Aplicația Clever Taxi intră și în restaurante și hoteluri prin softul de gestiune Freya Soft
Un parteneriat extrem de interesant și promițător pentru clienții hotelurilor și restaurantelor care folosesc și servicii de taximetrie, prin introducerea posibilității de a comanda un taxi în restaurante și hoteluri direct din softul de gestiune pentru horeca.
. Astfel, clienţii primesc un bon cu detaliile comenzii de taxi la fel ca bonurile emise de aparatele speciale din aeroport sau hipermarketuri. Ideea este pusă la punct de Clever Tech, compania care a lansat pe piața locală aplicația pentru smartphone-uri Clever Taxi și dezvoltatorul de aplicații software Soft Tehnica, prezent și în cadrul marketplace-ului Softlead.
Soft Tehnica este o companie IT fondată în 2004 la inițiativa unei echipe de profesioniști IT, extrem de motivată de provocările și de satisfacțiile oferite de mediul antreprenorial.
Conform Ziarul Financiar, funcţionalitatea se integrează în suita de aplicaţii Freya dezvoltate de Soft Tehnica pentru administrarea afacerilor din horeca şi retail - restaurante, hoteluri, magazine şi saloane de înfrumuseţare sau clinici de tratament şi spa. În prezent, circa 2.000 de unităţi horeca din ţară au implementată soluţia Freya. Aceştia vor primi fără niciun cost suplimentar noua funcţionalitate la actualizarea soluţiei Freya. „Până acum, restaurantele sau hotelurile aveau înţelegeri cu anumite companii de taxi. Clientului i se spunea atunci că taxiul ajunge în 3 minute, dar nu i se spunea mereu şi de la ce companie. Acum i se tipăreşte un bon, unde sunt precizate toate detaliile - compania de taxi, şoferul, indicativul maşinii, în câte minute ajunge etc.“, a spus Iulian Popescu, fondator şi director general al Soft Tehnica.