Ecranul complet al trendurilor din online Sau câte ecrane “încap” într-o singură strategie de marketing

12 iunie 2015

Un raport al acelor mai accesate canale media sau al ecranelor ce pot fi vizualizate de un utilizator în ultimii ani ar fi extrem de intuitiv. Cu toții ne așteptăm să vedem o creștere constantă și semnificativă a device-urilor mobile și a consumului de aplicații instalate pe acestea, dar câți dintre noi încearcă simularea descrierii obiceiului de consum al segmentelor de utilizatori pe toate acele instrumente de vizualizare a datelor?

Un raport al acelor mai accesate canale media sau al ecranelor ce pot fi vizualizate de un utilizator în ultimii ani ar fi extrem de intuitiv. Cu toții ne așteptăm să vedem o creștere constantă și semnificativă a device-urilor mobile și a consumului de aplicații instalate pe acestea, dar câți dintre noi încearcă simularea descrierii obiceiului de consum al segmentelor de utilizatori pe toate acele instrumente de vizualizare a datelor? Răspunsul vine de la Mary Meeker, specialist în marketing online.

Tendința de conectare este una continuă și extrem de mult fructificată de piața consumului. În ultimii 5 ani, penetrarea Internetului la nivel global a schimbat date precum o rată de acces de 0.6 la 39%, în timp ce utilizarea telefoanelor inteligente a crescut de la 1% la 73%.

Explozia utilizării device-urilor mobile a însemnat includerea în strategiile de marketing a concentrării tuturor tacticilor dedicate ecranelor verticale sau orizontale într-un singur mediu descris ca fiind facil, lipsit de constrângeri, controlabil de către utilizator. Iar introducerea serviciilor 4G a fost un plus care a reușit să facă diferența prin viteze mari de download și upload. De aceea, nu este de mirare faptul că distribuția și utilizarea ecranelor verticale, de exemplu smartphone-urile, au crescut, în timp ce acelea orizontale au stagnat (tabletele).

Și cum un ecran fără o aplicație nu e un ecran complet…

Ne-am obișnuit ca atunci când prezentăm avantajele unei aplicații software, să pornim de la ideea eficientizării, a optimizării resurselor pe care le deține o companie. Iată că acum este vorba despre mult mai mult decât atât. Prin felul în care este construită, în raport constant cu nevoile actuale și cu anticipări ale tendințelor viitoare, soluțiile software au menirea de a transforma activități, fluxuri, fișe de post.

Cu siguranță, însă, fiecare companie sau departament de marketing online, va analiza tipologiile de ecrane pe care le va utiliza masiv în comunicarea cu utilizatorii. Anticiparea este, însă, esențială pentru ca, la evaluarea de peste ani, mesajul să nu fie acesta:

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward