O campanie specială lansată de Softlead, cel mai mare marketplace dedicat aplicațiilor software din România
Digitalizarea în Retail
Organizațiile vor să inoveze, să se miște mai repede, să funcționeze mai bine, să construiască noi modele de afaceri și să încorporeze capacități digitale în tot ceea ce fac. Prin digitalizare Constantin Nautics a reușit să fie mai aproape de client, să răspundă mai repede nevoilor acestuia, să cunoască mai bine produsele noastre. Am investit permanent în digitalizare, deoarece ne-a ajutat în procesul de business, ne-a oferit consistență și calitate, am facilitat schimbul de informații între departamente. Lucian Gherghiță, Director General Constantin Nautics.
In contextul in care digitalizarea consumatorilor este tot mai evidenta, devine un ‘must-have” al companiilor de a se alinia trendului. Daca astazi anumite companii inca mai cauta beneficiile digitalizarii, intr-un univers de timp extrem de scurt, implementarea acesteia va fi baza supravietuirii pentru cei care vor cu adevarat sa conteze. Ildi Bartha Constantinescu, PM Expansiune @ Lidl / Director de arie @ Toastmasters International
Digitalizarea în Imobiliare
Pentru Domina Imobiliare, digitalizarea este parte a unei construcții solide de brand, în raport cu așteptările și nevoile clienților noștri. Investițiile în digitalizare nu mai sunt un trend, ci nevoia de a fi parte dintr-o mișcare globală orientată spre evoluție, scalabilitate, eficiență și productivitate. Ruben Drăghici, Manager General Domina Imobiliare.
Digitalizarea în Recrutare
Digitalizarea, la fel ca toate uneltele create de om, poate face atât bine, cât și rău, efectul fiind condiționat de intențiile designerului și ale utilizatorului. Misiunea companiilor din grupul K.M.Trust e legată de a ajuta companiile să își trăiască valorile în timp ce avem un impact memorabil pozitiv în viața celor cu care lucrăm, iar în acest caz, digitalizarea (atât a operațiunilor, cât și a fiecărei linii de business) ne va ajuta să putem oferi o îmbunătățire semnificativă la nivelul experienței stakeholderilor, cât și scala și democratiza acest impact pozitiv la nivelul societății. Platformele câștigă teren în fața business-urilor clasice (pipeline) și deci digitalizarea este esențială în adaptare, updatare și creștere în vremuri ca cele pe care le trăim. Radu Manolescu, Co-founder & Managing Partner K.M.Trust.
Digitalizarea în Producție
Ohvăz are două provocări: construirea unui brand, dar și educarea consumatorului vis-a-vis de o linie de produse complet nouă pe piața din România. Mizăm pe autenticitate. Considerăm că asta este cheia în domeniul digital. Căutăm să reflectăm personalitatea noastră în tot ce facem. Cristian Barin, Fondator Ohvaz.ro
Digitalizarea în Turism
În viața de zi cu zi, oferim experiențe de călătorie autentice, personalizate fiecărui tip de călător. Știm însă, că majoritatea clienților sunt prezenți și în mediul online, acolo unde caută o platformă specializată și adaptată propriilor nevoi. De aceea, credem că digitalizarea este un pas firesc în relația cu clienții noștri, permițându-ne să le oferim servicii premium personalizate, orientate către ei și accesibile oricând au nevoie. Ciprian Sirbu, Manager General Authentrip.ro
Digitalizarea în Media & Publishing
De ce avem nevoie de digitalizare? ADAPTARE! Companiile au nevoie de digitalizare pentru a putea concura pe o piata din ce in ce mai globalizata. Indiferent de domeniul in care activeaza, firmele trebuie sa tina pasul cu ritmul rapid in care se schimba obiceiurile de consum. Nu deveni un dinozaur, nu ignora semnele! Cristian Moldoveanu, Content Manager – Digital-Business.ro
Digitalizarea serviciilor B2B
Booklover este un proiect de suflet, cu și despre cărți, un brand 100% românesc care crește odată cu cititorii săi. Provocarea noastră este să readucem în prim plan lectura, să devenim elementul comun în birouri dar și dincolo de ele, iar prin intermediul unei platforme digitale am reușit să gestionăm relația directă a angajaților și a oamenilor de HR cu titlurile cărților livrate. Cu siguranță, cei mai mulți ar spune că legătura cu paginile scrise se poate face direct, dar ce le putem spune noi este că poți ține minte preferinlele a 10 cititori, poți onora 10 comenzi, dar nu poți aduce zâmbetele pe buze în cazul a mii de angajați din companiile care încă apreciază lectura veridică. Rosana Guță, Co-Founder BookLover Society.
Digitalizarea în Protecția mediului
De ce este importantă digitalizarea în domeniul silvic? Pentru că aduce viață și întreține calitatea celei existente. Iată de ce. De foarte mulți ani, industria silviculturii este pusă sub semnul tăierilor ilegale, a lipsei de monitorizare eficientă a activității din teren, a lipsei de încredere în profesioniștii din domeniu sau chiar în voluntari. Cu ajutorul aplicațiilor software, digitalizarea sectorului forestier ar aduce două beneficii majore: 1. Scoaterea la suprafață a problemelor reale ale industriei de profil și 2. Ar reda încrederea în managerii forestieri prin tehnologii de monitorizare, raportare și eficientizare. Mai mult decât atât, debirocratizarea prin aplicații de management al documentelor, de exemplu, ar facilita accesul la informații și la susținerea industriei. Flavius Bălăcenoiu - doctorand și cercetator științific în domeniul silviculturii.
Digitalizarea în eCommerce
Digitalizare este cuvântul aflat pe buzele tuturor în 2020, asta e sigur! Umur este un brand aflat la început de drum, dar strategia noastră a inclus încă din fază inițială, de validare a produsului, digitalizarea. A devenit ulterior unealta noastră în actul de creație, optimizare în relația cu clienții și metoda ideală de a crește productivitatea. Astăzi, având în vedere schimbările pe toate palierele, cred că digitalizarea nu mai este ceva la care trebuie să ne adaptăm, ci a devenit o oportunitate uriașă de dezvoltare. Ceea ce era demult o schimbare de care mulți fugeau, astăzi este o soluție. Maria Turea, Co-Founder Umur.ro
Digitalizarea în HORECA
Bistro Dorobanți, ca și toate restaurantele de altfel, trebuie să transmită cât mai bine experiența oferită înainte în restaurant, pentru că noi nu vindem un produs, ci o experiență. Acest nou context ne provoacă să transmitem macar parțial această experiență în mediile online, să ne diferențiem în primul rând prin adaptarea la nevoile clientului și să ne continuăm misiunea de a promova un stil de viață sănătos, să susținem mesele gustoase, corect gătite. Diana Stîngă, Managing Partner Bistro Dorobanți.