Creștere cu 30% a licențelor pentru aplicații mobile în 2020

07 ianuarie 2021

2020 este anul care a adus cu sine numeroase provocări, dar și schimbări de comportament de utilizare al tehnologiei.

Creștere cu 30% a licențelor pentru aplicații mobile în 2020

Astfel, în 2020 s-a înregistrat o creștere cu 30% a investițiilor utilizatorilor în licențe pentru aplicații mobile, comparativ cu anul anterior. Astfel, s-a ajuns la sume de 111 miliarde de dolari la nivel internațional cheltuite pentru subscripții dedicate aplicațiilor mobile.

Principalul motiv al acestei creșteri este dat de pandemia cu noul coronavirus, care a schimbat atitudini, nevoi, practici și obiceiuri de consum, reflectate atât în petrecerea timpului liber (descărcarea și utilizarea aplicațiilor de învățare, divertisment etc.), cât și contextul aplicațiilor profesionale,  dedicate carierei.

Topul aplicațiilor mobile care au generat cele mai mari venituri

TikTok, YouTube, Tinder se află în topul general (App Store și Google Play Store) al aplicațiilor care au generat cele mai mari încasări.

 

Creștere cu 30% a licențelor pentru aplicații mobile în 2020

Sursa informațiilor: https://www.businessofapps.com/ 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward