Produsele companiei sunt distribuite și vândute cu succes în peste 120 de piețe din întreaga lume, în timp ce peste 10.000 de clienți lucrează activ la menținerea brandului în topul alegerilor.
De câțiva ani, De’Longhi a ales să parieze pe digitalizarea proceselor interne, iar în 2020 compania a investit masiv în transformarea digitală a fluxurilor de distribuție și de supply chain prin implementarea soluției software integrate SAP Integrated Business Planning for Supply Chain.
Astfel, clientul a fost readus în prim plan, în timp ce obiectivele organizaționale s-au concentrate în jurul previziunilor de business, nevoilor clienților, analiza și predictibilitatea vânzărilor într-un mod cât mai apropiat de realitate, dar și orientarea către procesul de producție.
Toate acestea au fost obiective majore ale companiei, în contextul creșterii pieței de comerț electronic și vânzărilor online, dar și al extinderii brandului De’Longhi în cele mai importante 32 de țări din lume de pe 5 continente.
Ce a însemnat implementarea SAP?
Pentru grupul De’Longhi, achiziția aplicației software SAP a însemnat, în primul rând, implementarea unei soluții integrate, care să cuprindă cele mai importante zone de interes ale companiei (vânzări, satisfacția clienților, procese de distribuție) într-un mod agil și eficient. Astfel, compania a vizat creșterea transparenței, capacitatea de a accesa și de a analiza date în timp real, precum și posibilitatea de a monitoriza indicatori de performanță coerenți.
Alegerea SAP ca soluție software a avut la bază capacitățile aplicației de a fi integrată cu alte tehnologii funcționale deja în grupul De’Longhi.
Astfel, prin tehnologii de automatizare și prin inteligența artificială, compania De’Longhi a reușit să elimine activitățile repetitive, procedurile tranzacționale, în timp ce angajații au libertatea de a se concentra pe activități creative, ce aduc mai multă plus valoare.
Studiul de caz oficial poate fi citit aici.
Care au fost rezultatele post implementare?
Conform unor date oficiale, grupul De’Longhi a reușit să crească productivitatea internă cu 22%, pe cea de producție cu 5%, să reducă numărul erorilor de producție cu 36%, să crească eficiența totală a echipamentelor cu 5%. De asemenea, la nivelul întregului grup, compania a scăzut consumul de energie direct și indirect cu aproape 7% comparativ cu datele înregistrate în 2018.
Industria 4.0
Industria 4.0 revoluționează modul în care companiile gestionează fluxurile de producție și de distribuție, folosind tehnologii avansate de tip IoT, cloud computing, analiza datelor, inteligență artificială sau Machine Learning. Cu ajutorul acestora, producția este eficientizată și are o componentă de predicție speficifică fabricilor și unităților inteligente, adaptabile, agile. Astfel, transformarea digitală ajută companiile de producție să crească nivelul de automatizare și să scadă riscurile apariției erorilor.
Ai nevoie de o aplicație software dedicată companiei tale? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected]