Automatizarea reţelei. Este aceasta o soluție pentru vremurile actuale?

07 ianuarie 2021

Noile aplicaţii din era digitală şi fluxurile crescute exponenţial de date fac de cel mai multe ori necesară actualizarea reţelei firmei şi în cel mai multe instanţe automatizarea ei pentru a face faţă nevoilor. Este şi cazul Sebapharma, o firmă germană de producţie şi vânzare produse farmaceutice pentru tratarea afecţiunilor pielii, cu o gamă curentă de peste 200 de produse şi vânzări în peste 80 de ţări.

Automatizarea reţelei. Este aceasta o soluție pentru vremurile actuale?

Compania lucra de mulţi ani cu Allied Telesis, unul din cei mai importanţi furnizori globali de soluţii inteligente de networking. Până în trecutul recent, firma folosea switch-uri modulare de reţea SwitchBlade x908 şi switch-uri de acces în stivă din seria 8000S. Adăugarea de noi aplicaţii şi creşterea volumului de date în reţea a făcut necesară o actualizare majoră a acesteia.

Practic, firma avea nevoie de o soluţie de reţea de generaţie următoare care să conveargă date de supraveghere video, date de control al inventarelor, date de automatizare a fluxurilor de lucru şi date de la alte aplicaţii de afaceri. În plus, noua reţea trebuia să ofere conectivitate fluidă cu furnizorii de materiale, distribuitorii de produse, partenerii de afaceri şi clienţii.

Reţelele de ultimă generaţie folosesc automatizarea pentru a adăuga inteligenţă şi securitate în reţea, precum şi pentru a sprijini eficienţa operaţională. Cuplată cu managementul simplificat, automatizarea reduce riscurile şi costurile. În acest context, Allied Telesis a fost alegerea evidentă ca urmare a soluţiilor Total Autonomous Networking din dotarea furnizorului de tehnologie.

Pentru noua reţea, Sebapharma a ales un design de reţea multi-tier care include tehnologie ATI în toate segmentele de funcţionare. Switch-urile oferă performanţe ridicate şi conectivitate pentru toate punctele de acces, aici fiind incluse switch-uri Power over Ethernet pentru conectarea tuturor camerelor de supraveghere video din complexul de clădiri al firmei.

Automatizarea şi administrarea simplificată este activată de soluţia Autonomous Managament Framework, cu ajutorul căreia managementul centralizat, back-up-ul automatizat, recuperarea în caz de dezastru şi actualizarea reduc complexitatea şi costurile reţelei fizice. În centrul soluţiei TAN stă Vista Manager EX, o soluţie ATI care furnizează vizibilitate centralizată a proceselor, monitorizare şi control complet asupra tuturor dispozitivelor din reţea.

Automatizarea şi vizibilitatea asupra proceselor oferite de soluţiile AMF şi Vista Manager au redus povara administrării IT şi au asigurat o experienţă de calitate pentru întreg personalul Sebapharma, astfel încât acesta se poate dedica actualmente mai mult misiunii de a dezvolta noi produse pentru firmă. Mai mult, Helmut Stein, directorul IT al Sebapharma, a anunţat că în viitorul apropiat firma va extinde soluţia de reţea cu tehnologii wireless, tot de la Allied Telesis.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward