Cei 8 factori care determină stabilirea prețului unei aplicații mobile

28 Jul 2015

Sunt tot mai mult considerate un instrument important în creșterea traficului, a notorietății unui produs sau al unui serviciu și, evident, baza dezvoltării segmentului de vânzări. 

Cei 8 factori care determină stabilirea prețului unei aplicații mobile

Sunt tot mai mult considerate un instrument important în creșterea traficului, a notorietății unui produs sau al unui serviciu și, evident, baza dezvoltării segmentului de vânzări. 

Conform unui studiu recent publicat de Harvard Business School, americanii petrec peste 3 ore pe zi pe telefoanele mobile, în timp ce volumul cumpărăturilor prin aceste device-uri inteligente a crescut cu 18% în ultimul an. Cu siguranță, trendurile sunt favorabile dezvoltării tot mai multor aplicații dedicate și a creării platformelor online responsive pentru o mai facilă accesare a conținutului direct de pe smartphone-uri.

Prezente un set evident de beneficii pentru utilizatori, aplicațiile mobile au creat o piață de consum și dezvoltare și pentru companiile producătoare. Ce presupune stabilirea prețurilor de comercializare a unei astfel de aplicații? Care sunt funcționalitățile care determină diferențe de preț?

În acest caz, aplicațiile web de tip HTML 5 sunt mai accesibile din punctul de vedere al costurilor de dezvoltare, dar sunt și mai puțin eficiente din perspectiva experienței de utilizare a consumatorului.

25% dintre utilizatorii americani folosesc cel puțin 3 device-uri distincte pentru a accesa conținut online, iar, în medie, un deținător de smartphone-uri are instalate aproximativ 40 de aplicații software pe fiecare device în parte. Așadar, în funcție de tipologia aplicației și de nevoia utilizatorilor, un produs web-based poate să nu îndeplinească multe dintre cerințele utilizatorului și să fie mult mai greu de adaptat creșterii pieței.

Toate aceste criterii sunt, de cele mai multe ori asociate obiectivelor de business ale dezvoltatorului și complexității aplicației solicitate.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul