Bătrânu Sas, compania de producție digitalizată cu succes de Elastoffice, cu ajutorul platformei Softlead

19 Oct 2022

Cum a reușit o companie de producție românească să crească performanțele cu ajutorul unei aplicații software de tip Enterprise Resource Planning (ERP)?

Bătrânu Sas, compania de producție digitalizată cu succes de Elastoffice, cu ajutorul platformei Softlead

Cunoscută ca fiind unul dintre producătorii locali ce investesc și cred în responsabilitate, Bătrânu Sas este o companie ce produce mezeluri cu o etichetă curată, apreciată de clienții care vor să se bucure de produse proaspete, cu termene de valabilitate reduse și cu un rețetar bogat în gusturi diferite.

Investiția în digitalizare

În orice companie antreprenorială care a fost fondată și condusă cu pasiune și viziune, se ajunge la un moment când creșterea organică a acesteia nu mai poate fi administrată cu instrumentele de până atunci.

Pentru a continua investițiile în inovație și menținând respectul pentru produse de calitate, Bătrânu Sas a decis să digitalizeze sistemul de management al producției, precum și toate dezvoltările care să permită vânzarea produselor în marile lanțuri de retail. Acesta a fost momentul în care compania a căutat cu ajutorul Softlead a celui mai potrivit furnizor de aplicații software, care să poată răspundă cerințelor specifice industriei și fluxului de producție. Furnizorul ales a fost Elastoffice, compania românească ce oferă soluția software completă rabarburaERP.

Aplicația software rabarburaERP are drept rol asigurarea funcțiilor de bază (CRM, vânzări, contabilitate, stocuri, achiziții, etc) și permite accesibilitatea la extensii - Mijloace fixe, gestiunea proiectelor, constructii, MRP, resurse umane, gestiunea documentelor, integrări și personalizări precum raportări și BI (Business Intelligence), personalizare de documente, import/export date, dar și multe altele.

Nevoia de digitalizare la Bătrânul Sas era descrisă atât de dificultățile tot mai mari privind administrarea curentă a unei afaceri ce își dubla anual cifra de afaceri, cât și de perspectivele de creștere și accesare a noi piețe de desfacere. Desigur că sub toate aspectele implementării rabarburaERP la Bătrânul Sas, au fost foarte multe elemente de “reglaj fin„ care priveau fiecare modul livrat, configurarea/personalizarea acestora, conform cerințelor venite permanent din utilizarea în timp real a soluției.

Cum a decurs implementarea software?

Metodologia de livrare a rabarburaERP presupune o pre-analiză care se soldează cu un caiet de sarcini pe baza căruia se realizează ofertarea și se stabilește calendarul implementării și succesiunea modulelor deschise spre utilizare.

Încă de la prima interacțiune dintre beneficiar și compania software aleasă, a existat o relație de comunicare foarte bună și o viziune comună, bazată pe obiectivele de business ale brandului Bătrânu Sas.

Din punct de vedere tehnic, în cazul companiei Bătrânu Sas, s-a început cu implementarea rabarburaERP GREEN, iar pe parcurs, pe măsură ce se utiliza în tot  mai multe fluxuri interne această variantă cu componentele ei de bază, se formulau de către client cerințe care duceau la personalizări tot mai profunde ale modulelor, la creșterea numărului de module utilizate, iar după o perioadă s-a trecut la rabarburaERP RED. Diferențele dintre cele două variante sunt notabile, și se regăsesc descrise în oferta de preț propusă clientului de Elastoffice.

După implementarea soluției software ERP, eficiența internă a companiei Bătrânul Sas a crescut foarte mult, sub diverse forme poate fi evaluată această creștere, dar poate cel mai relevant este faptul că după digitalizare, clientul a ajuns să administreze o firmă a cărei cifră de afaceri se dublează anual, dar cu aceleși resurse umane alocate administrării și cu aceleași costuri.

Cât a durat procesul de vânzare?

Procesul de vânzare nu a durat mult, având în vederea că s-a înțeles de la început ce către client modul de lucru al Elastoffice, ce  a inclus: pre-analiza, decizie de etapizare a livrării modulelor, iar o dată cu utilizarea posibilitatea de a formula cerințe de personalizare. Și toate acestea plătite doar pe măsură ce se livrau. Așadar, clientul a fost mulțumit că nu trebuie să plătească dintr-o dată o sumă considerabilă de bani doar pe licențe software.

Implementarea modulelor standard a durat câteva luni, dar în cazul Bătrânul Sas trecerea de la rabarburaERP GREEN la rababuraERP RED a fost un proces întins pe aproximativ 2 ani.

3 recomandări oferite de compania software Elastoffice

“Voi face aceste recomandări doar din perspectiva unui furnizor de servicii de tip ERP.Prima recomandare: fii pregătit să dureze și să coste mai mult decât estimezi la formularea intenției de a achiziționa un sistem informatic de administrare a intreprinderii.  A doua recomandare: caută să ai un sistem UNIC, unde modulele să fie NATIV INTEGRATE, și care în viitor să se poată extinde cu alte module construite din același ADN. A treia recomandare: nu lua decizia de achiziție, nu începe implementarea, fără să ai o pre-analiză temeinică a nevoilor intreprinderii tale și a modului de satisfacerea a acestor nevoi de către o anumită soluție. BONUS, a patra recomandare: cumpără servicii externe de management al implementării, sau ia software de la furnizori care asigură acest serviciu”, Mircea Munteanu, Dr. Sociolog, CSO Elastoffice.

Ai nevoie de o aplicație software 100% potrivită companiei tale? Completează formularul de mai jos pentru a primi oferte personalizate sau trimite un e-mail cu cerința ta completă pe adresa [email protected] 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul