Beneficiile majore aduse de implementarea sistemului JobRouter în echipa de Key Accounts a marelui producător de pe piața locală

19 Nov 2019

Dificultățile cu privire la gestiunea corectă a relațiilor cu partenerii de afaceri, a status-ului actual al colaborării sau al respectării clauzelor contractuale determină nevoia unui sistem informatic care să ofere o siguranță privind corectitudinea și acuratețea informațiilor, folosite ulterior în luarea deciziilor.

Beneficiile majore aduse de implementarea sistemului JobRouter în echipa de Key Accounts a marelui producător de pe piața locală

În condițiile în care activitatea unei companii se diversifică constant în retail-ul modern, considerăm că suportul informatic reprezintă un avantaj competitiv. Cu un asemenea suport sunt oferite aplicațiile informatice de automatizare a fluxurilor de lucru și integrarea aplicațiilor informatice, în scopul creșterii eficienței și productivității la locul de muncă.

Spre exemplificare, menționăm un proiect de implementare a JobRouter pe piața locală. Un mare Producător de produse de larg consum se confrunta cu probleme legate de gestiunea Contractelor cu International Key Accounts, care, conform unor clauze contractuale, beneficiau de praguri diferite de Discount-uri. Calculul corect al acestora, aplicate fiecărui client, era o operațiune dificilă și condiționată de mai mulți factori. Aceasta era o mare consumatoare de timp și implica colectarea de informații din mai multe surse. Implementarea unui flux automatizat de gestiune a clauzelor contractuale și de verificare a facturilor a rezolvat această problemă delicată și a oferit detalii despre relațiile contractuale și limitele corecte de discount aplicate.

JobRouter a fost integrat cu B-ORG ERP, astfel încât toate detaliile legate de facturi erau preluate automat. Prin dezvoltarea acestui flux de lucru s-a dezvoltat un management centralizat al clauzelor contractuale, un calcul la zi al cifrei de afaceri și o identificare exactă a cuantumului discount-ului pentru fiecare International Key Account.

Fluxul înainte de implementarea soluției:

· Număr de facturi și contracte analizate: 50 facturi, 20 contracte

· Număr de fișiere Excel folosite în analiză: 3

· Sursele fișierelor Excel: 1 din ERP, 1 din Contracte și 1 din Total

· Zile petrecute pentru verificarea: 11

· Raportarea către General Manager: prin email cu raport creat manual

· Raportare către Comercial Manager: prin email cu raport creat manual, diferit de raportul către General Manager, cu risc ca datele centralizate să difere față de raportul către General Manager

Fluxul după implementarea soluției:

· Număr de facturi și contracte analizate: 50 facturi, 20 contracte

· Număr de fișiere Excel folosite în analiză: 0; 1 proces JobRouter în cadrul aplicației informatice web-based

· Sursele fișierelor Excel: 0; integrare cu sistemele existente și preluarea automată a informațiilor

· Zile petrecute pentru verificarea: 2

· Raportarea către General Manager: automat în aplicație, la un singur click

· Raportare către Comercial Manager: automat în aplicație, la un singur click, date corelate în timp real

Printre beneficiile majore aduse de implementarea unui asemenea sistem, se numără:

De asemenea, un alt flux implementat cu succes, în cadrul aceluiași agent comercial, a fost cel de management al concediilor; fiecare angajat are acces permanent și actualizat la informațiile personale și poate inițializa cu ușurință o nouă cerere de concediu, procesul de aprobare de către superiori și de informare al colegilor fiind unul extrem de rapid și intuitiv. Astfel, s-a asigurat creșterea eficienței departamentului resurse umane și un status la zi al disponibilității fiecărui angajat. Imaginați-vă o lipsă de centralizare a managementului de personal și problemele de productivitate care pot să derive din această ineficiență, într-o companie chiar și de câțiva zeci de angajați. 

Beck et al. este alegerea potrivită în obținerea performanței de top în afacerile clienților săi prin oferirea de servicii de consultanță, implementare și suport în accelerarea digitalizării.

Prin cunoștințele tehnice și de consultanță IT, digitalizează procesele și documentele clienților prin utilizarea unor platfome cu mii de utilizatori în momentul de față, la nivel internațional: JobRouter și DocuWare.

Scurt istoric al companiei:

1989 – S-a înființat grupul Beck et al. în Germania

2005 – S-a deschis filiala Beck et al. în Cluj-Napoca, România având ca principal obiectiv acordarea de servicii de suport IT pentru proiectele internaționale

2010 – Serviciile oferite s-au diversificat înspre consultanță de business, implementare proiecte de digitalizare și suport în utilizarea optimă a produselor

2011 – Partener autorizat DocuWare – produs recunoscut de Gartner, Nucleus și alte companii de analiză de piață, ca unul dintre cele mai bune produse de management al documentelor pentru companiile care au ca obiectiv digitalizarea documentelor

2012 – Partener autorizat JobRouter – una dintre cele mai versatile platforme de automatizare a proceselor si data management, potrivită companiilor care au ca obiectiv creșterea eficienței prin digitalizarea proceselor

2020 – Având 40 de angajați și 20 de proiecte implementate ne conturăm rolul de partener de încredere pentru accelerarea digitalizării afacerilor.

 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare