Cât costă o aplicație software pentru resurse umane și de ce este utilă?

16 May 2022

Work-FACT este o aplicație originală, adaptabilă, ce reprezintă soluția necesară companiilor pentru automatizarea și simplificarea pontajului angajaților și a proceselor complexe care derivă din acesta. Provocări reale transformate într-o experiență ușoară, prietenoasă, integrantă și totodată transparentă în relațiile dintre angajați, management și resurse umane. 

Cât costă o aplicație software pentru resurse umane și de ce este utilă?

Fiecare business este unic! Indiferent de domeniu, anvergura sau de numărul angajaților, provocările managementului au aceeași amploare. Din perspectiva managementului resurselor umane: planificarea timpului, gestionarea concediilor, managementul excepțiilor, pregătirea pontajului angajaților și extragerea de rapoarte, sistemul dezvoltat de noi joacă un rol vital în strategiile de eficiență și oferă rapiditate în execuție. 

În contextul lucrului în producție, logistică, schimburi multiple, cu sau fără ore suplimentare, în zile de weekend sau de sărbători legale, planificarea programului angajaților este uneori dificilă, iar în cazul unor schimbări inopinate și fără planificarea actualizată la timp aceste situații devin imposibil de gestionat.

Aplicația beneficiind de calculul complet automatizat, facilitează generarea automată a tuturor variațiilor posibile de elemente de pontaj: lucrul în schimburi, ore de noapte, ore de weekend, ore de weekend și de noapte, ore de sărbători legale, recuperări de weekend, recuperări de ore suplimentare, recuperări în avans, etc., pe baza datelor de prezență de la un sistem de control acces (card acces).

Având o interfață intuitivă și optimizată, aplicația Work-FACT este o soluție prietenoasă și simplu de gestionat pentru toate părțile implicate în proces. Work-FACT vă pune la dispoziție module de Self-Service atât pentru angajați, cât și pentru manageri de echipe. Totodată, pentru a facilita o comunicare facilă în relația cu departamentul HR sau partenerii acestuia/alte servicii externalizate, angajații pot adresa întrebări sau iniția cereri de suport cu ajutorul modulului Help-Desk.

Prin modulul de Self-Service va punem la dispoziție formulare foarte simplu de completat de către angajați, librărie configurabilă pentru diverse tipuri de cereri de elemente de pontaj (ore suplimentare, ore lucrate în week-end sau recuperările acestora) cu trimitere imediată spre aprobare către managerul direct. Tipurile de cereri pot fi configurate în funcție de profilul utilizatorului (schimb de lucru, locație, departament, etc.).

Fluxurile de aprobări se pot particulariza foarte ușor și nu există limită în nivelele de aprobare ce pot fi configurate. Astfel, pentru fiecare etapă de aprobare, aceasta poate fi efectuată fie de toți utilizatorii asociat unui rol cât și de un singur responsabil. De asemenea trecerea de la o etapă de aprobare la următoarea se poate face în funcție de orice informație relevantă existentă în cadrul aplicației (departamente, centre de cost, schimburi de lucru, elemente de pontaj, număr de ore, etc.).

În ceea ce privește automatizarea aplicației cu un sistem de control-acces, aceasta mai are încorporat un sistem configurabil de rotunjire a timpilor de intrare și ieșire ai unui angajat, făcând astfel mai ușoară calculația automată a orelor pontate. De asemenea, aplicația poate fi ajustată astfel încât să rotunjească un anumit număr de minute lucrate peste normă ca fiind ore suplimentare. Avem experiența integrărilor, în aplicația dezvoltată de noi, a unor soluții terțe de management al prezenței/ control-acces și oferim consultanța necesară pentru a realiza și optimiza acest lucru și pentru sistemul dvs.

Și pentru că resursa timp și eficiența utilizării acestuia sunt resurse valoroase, atât pentru personal cât și pentru business, modulele de raportări complete, integrări/import de date cu alte sisteme HRIS/HRMS, sunt unelte atât optimizate, cât și configurabile cu ajutorul cărora veți putea identifica etapele din proces de îmbunătățit și înțelege ușor costurile reale cu forța de muncă. Rapoarte complete: timpii de prezență versus pontaj (acuratețea respectării orelor de program), raport foaie de pontaj (necesar arhivării), raport pentru calculul salarial, rapoarte cu balanțele orelor de weekend/ suplimentare și recuperările acestora.

Și nu în ultimul rând, întrucât vorbim de date sensibile cu caracter personal, acordăm o atenție deosebită practicilor GDPR, astfel încât am implementat «audit-trail» pentru toate activitățile de procesare a acestor date.

Cu o arie vastă de acoperire a industriilor, Work-FACT se dorește a fi un produs indispensabil fiind instrumentul eficient de colectare a datelor despre productivitate, eficiență și cost. Am implementat cu succes produsul nostru la un grup de companii, din care două unități de producție, pentru un număr de peste 1400 de angajați în prezent. După pilotarea sistemului mai bine de un an de zile vă prezentăm două info-grafice referitoare la categoriile de angajați gestionați în soluția noastră, cât și un exemplu despre eficiența automatizării calcului timpilor de prezență în urma cererilor acestor ore (peste 7500), față de utilizarea unui sistem de cereri clasic, aprobate manual.

SPECIFICATII TEHNICE

Vrei să primești mai multe informații sau să planifici un demo? Completează formularul de mai jos sau trimite solicitarea ta pe adresa [email protected].

O echipă unită, cu peste douăzeci de ani de experiență corporate. Opt ani sub același brand, Business Apps.

Mereu conectați și activi în raport cu evoluția piețelor suntem anticipativi și atenți la nevoile clienților noștri. Asigurăm astfel companiilor din portofoliul nostru capacitatea de a ține pasul și de a se adapta la schimbări și la noile paradigme.

Ce oferim:

• Servicii si produse digitale adaptate si integrate la cerințele clienților noștri
• Analiză business, management de proiect, integrări de sisteme, documentație specifică: arhitectura sistemelor, specificații tehnice și funcționale
• Dezvoltare si implementare de soluții complexe in diverse arii de business: resurse umane, financiar, supply chain, operațiuni comerciale, facilitați de producție și controlul calității

De ce Business Apps?

• Obțineți soluții originale, personalizate, create sau adaptate special pentru compania dvs. (satisfacția clienților noștri înseamnă parteneriate pe termen lung)
• Beneficiați de rezultate rapide lucrând cu o echipă care livrează în termeni asumați (pentru că înțelegem cât de valoros este timpul în business)
• Dezvoltați un parteneriat de încredere construit pe experiența și abilitățile noastre de a rezolva problemele și provocările proceselor complexe de business.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cum să extragi date din diverse tipuri de documente?

Connections integrează pentru prima dată AI într-unul dintre produsele sale: IDScanner pentru orice tip de documente

Citește articolul
Softlead

Top 10 tipuri de aplicații software utile companiilor de producție de materiale de construcții din România

În România, conform platformei de date financiare Termene.ro, sunt peste 58.000 de companii de producție, cele mai multe dintre acestea fiind companii mici și medii.

Citește articolul