Digitalizarea bugetelor, deconturilor și avansurilor răspunde provocărilor din departamentul financiar

05 Mar 2020

Când gestionezi un număr mare de proiecte, cum te asiguri că ești profitabil pe fiecare proiect în parte? Cum știi cifrele concrete privind bugetele și eficiența acestora?

Digitalizarea bugetelor, deconturilor și avansurilor răspunde provocărilor din departamentul financiar

Vă putem răspunde acestor întrebări ca urmare a proiectului pe care l-am dezvoltat în domeniul marketingului și al comunicării, în cadrul unei companii care este în top 5 din industria sa.

Nevoia specifică a clientului nostru s-a definit în Departamentul Financiar, care avea următoarele provocări:

Soluția pe care i-am oferit-o a fost platforma JobRouter, datorită flexibilității acesteia și ușurința în utilizare, care ne-a permis să răspundem provocărilor identificate prin transferul în mediul digital a următoarelor 3 activități: realizarea bugetelor, solicitările de avans și deconturile.

1. Digitalizarea bugetelor și controlul asupra lor

Realizarea bugetului în mediul digital permite atingerea următoarelor obiective:

Gestionarea bugetelor în platforma JobRouter are loc prin succesiunea etapelor privind o nouă colaborare și dezvoltarea proiectelor direct în mediul digital. Solicitările în platformă se realizează doar de către persoanele cu roluri bine definite și în conformitate cu sumele alocate fiecărei regiuni și tip de activitate. Utilizatorii definesc următoarele variabile:

Definirea particularităților, construirea procedurilor de lucru și utilizarea platformei a adus o serie de avantaje, comparativ cu modul de lucru anterior:

2. Digitalizarea solicitărilor de avans și a deconturilor

Prin implementarea JobRouter pentru înregistrările de avans în demararea proiectelor, identificați ușor:

Lipsa clarității anterioare asupra sumelor și documentației justificative pentru avansuri și deconturi a permis uneori:

O dată cu definirea procedurilor de lucru și transpunerea acestora în JobRouter, accesați în mod simplu și eficient următoarele informații:

Departamentul Financiar are acum acces la raportul complet și complex pentru plăți, pe care-l transmite direct la bancă.

Oamenii din interiorul companiei au adoptat cu ușurință noul mod de lucru, iar timpul destinat accesului la informațiile relevante despre proiectele dezvoltate și sumele implicate s-a diminuat considerabil.

Vă doriți stabilirea unor indicatori de performanță privind bugetele companiei și claritate asupra lor? Dacă răspunsul este afirmativ, înscrieți-vă pentru DEMO JobRouter.

Beck et al. este alegerea potrivită în obținerea performanței de top în afacerile clienților săi prin oferirea de servicii de consultanță, implementare și suport în accelerarea digitalizării.

Prin cunoștințele tehnice și de consultanță IT, digitalizează procesele și documentele clienților prin utilizarea unor platfome cu mii de utilizatori în momentul de față, la nivel internațional: JobRouter și DocuWare.

Scurt istoric al companiei:

1989 – S-a înființat grupul Beck et al. în Germania

2005 – S-a deschis filiala Beck et al. în Cluj-Napoca, România având ca principal obiectiv acordarea de servicii de suport IT pentru proiectele internaționale

2010 – Serviciile oferite s-au diversificat înspre consultanță de business, implementare proiecte de digitalizare și suport în utilizarea optimă a produselor

2011 – Partener autorizat DocuWare – produs recunoscut de Gartner, Nucleus și alte companii de analiză de piață, ca unul dintre cele mai bune produse de management al documentelor pentru companiile care au ca obiectiv digitalizarea documentelor

2012 – Partener autorizat JobRouter – una dintre cele mai versatile platforme de automatizare a proceselor si data management, potrivită companiilor care au ca obiectiv creșterea eficienței prin digitalizarea proceselor

2020 – Având 40 de angajați și 20 de proiecte implementate ne conturăm rolul de partener de încredere pentru accelerarea digitalizării afacerilor.

 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul