Cu SocrateCloud, Mediclim a făcut pasul de la o afacere de familie către un business de 10 milioane de euro

04 Jul 2016

Mediclim este o companie românească care activează în domeniul importului și distribuției de aparatură și reactivi pentru laborator. Compania a pornit ca o mică afacere de familie, iar în timp a avut o creștere spectaculoasă, dar și procesele interne au devenit mai complexe, ceea ce a dus la apariția nevoii de implementare a unei soluții ERP. 

Cu SocrateCloud, Mediclim a făcut pasul de la o afacere de familie către un business de 10 milioane de euro

Mediclim este o companie românească care activează în domeniul importului și distribuției de aparatură și reactivi pentru laborator. Compania a pornit ca o mică afacere de familie, iar în timp a avut o creștere spectaculoasă, dar și procesele interne au devenit mai complexe, ceea ce a dus la apariția nevoii de implementare a unei soluții ERP. 

“În procesul de selecție, am avut întâlniri cu mai mulți furnizori de ERP, iar în final am ales soluția de la BITSoftware pentru că se potrivea fluxurilor noastre de lucru, dar și pentru că era o platformă open, care permitea ușor dezvoltări ulterioare”, ne-a mărturisit Cătălin Alexa, Manager IT la Mediclim.

Mediclim folosește toate capabilitățile platformei SocrateCloud ERP & CRM & BI, iar pe lângă acestea am dezvoltat împreună o serie de module personalizate pe specificul domeniului de activitate, precum modulele de ofertare, de gestiune a contractelor, de monitorizare a echipamentelor sau cel de rezervare a stocurilor.

Modulul de ofertare a fost dezvoltat pentru a putea urmări statusul tuturor ofertelor. Specificitatea vine din faptul că Mediclim nu lucrează cu liste generice de prețuri, ci fiecare client are propria sa listă de prețuri personalizată, care este un punct de plecare pentru discount-uri.

Modulul de gestiune a contractelor permite Mediclim să urmărească statusul contractelor încheiate cu clienți publici. Modulul de monitorizare a echipamentelor urmărește consumul dedicat pe fiecare echipament în parte și face o legătură cu rapoartele de mijloace fixe din contabilitate. Cel mai important modul este cel de rezervare, care permite o rulare a stocurilor, dar și o rezervare a anumitor cantități pentru clienții cu tranșe lunare.

“După atâția ani de utilizare a sistemului SocrateCloud, pot spune că activitatea departamentului de vânzări s-a eficientizat foarte mult, lucrăm mult mai țintit, ceea ce asigură succesul campaniilor noastre. Metricile ne permit să ne evaluăm agenții de vânzări o data la 3 luni, procesul de evaluare fiind unul corect atât pentru angajați, cât și pentru companie, ceea ce a dus la o creștere a gradului de satisfacție a angajaților”, declară Sever Vătăman, Director Executiv la Mediclim.

Nu puteam crește ca firmă fără Socrate. La momentul anului 2008, ne puteam descurca și cu softurile dezvoltate de către noi, dar pentru a ajunge la cifra de afaceri pe care o realizăm astăzi și la numărul de clienți și de comenzi, nu se putea fără ajutorul unui sistem integrat. Accesul la rapoarte și statistici de genul număr de comenzi pe trimestru / an / client, numărul de furnizori sau numărul de contracte este la un click distanță. Partea de raportare ne-a ajutat foarte mult să îmbunătățim productivitatea departamentului comercial”, spune Alex Calivi, Director Comercial la Medicim.

SocrateCloud a optimizat procesul de inventariere. “Tot procesul de gestiune se face acum mult mai profesionist, având și o trasabilitate a loturilor”, concluzionează Alex Calivi, Director Comercial la Mediclim.

SocrateBI reușește să ofere managementului companiei Mediclim cele mai importante rapoarte pentru activitatea unui distribuitor: profitabilitate, balanța pe agenți, target pe agenți, marja pe client, produse, raport de stoc curent pe baza datei de expirare, rapoarte de comenzi deschise, comenzi facturate, venituri și cheltuieli sau balanța pe mijloace fixe.

Pentru mai multe detalii despre soluția SocrateCloud ERP pentru distribuție vă invităm să participați la webinarul nostru gratuit cu tema “Managementul inteligent al lanțului de distribuție”, care va avea loc Marți, 5 iunie, ora 12:00. Pentru înscrieri accesați http://info.bitsoftware.eu/webinar-online-gratuit-managementul-inteligent-al-lantului-de-distributie

Cu 30 de ani de experiență, BITSoftware dezvoltă și implementează soluții ERP, CRM și BI de ultimă generație pentru diferite industrii, companii mijlocii și mari din sectorul privat. Ca parte a Grupului Entersoft, suntem acum unul dintre cei mai importanți furnizori de software de business din România, cu un portofoliu vast de produse, acoperind nevoi la nivel de companie și departamentale cu soluțiile ERP, CRM, Retail, WMS, eInvoicing, Mobile Field Sales și Service, precum și BI și cu alte soluții pentru aproape toate verticalele. Cu peste 600 de ingineri calificați care pot oferi soluții de top, oportunitățile de viitor sunt fascinante și pot sprijini viziunea clienților noștri pentru transformarea digitală.

La BITSoftware suntem pasionați de modul în care produsele noastre îmbunătățesc eficiența și procesele organizațiilor și permit oricui să lucreze într-un mediu digital în mod productiv pentru a îndeplini obiectivele companiei.

Cu produsele și serviciile pe care le oferim, construim o relație pe termen lung cu clienții noștri, bazată pe profesionalism și încredere reciprocă.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare