CGS a fost integrat în Raportul Gartner pe anul 2020 – Ghidul furnizorilor de servicii BPO

23 iulie 2020

CGS, furnizor global de aplicații de afaceri, servicii de învățare și externalizare a întreprinderilor, a anunțat astăzi că a fost încă o dată recunoscut în Ghidul Gartner al furnizorilor de servicii de business process outsourcing (BPO) pentru managementul clienților*.

CGS a fost integrat în Raportul Gartner pe anul 2020 – Ghidul furnizorilor de servicii BPO

Raportul prevede că, „Acest Ghid oferă informații despre evoluția pieței serviciilor BPO de gestionare a clienților și examinează furnizorii cheie care gestionează procesele de marketing, vânzări și servicii pentru clienți. Responsabilii de aprovizionare, achiziții și managementul furnizorilor ar trebui să-l folosească pentru a identifica companiile care se aliniază nevoilor afacerii lor. "

Potrivit studiului Gartner, „Nivelul de complexitate al serviciilor tradiționale bazate pe voce este în creștere, la fel și așteptarea clienților, care aduce după sine o evoluție a costului pe apel. Comercianții încearcă să dezvolte servicii pe canale digitale alternative, cum ar fi aplicațiile de tip Web- și Mobile- Chat, sau serviciile video cât și de Video Chat, ceea ce duce la creșterea continuă a serviciilor digitale multicanal și non voce. "Gartner recunoaște că piața s-a schimbat în ultimele șase luni. „Actuala pandemie, protecționismul în creștere și evoluția barierelor comerciale, însoțite totodată de progresele tehnologice în serviciile digitale și de automatizare la un preț competitiv vor duce nevoia de onshore, lucrul la domiciliu și serviciile digitale de livrare pe un trend crescător”.

„În această perioadă de întrerupere a business-urilor la nivel mondial, atenția continuă pentru servicii impecabile oferite clientului este imperativă pentru CGS”, a declarat Steven Petruk, președinte al diviziei Global Outsourcing, CGS. „Suntem mândri de recunoașterea noastră pentru a patra oară în Ghidul de piață Gartner pentru furnizorii de servicii BPO, în special în condițiile actuale ale pieței. În opinia noastră, această recunoaștere este validarea soluțiilor noastre globale adresate clientului și a agilității pentru implementarea rapidă a planurilor de continuitate a afacerii. Ne îmbunătățim continuu serviciile pentru a oferi soluții și asistență de cea mai bună calitate, oferind automatizare digitală echilibrată cu servicii personalizate. Printr-un parteneriat continuu cu clienții noștri am crescut asistența noastră tehnică și de servicii client pentru a oferi o experiență excepțională cumpărătorilor ”.

Cu resurse de centre de apel optimizate pentru a servi clienții globali, CGS oferă o abordare hibridă unică prin intermediul automatizării și agenților live în centrele sale de contact situate în America de Nord, America de Sud, Europa, Asia și Orientul Mijlociu. Interfețele de comunicare, îmbogățite cu tehnologii de tip Artificial Intelligence (AI) și Robotic Process Automation (RPA), completează serviciile multilingve de asistență pentru clienți oferite de mii de agenți din call-centere. CGS sprijină multe dintre cele mai importante mărci mondiale din industrii precum comerțul cu amănuntul, ospitalitatea, serviciil financiare, asistență medicală, tehnologie și telecomunicații. Soluțiile inovatoare, scalabile și flexibile de externalizare a proceselor de afaceri includ servicii clienți si suport tehnic, telesales, channel enablement și asistență de tip back office.

Abonații Gartner pot vizualiza întregul raport aici.

*”Gartner - Ghid al furnizorilor de servicii BPO”, de Jaideep Thyagarajan, TJ Singh, Deborah Alvord, 2 iulie 2020. (Anterior 2019, raportul a fost intitulat „Ghid de piață al furnizorilor BPO pentru Key Customer Management” și „Ghid de piață al furnizorilor BPO pentru Key Customer Management în sfera digitală”)

Mențiune Gartner

Gartner nu promovează niciun furnizor, produs sau serviciu prezentat în publicațiile sale de cercetare și nu sfătuiește utilizatorii de tehnologie să selecteze numai acei furnizori cu cele mai mari calificări sau alte atribute. Publicațiile de cercetare Gartner constau în opiniile organizației de cercetare și consultanță Gartner și nu ar trebui interpretate ca declarații de fapt. Gartner renunță la toate garanțiile, exprimate sau implicate, cu privire la această cercetare, inclusiv orice garanții de comercializare pentru un anumit scop.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Kaspersky prezintă o soluție cloud creată pentru a contracara trișatul în domeniul eSports

Kaspersky a făcut primul pas în protejarea fair play-ului în domeniul eSports: compania a introdus o versiune beta a noii sale soluții Kaspersky Anti-Cheat pentru a ajuta organizatorii să combată trișorii. Cu această nouă ofertă cloud, Kaspersky detectează în timp real tentativele de a trișa și furnizează rapoarte automate clientului, care poate apoi să ia o decizie ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

SAP Business One HANA, tranzacţional şi analitic într-o singură platformă

Dacă aveţi în plan implementarea SAP Business One, trebuie să decideţi ce versiune a sistemului ERP alegeţi. În funcţie de tipul bazei de date, aveţi două opţiuni: SAP Business One pentru Microsoft SQL (baza de date relaţională standard) sau SAP Business One pentru SAP HANA (baza de date pe tehnologie in-memory computing). 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

De ce e nevoie de normarea industriei de robotică?

Era digitală înseamnă, printre multe altele, şi automatizarea extinsă a proceselor robotice (RPA). Tehnologia scuteşte oamenii de efectuarea unor ore nenumărate de sarcini repetitive şi secvenţiale, fără o mare valoare adăugată. Însă aceşti “boţi” care definesc automatizarea nu înseamnă şi scutirea de existenţa unor ameninţări de natură informatic...

Citește articolul arrow_forward