Care sunt cele mai bune soluții software financiare personale?

03 iulie 2016

Administrarea bugetului personal este o activitate recurentă asemănătoare unui business de mici dimensiuni și cu un număr restrâns de angajați, incluzând previziuni, analize, bugetări, fonduri de creditare, riscuri, precum și multe altele.

Care sunt cele mai bune soluții software financiare personale?

Administrarea bugetului personal este o activitate recurentă asemănătoare unui business de mici dimensiuni și cu un număr restrâns de angajați, incluzând previziuni, analize, bugetări, fonduri de creditare, riscuri, precum și multe altele. 

Iată o selecție a celor mai populare aplicații financiare personale, pentru gestionarea plăților, cheltuielilor, economiilor:

Com include o multitudine de module, printre care se numără și crearea bugetului sau plăților. Actualizează și organizează informațiile pe categorii astfel încât utilizatorul să poată urmări traseul banilor.

       Beneficii:

  • Aplicația este oferită gratuit
  • Nu necesită instalare
  • Permite acces la conturi prin intermediul oricărui motor de căutare sau prin intermediul unei aplicații de mobil, disponibilă pe Android, iOS, Windows sau Amazon
  • Oferă posibilitatea efectuării unor tranzacții în timp real
  • Se actualizează automat și categorizează tranzacțiile efectuate
  • Oferă grafice și tabele
  • Furnizează alerte pentru a aminti plata facturilor
  • Oferă o zonă de întrebări-răspunsuri/ forum 24/24

      Dezavantaje:

  • Veniturile și cheltuielile nu sunt întotdeauna realizate corect, atunci când sunt alocate în mod automat
  • Lipsa caracteristicilor cheltuielilor viitoare
  • Exportul limitat pentru anumite formate de fișier

Mvelops - Instrument online de bugetare în format plic. Această tehnică presupune împărțirea banilor în plicuri (categorii/ foldere) în funcție de costurile asociate fiecărei facturi/ lună. Este de asemenea, un instrument, care nu permite utilizatorului să cheltuiască mai mult decât poate.

      Beneficii:

  • Versiunea este oferită gratuit
  • Este simplu de utilizat
  • Opțiunea Planul de eliminare a datoriei este utilă acelor utilizatori care doresc să plătească împrumuturi sau alte datorii (opțiunea este disponibilă doar în formatul plătit)
  • Bugetare tip plic
  • Aplicații iPhone și Android
  • Email și forum pentru suport/ asistență.

       Dezavantaje:

  • Nu există suport pentru valute multiple
  • Trebuie să se orienteze către planificarea proactivă

       Prețuri

  • Mvelopes: gratuit
  • Mvelopes Premier: 95$ pe an

Quicken a fost utilizat timp îndelungat drept unul dintre brandurile de bază în managementul financiar. De-a lungul timpului a cunoscut mai multe îmbunătățiri, astfel că azi este un pachet financiar personal complet.

         Beneficii:

  • Clasifică automat cheltuielile
  • Permite utilizatorului să seteze un buget țintă și să urmărească progresul
  • Include alerte automate, care amintesc termenul plății facturilor
  • Exportă date
  • Asigură suport gratuit pentru clienți
  • Include aplicație mobilă pentru Android și Apple
  • Ține evidența veniturilor
  • Plasează conturile bancare și cardurile de credit într-un singur loc

      Dezavantaje:

  • Importul de fișiere vechi Quicken este dificil
  • Are un număr impresionat de recenzii negative pe Amazon

      Prețuri:

  • Quicken Starter Edition- 39.99$ (pentru a vedea unde merg banii)
  • Quicken pentru Mac- 74.99$ (construit special pentru utilizatorii de Mac)
  • Quicken Deluxe- 74,99$ (pentru a urmări cheltuielile, pentru a reduce datoriile)
  • Quicken Premier- 104.99$ (pentru a primi detalii în legătură cu modalitățile de creștere a investițiilor)
  • Quicken Home and Business- 114.99$ (oferă o vedere clară asupra finanțelor personale și ale afacerii)
  • Quicken Rental Property Manager- 164.99$ (pentru a vedea și a administra detalii legate de închiriere)

AceMoney este o aplicație financiară personală, care folosește o interfață ușor de utilizat. Cei care folosesc această aplicație pot administra mai multe conturi diferite și pot urmări traseul cheltuielilor.

      Beneficii:

  • Utilizează o interfață prietenoasă
  • Se actualizează permanent și gratuit în momentul în care versiunea full este achiziționată
  • Oferă suport multi-valută
  • Actualizează automat soldurile între diferite platforme
  • Este ușor de utilizat

      Dezavantaje:

  • Transferul de date poate deveni obositor
  • Poate fi utilizată pe un singur dispozitiv

      Prețuri: Versiunea completă- 39.99$

Buxfer este o aplicație financiară personală care oferă posibilitatea de a administra banii în mod simplu, online. Funcția IOU permite utilizatorilor să urmărească plata facturilor pentru familie și prieteni. Tranzacțiile efectuate sunt descărcate automat în contul utilizatorului, care primește apoi alerte în timp real, atunci când depășește bugetul. De asemenea, această aplicație îi permite utilizatorului să planifice cheltuieli mari precum sunt cele pentru: nuntă sau vacanță.

      Beneficii:

  • Este oferit gratuit
  • Serviciul de gestionare a finanțelor este orientat din punct de vedere social, cu capacitatea de a împărți facturile cu colegii de cameră, prieteni sau familie
  • Include opțiuni extinse de administrare pe mobil
  • Aplicația este gratuită și poate fi utilizată prin contul de Google, Yahoo sau Facebook

      Dezavantaje:

  • Conturile nu sunt clasificate automat
  • Urmărirea contului se limitează doar la conturile bancare și la cardurile de credit
  • Exportul de date poate fi efectuat exclusiv în format CSV

CommonCents este o aplicație simplă, ce oferă o perspectivă clară asupra finanțelor utilizatorului.

      Beneficii:

  • Permite setarea target-ului și urmărirea evoluției acestuia
  • Este oferit în mod gratuit
  • Bugetarea se face în format plic
  • Este un serviciu ușor de utilizat
  • Are o interfață prietenoasă

      Dezavantaje:

  • Navigarea tranzacției este complexă
  • Construirea de rapoarte personalizate este dificilă pentru noii utilizatori
  • Nu e disponibilă pentru Mac

GnuCash este o aplicație financiară personală, ușor de utilizat, care include multe module puternice precum este registrul de carnet de cecuri, care poate fi accesat și urmărit de pe diferite conturi.

      Beneficii:

  • Este gratuit
  • Oferă suport clienților
  • Se actualizează în mod regulat
  • Datele se introduc ușor
  • Experții vor deveni ghid pentru noii utilizatori

      Dezavantaje:

  • Învățarea software-ului este destul de complicată
  • Are o interfață plictisitoare și lipsită de interactivitate
  • Durata conversiei datelor este destul de mare

iBank este o aplicație financiară personală creată exclusiv pentru utilizatorii de Mac.

      Beneficii:

  • Se conectează cu majoritatea băncilor din Statele Unite ale Americii
  • Programează și efectuează plăți
  • Urmărește tranzacțiile
  • Oferă 30 de zile de utilizare gratuită
  • Importă date din Quicken

     Dezavantaje:

  • Este cotat cu o singură stea pe Amazon
  • Este greu de utilizat
  • Se folosește exclusiv pe Mac

     Preț:

  • iBank 5- 59.99$
  • iBank for iPhone- 9.99$
  • iBank for iPad- 19.99$

MoneyDance

     Beneficii:

  • Este o aplicație gratuită pentru administrarea finanțelor de pe telefonul mobil
  • Oferă servicii rapide și sigure, care permit utilizatorului să-și administreze banii în mod eficient
  • Prima Pagină oferă o imagine de ansamblu asupra finanțelor
  • Este compatibilă cu Mac, Windows și Linux

    Dezavantaje:

  • Duplicarea numerelor de verificat în cadrul registrului reprezintă o problemă

    Preț: Versiunea completă- 49.99$

Moneystrands este o aplicație gratuită de management al finanțelor, care permite utilizatorului să-și organizeze finanțele și să urmărească traseul cheltuielilor în timp real. De asemenea, aplicația include instrumente de bugetare și recomandări în ceea ce privește economiile.

     Beneficii:

  • Oferă alerte automate prin email în cazul în care targetul a fost atins
  • Oferă suport pentru 44 de monede globale diferite
  • Este o aplicație gratuită

      Dezavantaje:

  • Nu include funcționalități compatibile cu Android sau Blackberry
  • Nu are opțiunile necesare pentru a crea categorii personalizate pentru fiecare buget
  • Nu importă și nu clasifică automat activitatea bancară.

MoneyWell este o aplicație financiară personală creată exclusiv pentru utilizatorii de Mac. A fost creată ca un sistem de bugetare, care să ajute utilizatorul să elimine datoriile și să crească veniturile.

     Beneficii:

  • Se conectează direct cu sistemul bancar, printr-un singur click
  • Utilizează opțiunea de bugetare în plic pentru a ajuta utilizatorul să cheltuiască numai acei bani pe care îi are.
  • Aplicațiile iPhone și iPad se sincronizează cu Mac prin Dropbox
  • Deține o interfață prietenoasă

     Dezavantaje:

  • Capacitățile de investiții nu sunt așa extinse ca în alte software-uri de management al finanțelor
  • Este disponibil doar pe computerele Mac

      Preț:

  • Varianta completă: 49.99$
  • MoneyWell pentru iPad- gratuit
  • MoneyWell Express pentru iPhone- gratuit

You Need a Budget este o aplicație menită să ofere utilizatorului control total asupra contului.

       Beneficii:

  • Include opțiunea de sincronizare Cloud, pentru a sincroniza toate dispozitivele în timp real
  • Suportă mai multe forme de valută
  • Programul se instalează pe hard drive, astfel că oferă securitate
  • Funcția Note permite utilizatorului să planifice călătorii de exemplu
  • Instrumentul de bugetare va minimiza cheltuielile neprevăzute sau excesive
  • Tranzacțiile bancare nu se vor efectua automat, deoarece YNAB vrea să preia finanțele prin înregistrarea manuală a tranzacțiilor.
  • Are o interfață revoluționară, ce arată utilizatorului cum să înțeleagă vechile obiceiuri în materie de cheltuieli și să-și ajusteze comportamentul în prezent și viitor.

       Dezavantaje:

  • Categoriile nu sunt atribuite automat
  • Este o aplicație care necesită muncă manuală, pentru că este construit în așa fel încât să implice utilizatorul activ în acest proces.

        Preț:

  • 34 de zile Demo gratuit
  • YNAB 4- 60$
  • Actualizarea de la YNAB 3- 40$

După consultarea beneficiilor oferite de fiecare aplicație în parte, dar și a dezavantajelor acestora, utilizatorul ar trebui să-și facă o idee în legătură cu ceea ce caută.

  • Pas 1: identificarea acelor trăsături pe care le consideră importante.
  • Pas 2: alegerea acelei aplicații care satisface nevoile utilizatorilui și care este oferită în mod gratuit.
  • Pas 3: dacă aplicația nu este gratuită, atunci prețul devine și el un factor important în decizia finală.
  • Pas 4: este important ca utilizatorul, înainte de adoptarea unei aplicații, să urmărească recenziile de pe diferite forumuri.

 

Aplicații software recomandate

Cassa este o soluție de tip SaaS, care simplifică la maximum munca contabililor și economisește timpul antreprenorilor. Tehnic vorbind, Cassa este un soft care digitalizează și ordonează fluxul de documente și co

Citește tot arrow_forward

O soluție pentru automatizarea proceselor financiar-contabile dedicate Business Processing Outsourcing (BPO) și Shared Services Centers (SSC)

Citește tot arrow_forward

Produsul informatic asigura acoperirea principalelor zone de interes din domeniu si anume cele privind EXECUTIA BUGETARA si GESTIUNEA BUGETARA  ,respecta prevederile OMFP 1917/2005 

Citește tot arrow_forward

Daca vrei sa elimini utilizarea documentelor pe hartie, munca manuala si erorile in procesul de achizitie - vanzare, DocXchange este solutia in cloud ce iti automatizeaza toate procesele din core business: financiar-contabil, achizitii si logistica.

Citește tot arrow_forward

Verifica-ți partenerii de afaceri din declarațiile 394 generate cu programul tau de contabilitate. 

Citește tot arrow_forward

Daca programul tau de contabilitate nu are capabilitatea de a genera D394, Tigris™ Generator are posibilitatea de a importa jurnalele de vanzari si cumparari din format excel si iti va genera declaratia. Nu este doar un simplu convertor. Iti ve...

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Studiu de caz Softlead – Implementarea strategiilor UX în cazul unui marketplace de aplicații software

Context: Identificarea unei soluții software are la bază un proces cu dublu rol: informațional și educațional, fiecare dintre cele două direcții ducând către un flux de testare, ofertare și implementare.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Numărul amenințărilor informatice va atinge pragul istoric de un miliard. Ransomware crește cu 75% față de 2018 și conduce clasamentul

Specialiștii în securitate informatică de la Bitdefender estimează că numărul total al amenințărilor informatice va depăși în premieră în acest an pragul de un miliard de unități, cea mai agresivă fiind ransomware, aflată în plină expansiune.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Legal Tech – industria care va înregistra creșteri masive în următorii ani

Pentru segmentul legal tech, anul 2017 a fost unul ce a stat sub semnul investițiilor masive, 61 de tranzacții cumulând peste 233 de milioane de dolari fiind alocate companiilor din această industrie.

Citește articolul arrow_forward