00 – 14:10 Deschidere Gala Regista 2023
14:10 – 15:00 Oportunitățile de digitalizare în 2023
Speakeri invitați: Radu Puchiu, Co-Founder H.appy Cities, Andrei Nicoară, expert e-guvernare și Founder Anse Info, Alexandru Lăpușan, CEO & Founding Partner @Zitec
15:05 – 15:45 Cum poți atinge obiectivele de digitalizare în 2023 cu ajutorul Regista
Speaker invitat: Edward Crețescu, General Manager Regista
15:50 – 16:50 Ceremonia de premiere
17:00 – 17:45 Moment artistic Taraful Konstantin
 
Mai multe detalii pot fi găsite aici: https://www.facebook.com/events/715087610103645/ 
Aplicații software recomandate

Regista este o aplicație care automatizează și eficientizează activitatea din diferite sectoare prin modulele de registratură electronică, managementul documentelor, e-Guvernare și soluții IoT.

Descoperă aplicația

Regista este o aplicație care automatizează și eficientizează activitatea din diferite sectoare prin modulele de registratură electronică, managementul documentelor, Formulare electronice, Sesizari online, Monitorul Oficial Local și soluții IoT.

Module Regista

  1. Registratură electronică
    Evidența registrului de intrări și ieșiri dintr-o organizație, ce asigură clasificarea, distribuirea și repartizarea registraturii electronice către părțile implicate în soluționare.

  2. Managementul documentelor
    Gestionarea fluxului de lucru între departamente, transmiterea de documente, stabilirea de niveluri diferite de acces și verificarea stadiului de rezolvare a sarcinilor.

Module ale portului public e-Guvernare destinat primariilor

  1. Formulare electronice
    Cetățenii pot trimite online către primărie cereri necesare pentru eliberarea de certificate fiscale, adeverințe rol, autorizații, dar și alte documente. Procesul respectă toate reglementările din OUG 38/2020. Completarea și trimiterea se poate face de pe orice dispozitiv.

  2. Sesizari online
    Cetățenii pot raporta online, de pe orice dispozitiv, diferite situații identificate pe raza localității. Sesizările sunt trimise către funcționarii primăriei, urmând a fi soluționate în cel mai scurt timp.

  3. Monitorul Oficial Local
    Prima aplicație care respectă codul administrativ și care facilitează comunicarea online dintre cetățeni și instituțiile publice, acoperind o paletă largă de nevoi, de la consultarea documentelor publice prin Monitorul Oficial Local și verificarea online a stării cereri depuse.

  4. Smart City
    Instalarea device-urilor IoT și gestionarea soluțiilor software pentru contoare inteligente, sisteme de parcări și de iluminat, prin informații agregate, conectate la tehnologie.

 

Beneficiile Regista

  1. Accesibilitate de oriunde
    Aplicația este disponibilă direct din browser, astfel că e simplu să accesezi toate funcționalitățile, fără instalare, cu informații stocate în siguranță, în cloud.

  2. Automatizarea proceselor
    Aplicația de registratură și management electronic al documentelor automatizează gestionarea registrului de intrări și ieșiri și contribuie la scăderea timpului necesar pentru soluționarea sarcinilor.

  3. Eficientizarea comunicării
    Modulul e-Guvernare facilitează transmiterea de informație între solicitant și partea implicată în soluționare, simplificând modul în care se înregistrează cereri și se emit răspunsuri.

  4. Informații și sisteme integrate
    Soluțiile IoT oferă direcții noi de dezvoltare a activității tale prin vizibilitate crescută asupra informației și posibilitate de optimizare și reducere a costurilor.
Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Veeam: Managerii IT se simt din ce în ce mai vulnerabili în fața atacurilor cibernetice și a altor dezastre

Raportul Veeam privind tendințele în protecția datelor în 2023 arată că bugetele pentru backup-ul datelor vor continua să crească pentru a se alinia cu nevoia tot mai mare de coerență și fiabilitate pentru protecția datelor...

Citește articolul
Softlead

Previziuni în securitate cibernetică pentru 2023

Comunitatea de securitate cibernetică lucrează intens la tehnologii și soluții care vor proteja oamenii și companiile în 2023 și în anii următori. În pregătirea funcționalităților capabile să depisteze amenințările...

Citește articolul
Softlead

Softlead lansează un eBook dedicat digitalizării companiilor de construcții din România

Descarcă gratuit cel mai nou material de tip eBook dedicat digitalizării companiilor de construcții din România.

Citește articolul